Ιούνιος με άρωμα φρούτων: 3 ζουμερές μυρωδιές που θα λατρέψετε
Ιούνιος χωρίς νέο άρωμα είναι καλοκαίρι χωρίς καρπούζι. Τα αρώματα που ακολουθούν είναι τα top picks μας για αυτόν τον μήνα.
Ο Ιούνιος είναι ο κατάλληλος μήνας για να αναζητήσει κανείς τη γλυκιά μυρωδιά του καλοκαιριού σε ένα κομψό μπουκαλάκι. Για αυτό ακριβώς, αρχίσαμε τις δοκιμές. Μυρίζουμε ολοκαίνουργια αρώματα και επιλέγουμε ηλιόλουστα εσπεριδοειδή και όχι μόνο. Στο πρόγραμμα οι ζεστές νότες για το δέρμα που αφήνουν τις φυσικές μας φερομόνες να λάμψουν, αλλά και τα παιχνιδιάρικα γκουρμέ. Υπάρχει κάτι για κάθε γούστο. Από την πρώτη απόπειρα της Voluspa να λανσάρει άρωμα (αγαπώ τα κεριά τους εδώ και χρόνια) μέχρι το eau de toilette της Snif που θυμίζει καραμέλα με καρπούζι. Αυτά τα τρία αρώματα είναι στο νεσεσέρ μας όχι μόνο για αυτόν τον μήνα, αλλά πιθανότατα για όλο το καλοκαίρι.
Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Αλλεργία στο άρωμα: Ποια συστατικά πρέπει να αποφεύγω;
Το άρωμα του καλοκαιριού
Τρεις διακριτές, λαμπερές νότες, τρία νέα αρώματα που αξίζει να δοκιμάσετε.
1. Λεμόνι

Lemon Puff Eau de Parfum, €108 (50ml), Nette
Σύμφωνα με το brand, η έμπνευση πίσω από το Lemon Puff είναι οι λεμονιές κατά την ανατολή του ηλίου και η καβουρδισμένη μαρέγκα. Επίσης, τα τριζάτα λευκά σεντόνια σε ένα κλασικό 5άστερο ξενοδοχείο, αλλά και ένα παριζιάνικο ζαχαροπλαστείο. Είναι μια αναφορά στην αθωότητα ενός συγκεκριμένου μαγεμένου δράκου που ονομάζεται Puff. Για την ιστορία, αξίζει να αναφέρουμε πως “Puff, the Magic Dragon” (ή απλώς “Puff”) είναι ένα αμερικανικό pop τραγούδι που έγραψε ο Peter Yarrow και βασίζεται σε ποίημα του Leonard Lipton. Κυκλοφόρησε τον Ιανουάριο του 1963 από το συγκρότημα Peter, Paul and Mary, και έγινε πολύ δημοφιλές, μέρος της αστικής κουλτούρας των Αμερικανών.
Το άρωμα δεν χρησιμοποιεί τυχαία την αναφορά αυτή, καθώς επιθυμεί να προβάλλει ένα αγνό και αθώο είδος αγάπης. Όσο για τη σύνθεση, είναι επιστημονικά τεκμηριωμένο πως ενισχύει τα συναισθήματα ευτυχίας και χαλάρωσης. Το άρωμα ανέπτυξε στο Παρίσι ο διάσημος αρωματοποιός Jean-Christophe Hérault, χρησιμοποιώντας υψηλής ποιότητας, ανιχνεύσιμα συστατικά. Το μπουκάλι είναι εμπνευσμένο από την μπρουταλιστική αρχιτεκτονική και το εμβληματικό κτίριο Breuer στο Upper East Side της Νέας Υόρκης. Τέλος, το βαρύ, γυαλιστερό μαύρο καπάκι είναι 100% PCR και προσφέρει μια γλυπτική, καλλιτεχνική αίσθηση.
2. Ροδάκινο

Peachy Queen Eau De Parfum, €90,95 (55ml), Voluspa
To brand θεωρεί πως κάθε μέρα είναι μια καλή μέρα για να γίνει μια γυναίκα βασίλισσα -ακόμα κι αν είναι του ροδάκινου. Το άρωμα στολίζει τις αισθήσεις με φρούτα και λουλούδια, τραγανό λεμόνι, καλέντουλα, μανταρίνι και ροδάκινα λουσμένα στον ήλιο. Στο άρωμα είναι επίσης διακριτός ο εξωτικός, λουλουδάτος αέρας που δημιουργεί το frangipani και η τουμπερόζα. Στο βασίλειο της γυναίκας που φοράει το Peachy Queen, ο καιρός είναι πάντα 23°C και ο ήλιος λάμπει. Το άρωμα, που έχει σχεδιαστεί να εξελίσσεται με τη χημεία του δέρματος, είναι ένα από τα 7 ολοκαίνουργια αρώματα Voluspa. Το brand μετράει πάνω από 25 χρόνια στον χώρο του home fragrance και των κεριών, ωστόσο αυτή είναι η πρώτη του απόπειρα να λανσάρει άρωμα υψηλής αρωματοποιίας. Έχω τα τρία από τα επτά και θεωρώ πως η αναμονή άξιζε τον πόνο.
3. Καρπούζι

Swede Tooth, €56,50 (30ml), Snif
Πως θα ήταν τα ζελεδάκια που τρώγαμε στην παιδική μας ηλικία εάν ήταν άρωμα; Γλυκό, σίγουρα. Αλλά όχι μόνο. Το niche αμερικάνικο brand, που λάνσαρε την πρώτη του δημιουργία μόλις το 2020, προτείνει μια βόλτα πάνω σε ένα ξύλινο αλογάκι, ωδή στην παιδική μας ηλικία, με ένα άρωμα που μοσχοβολά καρπούζι, βατόμουρο και καραμελωμένη ζάχαρη. Κι όλα αυτά, σε μια σταθερή, πυκνή βάση από πουδρέ βιολέτα, κέδρο και musk. Το άρωμα είναι clean, vegan και cruelty-free, μόνο με πρώτης ποιότητας μη τοξικά συστατικά, χωρίς parabens, φθαλικές ενώσεις, συντηρητικά και συνθετικές χρωστικές. Και κάτι τελευταίο που μου αρέσει πολύ. Με κάθε άρωμα των 30 ml στέλνουν δωρεάν ένα δείγμα του αρώματος στα 2 ml. Μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε ως δοκιμαστικό. Είναι σημαντικό να βεβαιωθείτε ότι το άρωμα σας αρέσει, πριν ανοίξετε το κανονικό μπουκάλι, εφόσον δεν μπορείτε να κάνετε επιστροφή, εάν ανοίξετε το προϊόν.
Photo credits: brand websites