Για πολλά χρόνια, η προσωπική μου επιλογή στο μανικιούρ ήταν κόκκινο. Μόνο κόκκινο, σε όλους τους τόνους και τις αποχρώσεις. Σαν να μην υπήρχε άλλο χρώμα στις παλέτες των εταιριών, σαν να μην υπήρχαν trends και στιλ. Και σκέτο, φυσικά. Ούτε nail art, ούτε σχεδιάκια, ούτε καν μια μικρή διχρωμία να σπάει τη μονοτονία. Όμως, αυτό μου άρεσε να βλέπω στα χέρια μου, αυτό θεωρούσα πως μου πηγαίνει. Και στα δικά μου μάτια, προφανώς, δεν ήταν καθόλου βαρετό. Όμως, η αλήθεια να λέγεται, απαύγασμα της πρωτοτυπίας δεν το λες.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Τα λευκά νύχια chrome είναι το super nail trend για το φετινό καλοκαίρι

Το μανικιούρ που σας κάνει να νιώθετε ασφαλείς

Για την οικονομία της συζήτησης, ας δεχτούμε πως το κόκκινο, εξ ορισμού, έχει ένα επίπεδο ενδιαφέροντος ως χρώμα. Ναι, μονόχρωμο, ναι, σκέτο, αλλά υπάρχει η δυναμική του ίδιου του χρώματος που το ανεβάζει επίπεδο. Άρα, ας το αποκλείσουμε από την παρούσα κουβέντα. Για πολλά από τα διαχρονικά best sellers σε κάθε brand, ωστόσο, αυτό δεν ισχύει. Τα ευπώλητα είναι χρώματα που, οριακά, δεν είναι χρώματα. Τι κάνει, όμως, τις αποχρώσεις αυτές τόσο δημοφιλείς; Πιθανώς μια αίσθηση ασφάλειας. Τα χρώματα αυτά είναι ευκολοφόρετα, ακριβώς επειδή είναι πολύ κοντά στις φυσικές αποχρώσεις του ανθρώπινου δέρματος. Είναι ήσυχα, δεν αιχμαλωτίζουν το μάτι, άρα δεν τραβούν την προσοχή στα χέρια. Κι αυτό είναι ζητούμενο για πολλές γυναίκες, που θέλουν μεν, περιποιημένο μανικιούρ, αλλά ίσως νιώθουν μια σχετική αμηχανία όταν τα βλέμματα πέφτουν στα χέρια τους.

Τα πιο ευπώλητα σε κάθε brand

Μπορεί κάθε χρόνο να βγάζουν άφθονες αποχρώσεις. Να ακολουθούν ή και να ορίζουν τα trends. Όμως, τα διαχρονικά τους best sellers είναι συγκεκριμένα. Και στην πλειοψηφία τους εντελώς βαρετά. Ας πάρουμε, για παράδειγμα, την Essie. Η απόχρωση Ballet Slippers κυκλοφορεί από το 1984 κι ακόμα και σήμερα ξεπουλάει, με περισσότερα από 800 τεμάχια την ημέρα. Είναι ένα sheer πολύ ανοιχτό ροζ-λευκό βερνίκι, το οποίο, μάλιστα, αγαπούν οι εστεμμένες. Είναι αυτό που φόρεσε η Camilla Parker Bowles στον γάμο της με τον βασιλιά, πλέον, Charles, αλλά και η Meghan Markle στον γάμο της με τον πρίγκιπα Harry. Προσωπικά μιλώντας, το θεωρώ “πιο βαρετό, πεθαίνεις”. Όμως πουλάει σαν τρελό.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kindra Birss (@essie_envy)


Στη Chanel, το πιο δημοφιλές και ευπώλητο χρώμα είναι η απόχρωση Ballerina. Είναι ένα ελάχιστα sheer nude ροζ, που μπορεί να μπει και ως βάση γαλλικού. Αν το επιλέξετε μόνο του, θέλει οπωσδήποτε δύο στρώσεις (ή και τρεις, για να αποδώσει, κάπως, χρώμα).

 


Για την OPI, το διαχρονικά πιο ευπώλητο βερνίκι είναι το Funny Bunny, ένα ελαφρώς sheer λευκό, που μπορεί να λειτουργήσει ως versatile polish. Δηλαδή, είτε μόνο του, είτε ως τοπ σε άλλα, πιο σκούρα χρώματα, είτε ως βάση για glitter βερνίκια.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Halie (@haliewithane)

Στο brand Sally Hansen, πάλι, τα σκήπτρα έχει το Little Peony, ένα πολύ ανοιχτόχρωμο baby pink, το οποίο ανήκει στη σειρά Miracle Gel. Μάλιστα, το χρώμα ήταν στα Best of Beauty του αμερικάνικου Allure για το 2017, 2 χρόνια μετά την κυκλοφορία του.

Photo credit: Meghan Markle Instagram