Αυτόν τον Σεπτέμβριο, ο οίκος BOSS παρουσιάζει το νέο του ανδρικό άρωμα, BOSS Bottled BEYOND. Είναι η φρέσκια προσθήκη στη θρυλική σειρά Bottled, η οποία έχει κατακτήσει την παγκόσμια αγορά με περισσότερα από 8Μ μπουκάλια ετησίως. Πρόσωπα της παγκόσμιας καμπάνιας είναι τρεις σύγχρονες προσωπικότητες που εκπροσωπούν τη νέα, πολυδιάστατη ανδρική ταυτότητα. Ο βραβευμένος ηθοποιός Bradley Cooper, ο Κολομβιανός τραγουδιστής Maluma και ο Βραζιλιάνος ποδοσφαιριστής Vinícius Júnior. Ο καθένας φέρνει το δικό του στιλ, τη δική του ενέργεια και τη δική του προσέγγιση για τον ορισμό της σύγχρονης αρρενωπής εικόνας.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Ανδρικά αρώματα: 5 fresh επιλογές από 28 ευρώ

Το νέο άρωμα BOSS Bottled BEYOND

Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχει δώσει στη δημοσιότητα ο οίκος, το άρωμα BOSS Bottled BEYOND συνομιλεί στην έννοια της αντίθεσης. Φρέσκο εκχύλισμα τζίντζερ και φύλλα κέδρου σε συνδυασμό με έναν βαθύ, απαλό δερμάτινο τόνο, δημιουργεί ένα άρωμα κομψό και διακριτικό, σχεδιασμένο να το φοράτε κοντά στο δέρμα και να αφήνει αίσθηση καθαριότητας, φρεσκάδας και βάθους. Μάλιστα, όπως έγινε γνωστό, για τη σύνθεσή του ο οίκος έκανε χρήση της καινοτομικής μεθόδου υπερκριτικής εκχύλισης με CO₂. Η μέθοδος αυτή εφαρμόζει πίεση αντί για θερμότητα, ώστε να διατηρεί την αυθεντικότητα και την πολυπλοκότητα των φυσικών συστατικών.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by BOSS (@boss)

Το success story της σειράς ΒOSS Bottled

Το αρχικό άρωμα Boss Bottled Eau de Toilette κυκλοφόρησε το 1998. Σήμερα αποτελεί ολόκληρη σειρά με αρκετά flankers. Ως προς τις διεθνείς πωλήσεις, η σειρά είναι δεύτερη στην Ευρώπη και στο Ηνωμένο Βασίλειο, πρώτη στη Γερμανία και τρίτη στην Ισπανία μεταξύ των ανδρικών αρωμάτων. Δεν είναι υπερβολή να πούμε πως έχει, με κάποιον τρόπο, καθορίσει την έκφραση της αρρενωπότητας από το 1998. Με το Boss Bottled BEYOND, το brand δεν επιθυμεί απλώς να γιορτάσει την επιτυχία του, αλλά και να επαναπροσδιορίσει ερωτήματα. Τι είναι το Boss Bottled; Πώς επαναπροσδιορίζεται η έννοια της ηγεσίας; Πώς αλλάζουν οι εικόνες της επιτυχίας;

Το BOSS Bottled BEYOND θα βγει επίσημα στην αγορά τον Αύγουστο του 2025. Ως εκ τούτου, δεν υπάρχουν ακόμη δημοσιευμένα εμπορικά στοιχεία. Ωστόσο, μπορούμε να κάνουμε μια εκτίμηση βασισμένη στα γενικά δεδομένα της σειράς BOSS Bottled. Όπως ήδη γνωρίζουμε, η σειρά BOSS Bottled πουλά ένα μπουκάλι κάθε 4 δευτερόλεπτα παγκοσμίως, δηλαδή περίπου 8 εκατομμύρια τον χρόνο. Αν και δεν γνωρίζουμε το ποσοστό των πωλήσεων που ανήκει αποκλειστικά στο BEYOND, είναι λογικό να υποθέσουμε ότι, ως νέο άρωμα με μεγάλη καμπάνια και ισχυρούς ambassadors (Bradley Cooper, Maluma, Vinícius Júnior), έχει ξεκινήσει δυναμικά.

Ας υποθέσουμε, λοιπόν, ότι το BOSS Bottled BEYOND καταλαμβάνει έστω και το 10% των ημερήσιων πωλήσεων της σειράς κατά την περίοδο λανσαρίσματος. Αυτό σημαίνει περίπου 2.000–2.500 μπουκάλια την ημέρα παγκοσμίως, τουλάχιστον στα πρώτα στάδια κυκλοφορίας. Με βάση τη δυναμική της σειράς και την ισχυρή επικοινωνιακή στήριξη του BEYOND, το νούμερο αυτό πιθανότατα θα αυξάνεται όσο το άρωμα καθιερώνεται.

H BOSS αγαπά τα εμβληματικά πρόσωπα

Η BOSS έχει μακρά ιστορία συνεργασίας με εμβληματικούς άνδρες που αντιπροσωπεύουν την αυθεντική, εξελισσόμενη μορφή της αρρενωπότητας. Από τον Chris Hemsworth και τον Theo James, μέχρι τον Jamie Dornan, τον Gerard Butler και τον μοντέλο Mark Vanderloo. Η καμπάνια Bottled διαχρονικά τιμά εκείνους που ενσαρκώνουν τη σιγουριά, την αυθεντικότητα και τη δύναμη του χαρακτήρα.

“Η BOSS εκφράζει την αυτοπεποίθηση, την ακεραιότητα και τη σιωπηλή δύναμη που πηγάζει από το να ξέρεις ποιος είσαι”, δηλώνει ο Bradley Cooper. Όσο για εμάς, ανυπομονούμε να το δοκιμάσουμε.

Photo credits: Bradley Cooper Instagram