Η παρουσίαση της συλλογής “Printemps” του οίκου Celine ήταν ένα από τα πολλά ντεμπούτα σχεδιαστών της σεζόν σηματοδοτώντας το ξεκίνημα μιας νέας εποχής για τον οίκο μετά την αποχώρηση του Hedi Slimane τον Οκτώβριο του 2024 και την ανάληψη των καλλιτεχνικών καθηκόντων από τον Rider από τις αρχές του 2025 .Ο Michael Rider, είχε εργαστεί στην Ralph Lauren Polo και σημαντικό στέλεχος του Celine την εποχή της Phoebe Philo, ανέλαβε  σε μια περίοδο έντονων αλλαγών στην κορυφή των μεγάλων οίκων .

Το debut show του αποτελεί ένα κεντρικό σημείο σε ένα καλοκαίρι γεμάτο “πρώτες” όπως αυτές των Julien Klausner στο Dries Van Noten, Haider Ackermann στο Tom Ford, Jonathan Anderson στον Dior, και Glenn Martens στον Maison Margiela . Η παρουσία της Anna Wintour, του Jonathan Anderson και του Raf Simons στο κοινό δείχνει την στήριξη του κόσμου της μόδας στον σχεδιαστή και το έντονο ένδιαφέρον για την νέα εποχή Celine. Στην πρώτη σειρά είδαμε επίσης και πλήθος celebrities: η Naomi Watts, ο Daniel Lozakovich, η Alanis Morissette, η KristenWiig, ο Christopher Abbott, ο Mustafa the Poet, η Hannah Einbinder και πολλοί άλλοι τίμησαν την πρόσκληση του οίκου.

celine-spring-2026

Christopher Abbott. Alanis Morissete, Kristen Wiig,Mustafa the Poet, Hannah Einbinder

celine-spring-2026

Naomi Watts, Daniel Lozakovich

Ο τολμηρός Michael Rider

Η συλλογή φέρει τον τίτλο “Printemps 2026” και ήταν μια τολμηρή απόπειρα ισορροπίας ανάμεσα στο παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του οίκου. Χαρακτηριστικό της τόλμης του Rider είναι και η συνεργασία με την Ιαπωνέζα καλλιτέχνη Emiko Oguri σε ένα σπάνιο πείραμα δημιουργικής σύμπραξης . Η επιλογή του χώρου —στους εσωτερικούς χώρους της ιστορικής έδρας του οίκου,  στους κήπους Tuileries— συμβολίζει τον επαναπροσδιορισμό της ταυτότητας του Celine: ζωντανή, με σεβασμό στην ιστορία, αλλά με προσανατολισμό προς τη νέα εποχή.

Where preppy meets skinny

Η συλλογή Printemps ξεχώρισε για τη γραμμική αισθητική της, εστιάζοντας σε καθαρές γραμμές, slim εφαρμογές και preppy layering. Οι σιλουέτες κινήθηκαν γύρω από τα skinny παντελόνια – μια κληρονομιά από την εποχή του Hedi Slimane – που συνδυάστηκαν με κλασικά oxford πουκάμισα, πλεκτά πουλόβερ με V-λαιμόκοψη και tailored σακάκια με κοψίματα. Αυτό όμως δεν απέκλεισε τις φαρδιές -ακόμα και balloon σε κάποια σύνολα γραμμές- που είχαν ρευστότητα και αυτοπεποίθηση.

Η παλέτα κινήθηκε σε ουδέτερους τόνους του navy, του μπεζ και του λευκού με πινελιές από βαθύ κόκκινο και κυπαρισσί. Η preppy αισθητική τονίστηκε και από τις ριγέ γραβάτες, τα bomber jackets, τις μίνι φούστες και τα blazer που θύμιζαν κολεγιακή στολή. Παράλληλα, εμφανίστηκαν μακριά παλτό με αυστηρές ραφές, δερμάτινα biker jackets και κομψά φορέματα με ρευστότητα, αναδεικνύοντας την ικανότητα του Rider να παντρεύει την αυστηρότητα με τη θηλυκότητα.

Το layering ήταν καθοριστικό στοιχείο του styling: πουκάμισα κάτω από knitwear, σακάκια πάνω από φαρδιά παλτό, δημιουργώντας μια εικόνα σχολασμένης αλλά cool κομψότητας. Συνολικά, η συλλογή ήταν μια έξυπνη σύνθεση σύγχρονου tailoring και νεανικής κομψότητας, πιστή στο πνεύμα του Celine αλλά με φρέσκια προοπτική.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Viva Superstar: Ο οίκος Valentino ολοκληρώνει την τριλογία-όραμα του Alessandro Michele

Αξεσουάρ με χιούμορ και viral μαντήλια

Η συλλογή δεν περιορίστηκε στα ρούχα: εντυπωσιακά αξεσουάρ κυριάρχησαν στη σκηνή. Ογκώδη δαχτυλίδια σε βασικά χρώματα, χρυσές αλυσίδες και μπρελόκ με χιούμορ, όπως μικρογραφίες του Πύργου του Άιφελ ή ζάρια, έδωσαν στη συλλογή μία παιχνιδιάρικη διάσταση. Τα μεταξωτά μαντήλια είχαν διπλό ρόλο: αιωρούνταν από την οροφή δημιουργώντας μια αίσθηση θεατρικής ελαφρότητας, ενώ χρησιμοποιήθηκαν και ως κασκόλ, ζώνες ή προστασία από τη βροχή. Χαρακτηριστική ήταν η στιγμή που ο αστέρας K-pop Kim Taehyung χρησιμοποίησε ένα μαντήλι για να καλυφθεί — μια εικόνα που έγινε viral, ενισχύοντας το buzz της συλλογής

Τσάντες και logo αλά Phoebe Philo

Οι τσάντες της συλλογής έκαναν σαφές ότι ο Rider στοχεύει σε ένα ευρύτερο, ίσως και πιο νεανικό κοινό. Oversized tote bags, πλεκτά καλάθια και μικρές τσάντες με το λογότυπο “C” ή το εμβληματικό monogram Triomphe, που είχε λανσάρει ηPhoebe Philo το 2010 βασισμένη στο αρχικό σχέδιο του 1971, συνθέτουν μια πρόταση luxury με άμεση αναγνωρισιμότητα. Η ενδελεχής μελέτη των αρχείων του οίκου και η χρήση των επιτυχημένων συμβόλων του δείχνουν τον σεβασμό του Rider στην ιστορία και τους κώδικες Celine και την πρόθεση του να γίνει κομμάτι της.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Shades of Summer: Το καυτό καλοκαίρι του Saint Laurent

 

View this post on Instagram

 

A post shared by CELINE (@celine)

Η Printemps 2026 έδειξε ότι το νέο κεφάλαιο του Celine έχει ξεκινήσει με σύνεση και ύφος. Και αυτό ίσως είναι το πιο ριζοσπαστικό πράγμα που θα μπορούσε να κάνει.

Photo Credits: Celine