Η Nicole Kidman και η Claudia Schiffer είναι οι νέες μούσες του οίκου Balenciaga
Σε μια καμπάνια σχεδόν κινηματογραφική, η Nicole Kidman και η Claudia Schiffer ενσαρκώνουν την νέα γυναίκα Balenciaga.
Ακροβατώντας ανάμεσα στη γοητεία της μεγάλης οθόνης και την υψηλή ραπτική, ο οίκος Balenciaga παρουσιάσε την καμπάνια Φθινόπωρο-Χειμώνας 2025 με ένα λαμπερό καστ από αστέρες, ανάμεσά τους οι ηθοποιοί Nicole Kidman, Isabelle Huppert και το supermodel Claudia Schiffer. Με σκηνικό μια πολυτελή σουίτα στο Biarritz, η καμπάνια που επιμελήθηκε ο αμφιλεγόμενος αλλά εμβληματικός Γερμανός φωτογράφος Juergen Teller, αποτελεί ένα κράμα έντασης, την επιτήδευση, και το υπαρξιακό ύφος της σύγχρονης μόδας.
Αν ο οίκος Balenciaga των τελευταίων ετών μάς έχει συνηθίσει σε προκλητικά shows και εκκεντρικές σιλουέτες, εδώ η ένταση είναι υπόγεια. Μια σιωπή γεμάτη υπονοούμενα. Μια πολυτέλεια σχεδόν ασφυκτική. Μας θυμίζει ταινία μικρού μήκους που οι πρωταγωνιστές μιλούν μέσα από τα ρούχα τους και αυτό είναι αρκετό.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Kylie Jenner πρωταγωνιστεί για πρώτη φορά σε καμπάνια του οίκου Miu Miu
View this post on Instagram
Nicole Kidman: Η θεά της σιωπής
Η Nicole Kidman ενσαρκώνει το αίνιγμα μιας femme fatale που δεν χρειάζεται διάλογο. Η παρουσία της κυριαρχεί σε κάθε πλάνο, είτε στέκεται αγέρωχη φορώντας μια διάφανη μαύρη τουαλέτα με βαθύ V και έντονο σκίσιμο, είτε ξαπλώνει νωχελικά σε ένα κρεβάτι με μια δαντελένια, glittering δημιουργία, αποπνέοντας έναν συνδυασμό απάθειας και δύναμης. Μοιάζει σαν να έχει μόλις ολοκληρώσει την ερμηνεία ενός ρόλου και να φοράει Balenciaga γιατί πλέον δεν είναι η ηθοποιός, είναι η γυναίκα. Τα strawberry blonde μαλλιά της έχουν κυματισμούς που θυμίζουν παλιές σταρ του Χόλιγουντ. Το βλέμμα της όμως ανήκει στο μέλλον: σκληρό, αμείλικτο, αγέρωχο.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: 9 γυναίκες που καθορίζουν το μέλλον της μόδας
Το cast της καμπάνιας Balenciaga
Η Nicole Kidman δεν είναι το μοναδικό πρόσωπο της καμπάνιας. Το supermodel των ’90s Claudia Schiffer, η εμβληματική ηθοποιός Isabelle Huppert, τα μοντέλα Liu Wen και Adut Akech, οι ηθοποιοί και μοντέλα Arthur Chen και Patrick Schwarzenegger συναντιούνται στο ξενοδοχείο ως ταξιδιώτες που αναζητούν την αλήθεια τους. Διαφορετικές γενιές που συναντιούνται στην καμπάνια Balenciaga, μοιράζονται όμως το πάθος του οίκου για δημιουργία.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Emma Stone και η νέα τσάντα “Τhe Express” πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton
View this post on Instagram
Η μόδα ως συναισθηματική κατάσταση
Η καμπάνια Balenciaga μας υπενθυμίζει τη δύναμη της ατμόσφαιρας. Αυτή δεν είναι μια καμπάνια που “πουλάει” ρούχα – είναι μια καμπάνια που δημιουργεί τέχνη. Έναν κόσμο μυστήριο, όπου η πολυτέλεια δεν είναι επίδειξη αλλά κατάσταση ψυχής. Στο επίκεντρο δεν βρίσκεται μόνο η εικόνα, αλλά η παύση.
Ο Juergen Teller εστιάζει στη σκηρότητα και την άβολη αλήθεια της μόδας. Οι λήψεις του είναι απλές και καθαρές. Οι εικόνες του κουβαλούν μια πρωτογενή δύναμη. Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα σύντομο βίντεο που ο Teller μοιράζεται με το κοινό τις προσωπικές του σκέψεις από τα παρασκήνια.
Η φιλοσοφία της καμπάνιας είναι κινηματογραφική για αυτό και τα βασικά πρόσωπα είναι ηθοποιοί. Το άδειο αλλά γεμάτο νόημα βλέμμα των πρωταγωνιστριών, οι λεπτομέρειες των ρούχων, το μυστήριο και ο ερωτισμός που εκπέμπεται μέσα από μια περίτεχνη δαντέλα. Κάθε κλικ αναδύει σαγήνη. Ο οίκος Balenciaga δεν προτίθεται να μας υποδείξει τι να φορέσουμε. Όπως κάθε μορφή τέχνης, θέλει να μας γεμίσει συναισθήματα μέσα από τις δημιουργίες του.
Photo Credits: Balenciaga