Gucci Portrairt Series: Η καμπάνια που γιορτάζει την αυθεντικότητα
Η φθινοπωρινή καμπάνια "Gucci Portrait Series" διηγείται τις ιστορίες των πρωταγωνιστών της με σεβασμό στην διαφορετικότητα τους.
Μια συνάντηση 42 ανθρώπων. Η φθινοπωρινή καμπάνια “Gucci Portrait Series” είναι μια γιορτή της διαφορετικότητας. Η προσωπικότητα μας είναι η σφραγίδα μας. Ειλικρινείς, αισιόδοξοι, παρεξηγημένοι, επίμονοι. Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας μας παρουσιάζονται με τα προτερήματα και τα ελαττώματα τους. Μας τα συστήνουν ως ένα κομμάτι του εαυτού τους που αγαπούν. Η καμπάνια Gucci αποτελεί μια διαφορετική προσέγγιση στον χώρο της μόδας προβάλλοντας ένα εικαστικό έργο τέχνης που εστιάζει στην ατομικότητα και την προσωπική ιστορία του καθενός από τους 42 συμμετέχοντες.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Jennie των Blackpink μας προσκαλεί στο ρομαντικό φθινόπωρο του οίκου Chanel
Η καλλιτέχνης Catherine Opie
Πίσω από την δημιουργική σύλληψη της φωτογράφισης βρίσκεται η Αμερικανίδα φωτογράφος Catherine Opie, γνωστή για το κοινωνικό και πολιτικό βάθος των έργων της. Η συνεργασία της με τον Gucci αποδεικνύει ότι η μόδα δεν αφορά μόνο την αισθητική των ρούχων. Μέσα από τη μόδα εκφράζουμε την προσωπικότητα μας. Επικοινωνούμε με τους άλλους ανθρώπους. Προώθούμε την εικόνα που θέλουμε να έχουν για εμάς. Το ντύσιμο μας είναι η καμπάνια του καθενός μας.
Οι φωτογραφίες της καμπάνιας δεν ακολουθούν τους κλασικούς κανόνες της μόδας. Αντί για λαμπερά πλατό και εξεζητημένα styling, οι εικόνες βασίζονται στη δύναμη της απλότητας: μονόχρωμα φόντα, σκιώδης φωτισμός και μικρές, σχεδόν ανεπαίσθητες κινήσεις των μοντέλων που αποκαλύπτουν χαρακτήρες και συναισθήματα. Είναι ένα φωτογραφικό αρχείο προσωπικοτήτων που “τυγχάνει” να φορούν Gucci – όχι μοντέλα που ακολουθούν πιστά τις οδηγίες της φωτογράφου.
Μπορείτε να διαβάστε επίσης: Η Nicole Kidman και η Claudia Schiffer είναι οι νέες μούσες του οίκου Balenciaga
Η καμπάνια που αποτελεί την πρώτη συνεργασία της Opie με τον ιταλικό οίκο περιλαμβάνει ρούχα και αξεσουάρ από τη φθινοπωρινή συλλογή με τίτλο “Continuum”. Η συγκεκριμένη συλλογή σχεδιάστηκε από την ομάδα σχεδιασμού του οίκου εν αναμονή του νέου creative director Demna Gvasalia. Ήταν μια αναδρομή σε όλους τους κώδικες Gucci από τη δεκαετία του ’60 έως τα μέσα της δεκαετίας του ’90 και αισθητικής που κυμαίνεται από μινιμαλιστική έως εξαιρετικά μαξιμαλιστική. Μια συλλογή που μας υπενθύμισε πως ο Gucci μπορεί να υποστηριξει πολλά ετερόκλητα στιλ έχοντας όμως πάντα στο κέντρο της ύπαρξης του την κομψότητα.
42 πρόσωπα, 42 ιστορίες
Στην “Gucci Portrait Series” πρωταγωνιστούν 42 χαρακτήρες: άνδρες, γυναίκες, non-binary άτομα, νέοι και ηλικιωμένοι, επαγγελματίες από διάφορους χώρους, εκπρόσωποι διαφορετικών πολιτισμών και κοινωνικών ομάδων. Η επιλογή των προσώπων δεν βασίστηκε στην αναγνωρισιμότητα τους αλλά στη μοναδικότητα και την ιστορία τους. Αυτός ο all-inclusive χαρακτήρας της καμπάνιας ενισχύει το μήνυμα ότι η μόδα πρέπει να συνοδεύει την ταυτότητα και όχι να την κατασκευάζει. Ο οίκος Gucci δεν απευθύνεται σε μια μειονότητα με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Μιλά σε όλους την οικουμενική γλώσσα της κομψότητας μέσα από τον σεβασμό και την εκτίμηση στην διαφορετικότητα.
Στροφή στην Αυθεντικότητα
Η σύλληψη της “Gucci Portrait Series” σηματοδοτεί ένα ουσιαστικό άνοιγμα προς μια νέα αντίληψη της πολυτέλειας: λιγότερο εντυπωσιακή, περισσότερο ουσιαστική. Η καμπάνια ενσωματώνει την ιταλική φιλοσοφία του “sprezzatura” δηλαδή την ανεπιτήδευτη κομψότητα με έναν σύγχρονο τρόπο που επιτρέπει στο προσωπικό στιλ να εκφράζεται ελεύθερα. Η εστίαση στην ανθρώπινη εμπειρία δείχνει μια πιο ώριμη και στοχαστική πλευρά του brand που επιλέγει να συνομιλήσει με το κοινό του μέσω των συναισθημάτων και της εσωτερικότητας.
Η κυκλοφορία της καμπάνιας έχει και στρατηγική σημασία καθώς αποτελεί την τελευταία πράξη πριν την παρουσίαση της πρώτης συλλογής του νέου καλλιτεχνικού διευθυντή, Demna Gvasalia, που θα κάνει το ντεμπούτο του στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου τον Σεπτέμβριο. Πρόκειται ουσιαστικά για ένα “αντίο” στη μέχρι τώρα εποχή του οίκου αλλά και για μια γέφυρα που συνδέει το παρελθόν του με τις προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει. Η συνεργασία με μια εικαστική δημιουργό όπως η Opie είναι ένα δείγμα πως το νέο προφίλ Gucci είναι ώριμο και εχει βαθιά συνείδηση της ταυτότητας του και της ιστορίας του.
Photo Credits: Gucci