Mostro στα ιταλικά σημαίνει τέρας. Για όλους εμάς τους millenials όμως είναι κάτι πολύ παραπάνω από ένα μοντέλο παπουτσιού. Είναι μια γλυκιά ανάμνηση από τα εφηβικά μας χρόνια. Η PUMA, ένα από τα πιο εμβληματικά brands στον κόσμο των sneakers και του sportswear, επιστρέφει δυναμικά στο προσκήνιο με την αναβίωση του cult μοντέλου αθλητικών παπουτσιών Mostro. Η καμπάνια, με πρωταγωνίστρια την Amelia Gray, σηματοδοτεί την επιστροφή ενός sneaker-θρύλου από τα τέλη των ’90s και την ταύτιση του με την νέα γενιά που δείχνει να “λατρεύει” οτιδήποτε έχει σχέση με τις δεκαετίες των ’90s και των ’00s: το στιλ, τη μουσική, την κουλτούρα.

Με τίτλο “Stranger Night”, η καμπάνια ξεδιπλώνεται σαν ένα κινηματογραφικό ταξίδι στους παλμούς της νύχτας. Η Amelia Gray δεν είναι απλώς το πρόσωπο της καμπάνιας – είναι η ψυχή της. Η αίσθηση ανεξαρτησίας, δυναμισμού και δημιουργικής ελευθερίας που αποπνέει, είναι πλήρως εναρμονισμένη με το πνεύμα του Mostro.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Pack on the move: Ο οίκος Prada και η Kendall Jenner ανακαλύπτουν την ομορφιά της κίνησης

puma-mostro-amelia-gray

Puma Mostro: Το comeback ενός τέρατος

Το Mostro παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1999. Ένα μοντέλο-υβρίδιο που συνδυάζει στοιχεία από spike παπούτσια στίβου των ‘60s και surf shoes των ‘80s με το χαρακτηριστικό ελαστικό λουράκι αντί για κορδόνια. Ένα sneaker που μπορεί να φορεθεί τόσο με φούστες όσο και με cargo παντελόνια και να δείχνει υπέροχο. Η επωνυμία “Mostro” ίσως υπονοεί ότι το τολμηρό αυτό μοντέλο δεν συμβιβάζεται και δεν ανήκει σε καμία από τις τυπικές κατηγορίες sneakers. Είναι είδος από μόνο του χωρίς να υπακούει σε κανόνες και φόρμες.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Kylie Jenner πρωταγωνιστεί για πρώτη φορά σε καμπάνια του οίκου Miu Miu

Αυτό το αταξινόμητο sneaker που ακροβατεί μεταξύ sport και streetwear επανέρχεται πιο επίκαιρο από ποτέ. Eνώ το Y2K revival κυριαρχεί στην pop κουλτούρα και στη μόδα, η PUMA αξιοποιεί το momentum για να επανασυστήσει το Mostro στη νέα γενιά με φόντο τον δυναμισμό και την ενέργεια της νύχτας.

Amelia Gray: Το πρόσωπο μιας γενιάς

Η Amelia Gray Hamlin, κόρη των ηθοποιών Lisa Rinna και Harry Hamlin, έχει μετατραπεί από τηλεοπτικό πρόσωπο σε καταξιωμένο fashion figure. Με εμφανίσεις σε πασαρέλες μεγάλων οίκων και καμπάνιες για κορυφαία brands, αποτελεί την προσωποποίηση της νέας εποχής του modeling: αυθεντική, τολμηρή, με έντονη προσωπικότητα. Στην καμπάνια της PUMA, η Gray περιπλανιέται στην πόλη τη νύχτα. Σε ένα σκηνικό γεμάτο σκιές και φώτα neon φορά το Mostro με έναν τρόπο που εκφράζει τη μοναδικότητα του.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Emma Stone και η νέα τσάντα “Τhe Express” πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton

puma-mostro-amelia-gray

Mostro: Το νέο κεφάλαιο ένος αγαπημένου μοντέλου

Η επανακυκλοφορία του Mostro δεν είναι απλά ένα ακόμη retro revival. Είναι άλλο ένα δείγμα για το πού κατευθύνεται η βιομηχανία της μόδας: στο συναισθηματικό rebranding του παρελθόντος και στη δημιουργία διαλόγου του παρελθόντος με τις νέες γενιές.

puma-mostro

Σε αντίθεση όμως με πολλά μοντέλα που βασίζονται στην απλή νοσταλγία, το Mostro χρησιμοποιεί τις ρίζες του ως αφετηρία για ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία του.

Photo Credits: PUMA