H πάντα τολμηρή Beyoncé συνεργάζεται ξανά με τη Levi’s και πρωταγωνιστεί σε μία από τις πιο εντυπωσιακές διαφημιστικές καμπάνιες της χρονιάς. Το “The Denim Cowboy”, η τελική πράξη της σειράς REIIMAGINE, είναι ένα φιλμ μικρού μήκους που αναμειγνύει τη μόδα, την κουλτούρα και τη γυναικεία ενδυνάμωση μέσα από τον φακό της αμερικανικής Δύσης.

Η καμπάνια αποτελεί το αποκορύφωμα μιας χρονιάς δημιουργικής συνεργασίας μεταξύ της φίρμας και της τραγουδίστριας. Μέσα από τα τέσσερα κεφάλαια της —“Launderette”, “Pool Hall”, “Refrigerator” και τέλος “The Denim Cowboy”— η σειρά αναπλάθει ιστορικά διαφημιστικά του brand με μια θηλυκή προσέγγιση που συνάδει με την εποχή.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Rayban “Next Generation” και ο A$AP Rocky φέρνουν το μέλλον στα μάτια σας με τα AI γυαλιά ηλίου

Ένα σύγχρονο western με προοδευτική ματιά

Το “Denim Cowboy” σκηνοθετεί η βραβευμένη Melina Matsoukas (γνωστή από το “Formation” και το “Queen & Slim”) και διαρκεί 90 δευτερόλεπτα — αρκετός χρόνος για να διηγηθεί μια ιστορία με στιλιστική ένταση και αφηγηματικό βάθος. Η Beyoncé εμφανίζεται ως μια σύγχρονη καουμπόισσα, φορώντας ένα τζιν διακοσμημένο με κρύσταλλα, διασχίζοντας αστικά και εξοχικά τοπία, ενώ ο Timothy Olyphant επιστρέφει στον ρόλο του “pool shark” που είχαμε δει στα προηγούμενα κεφάλαια.

Το βίντεο κορυφώνεται με μια μηχανή που απομακρύνεται στο ηλιοβασίλεμα — εικόνα που πολλοί θαυμαστές θεώρησαν προάγγελο του “Act III”, της ενδεχόμενης τρίτης πράξης στη μουσική τριλογία που ξεκίνησε με το Renaissance. Το τζιν όπως και η πρωταγωνίστρια Beyoncé λάμπουν σε υπερβολικό βαθμό και δεν ντρέπονται για αυτό. Η αυτοπεποίθηση της είναι το “όπλο” της στην Άγρια Δύση. Ξέρει να παίζει και να κερδίζει, να διεκδικεί και να πετυχαίνει.

Μπορείτε να διαβάσετε ακόμη: Kurt Geiger: Απόδραση σε λευκό φόντο και extravagant στιλ με πρωταγωνίστρια την Emily Ratajkowski

Η capsule συλλογή: Κρυστάλλινο στιλ για κάθε σιλουέτα

Μαζί με την καμπάνια, παρουσιάστηκε και η capsule collection Levi’s x Beyoncé που θα είναι διαθέσιμη από τις 7 Αυγούστου. Στην καμπάνια βλέπουμε την τραγουδίστρια να φορά τα δύο βασικά κομμάτια της συλλογής. Το Western Crystal ’90s Shrunken Trucker, μια cropped denim ζακέτα με κρυστάλλινες λεπτομέρειες, με επιρροές από τη δεκαετία του ’90 και το Western Crystal 501® Curve Jeans, ένα τζιν παντελόνι σχεδιασμένο για σιλουέτες με καμπύλες που βασίζεται στο κλασικό straight-leg κόψιμο. Η συλλογή συνδυάζει την πολιτισμική κληρονομιά της Levi’s με την καλλιτεχνική οπτική της Beyoncé, δημιουργώντας ρούχα που ενώνουν την παράδοση της φίρμας με την σύγχρονη εποχή.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: H Kate Moss και η Chloë Sevigny ανεβάζουν τη θερμοκρασία για τον Saint Laurent

Η πρέσβειρα Beyoncé

Η Beyoncé με κάθε της εμφάνιση φέρνει στο προσκήνιο τη αφροαμερικανική γυναικεία ταυτότητα, την ανεξαρτησία και την καλλιτεχνική ελευθερία. Επαναπροσδιορίζει το western στιλ κάνοντας το πιο θηλυκό, πιο συμπεριληπτικό, πιο πολιτισμικά ευαίσθητο.Η ίδια η ιδέα της καμπάνιας “Denim Cowboy” αλλάζει ριζικά την εικόνα του παραδοσιακού αμερικανού προτύπου που ήταν συχνά λευκοί άντρες σε ένα σύμβολο γυναικείας και αφροαμερικανικής δύναμης. Είναι μια σιωπηλή αλλά δυνατή πολιτισμική διεκδίκηση που έχει ήδη μιλήσει στις καρδιές του κοινού. Αναλυτές μόδας έχουν ήδη επισημάνει τη διαφορά ανάμεσα στη συγκεκριμένη καμπάνια και σε πιο επιφανειακές προσπάθειες άλλων brands.

Η “Denim Cowboy” διαφέρει καθώς εστιάζει πέρα από την εικόνα σε ουσιώδεις αξίες. Η συνεργασία αποτελεί μια από τις πιο φιλόδοξες και καλλιτεχνικά ηχηρές στιγμές για τη Levi’s. Ένα παράδειγμα του πώς τα μεγάλα brands μπορούν να συνεργαστούν με καλλιτέχνες για να προσφέρουν κάτι περισσότερο από ένα εμπορικό στόχο. Μπορούν και οφείλουν να το πράξουν.

Photo Credits: IG @levis