Δημοπρασία με περισσότερα από 24 ρούχα και αναμνηστικά της Whitney Houston διοργάνωσε η Julien’s Auctions. Το προηγούμενο Σάββατο θα ήταν τα 62α γενέθλια της αείμνηστης τραγουδίστριας, η οποία έφυγε από τη ζωή το 2012 στο Λος Άντζελες.

Διαβάστε ακόμη: Από την Grace Kelly μέχρι τον Cristiano Ronaldo: Τα πιο iconic δαχτυλίδια αρραβώνων

Σαράντα χρόνια μετά την είσοδο της Whitney Houston στη μουσική βιομηχανία, μερικοί από τους φανατικούς της θαυμαστές απέκτησαν αντικείμενα που η σταρ φορούσε στη σκηνή, συμπεριλαμβανομένων συνόλων από τους Marc Bouwer, Dolce & Gabbana και Bob Mackie. Τα έσοδα πήγαν στο ίδρυμα που φέρει το όνομά της, το οποίο στηρίζει νέους που ενδιαφέρονται για τις τέχνες.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το αντικείμενο που πωλήθηκε στην υψηλότερη τιμή ήταν μια εξατομικευμένη φανέλα του Παγκοσμίου Κυπέλλου FIFA 1994, συνοδευόμενη από φωτογραφία, η οποία πουλήθηκε για 22.400 δολάρια (19.300 ευρώ)— πολύ πάνω από την αρχική εκτίμηση των 1.000 έως 2.000 δολαρίων (850-1.700 ευρώ). Μια διακοσμημένη φόρμα σχεδιασμένη από τον Bouwer, που η Whitney Houston φόρεσε κατά την εμφάνισή της στο Madison Square Garden στην περιοδεία της το 1991 «I’m Your Baby Tonight», πωλήθηκε επίσης για 22.400 δολάρια, ξεπερνώντας την τιμή εκτίμησης των 4.000 έως 6.000 δολαρίων (3.500-5.200 ευρώ).

WHITNEY HOUSTON

Ένα ακόμα από τα σχέδιά του, μια βελουτέ φόρμα που η τραγουδίστρια φόρεσε σε μια συναυλία «Welcome Home Heroes» την ίδια χρονιά, πωλήθηκε για 16.000 δολάρια (13.800 ευρώ)— περισσότερες από πέντε φορές την αρχική εκτίμηση. Ένα διακοσμημένο σύνολο που δημιούργησε ο Bouwer για την παγκόσμια περιοδεία «The Bodyguard» πουλήθηκε για 10.240 δολάρια (8.800 ευρώ), κατά πολύ αυξημένο από την εκτίμηση των 3.000 έως 5.000 δολαρίων (2.600-4.300 ευρώ). Ένα αντίγραφο φορέματος που σχεδίασε ο Bouwer για να φορέσει η Houston σε συναυλία στη Νότια Αφρική το 1994 πουλήθηκε για 6.400 δολάρια (5.500 ευρώ).

Διαβάστε ακόμη: Διαφημίζοντας την Ελλάδα πριν το Instagram: Μια μοναδική έκθεση με αφίσες του ΕΟΤ 

WHITNEY HOUSTON

Ο Bouwer δήλωσε: «Σε μια εποχή όπου οι στιλίστες, οι συλλέκτες, οι επενδυτές και οι ιστορικοί των μουσείων αναζητούν αρχειακή μόδα, είναι τιμητικό να βλέπεις αυτά τα κομμάτια να τα πηγαίνουν τόσο καλά. Αποδεικνύει την επίδραση και την αξία των σχέσεων μεταξύ σχεδιαστών και διασημοτήτων. Νομίζω ότι η Whitney θα ήταν χαρούμενη που τα μεγάλα ποσά πηγαίνουν στο ίδρυμά της για το όφελος της νεολαίας και της μουσικής στην εκπαίδευση».

WHITNEY HOUSTON

Ένα ζευγάρι παπούτσια τύπου pumps σε απαλό κίτρινο με floral κεντήματα από τους Dolce & Gabbana πωλήθηκε για 3.200 δολάρια (2.800 ευρώ). Ένα κίτρινο φόρεμα με ζώνη που η Houston φορούσε στο «Dancing With the Stars» το 2009 έφτασε τα 12.800 δολάρια (11.000 ευρώ) σε σύγκριση με την αρχική εκτίμηση των 800 έως 1.200 δολαρίων (700-1.000 ευρώ). Ένα σύνολο Dolce & Gabbana που η Houston φόρεσε στο πάρτι Grammy του Clive Davis το 2009 προσφέρθηκε για 11.520 δολάρια (9.900 ευρώ). Ένα ακόμα ακριβό κομμάτι ήταν μια γούνα Helen Yarmark που η Houston επέλεξε για μια έξοδο το 2010 και πουλήθηκε για 12.800 δολάρια (11.000 ευρώ).

WHITNEY HOUSTON

Η δημοπρασία ήταν, σύμφωνα με τον εκτελεστικό διευθυντή και συνιδρυτή της Julien’s, Martin J. Nolan, «μία ισχυρή υπενθύμιση ότι το πνεύμα της Whitney συνεχίζει να κινεί τη μουσική, να εμπνέει γενιές και να ορίζει τη φήμη».

Με επτά άλμπουμ και πωλήσεις που ξεπερνούν τα 220 εκατομμύρια αντίτυπα, η Whitney Houston πρωταγωνίστησε επίσης στις ταινίες «The Bodyguard» (1992), «Waiting to Exhale» (1995), «The Preacher’s Wife» (1996), «Cinderella» (1997) και «Sparkle» (2012). Το «The Bodyguard: Original Soundtrack Album» του 1992 παραμένει το πιο εμπορικό soundtrack άλμπουμ όλων των εποχών, το πιο εμπορικό άλμπουμ γυναίκας στην ιστορία της μουσικής και το πιο εμπορικό άλμπουμ της δεκαετίας του 1990. Η Houston κέρδισε περισσότερα από 400 βραβεία -ανάμεσά τους και 6 Grammy- και ήταν εκτελεστική παραγωγός των «Cinderella» και «Sparkle», ενώ παρήγαγε τις ταινίες «The Princess Diaries», «The Princess Diaries 2», «The Cheetah Girls» και «The Cheetah Girls 2».

Photo credits: Richard Avedon, Julien’s Auctions