Δημιουργήστε το δικό σας στιλ με το νέο app του Jimmy Choo
Η εφαρμογή Drest συνεργάζεται για πρώτη φορά με τον οίκο Jimmy Choo, προσφέροντας στους παίκτες την ευκαιρία να δημιουργήσουν τα δικά τους στιλ με τη νέα συλλογή Wardrobe Icons.
Μετά τους οίκους Gucci, Fendi, Cartier, Versace, Prada και Valentino, η εφαρμογή μόδας Drest συνεργάζεται τώρα με τον Jimmy Choo, δίνοντας στους παίκτες τη δυνατότητα να αλληλεπιδράσουν με τη νέα, εμπνευσμένη από το Παρίσι, καμπάνια Wardrobe Icons του brand.
Διαβάστε ακόμη: 6 ξεπερασμένα στιλιστικά λάθη που σας δείχνουν μεγαλύτερη
Η συνεργασία θα περιλαμβάνει ειδικά σχεδιασμένα εικονικά σκηνικά, επιτρέποντας στους παίκτες να βρεθούν στα παρασκήνια της φωτογράφισης της καμπάνιας. Μέσα στην εφαρμογή, οι παίκτες μπορούν να δημιουργήσουν outfits χρησιμοποιώντας κομμάτια από τη συλλογή Wardrobe Icons (που περιλαμβάνει επανεκδόσεις σχεδίων από τα αρχεία του brand), καθοδηγούμενοι από τρεις επιμελημένες ενότητες.
Οι παίκτες μπορούν επίσης να επιλέξουν ανάμεσα σε μια ποικιλία τοποθεσιών φωτογράφισης και πραγματικών εκδηλώσεων και σκηνικών. Έχουν τη δυνατότητα να κερδίζουν βραβεία μέσα και έξω από το παιχνίδι, να βελτιώνουν τις δεξιότητές τους στο styling σε κάθε παιχνίδι και να ανεβαίνουν επίπεδο, εντυπωσιάζοντας τον εικονικό τους «αρχισυντάκτη» με looks για εικονικές φωτογραφίσεις.
Ένα μοναδικό ψηφιακό περιβάλλον
Η DREST είναι ένα μοναδικό ψηφιακό περιβάλλον, που φιλοξενεί περισσότερα από 300 από τα πιο διάσημα πολυτελή brands στον κόσμο και καλλιεργεί έναν θετικό και συμπεριληπτικό χώρο που προάγει τη δημιουργικότητα, τον πειραματισμό και την αυτοέκφραση. Από εμβληματικά labels μέχρι ανερχόμενους σχεδιαστές και καταξιωμένους ειδικούς μαλλιών και μακιγιάζ, οι συνεργάτες προσφέρουν απαράμιλλο ρεαλισμό και δίνουν στην κοινότητα των χρηστών τη δυνατότητα να εξερευνήσει, να ανακαλύψει και να μάθει περισσότερα για τον κόσμο της μόδας, ενώ ταυτόχρονα έχει την ευκαιρία να αγοράσει πραγματικά προϊόντα και να δημιουργήσει και να μοιραστεί περιεχόμενο με τον κόσμο.
Η συμφωνία με τον Jimmy Choo αποτελεί μέρος μιας ευρύτερης στρατηγικής της Drest, η οποία τον περασμένο Νοέμβριο παρουσίασε μια νέα εκδοχή της εφαρμογής. Πλέον, οι παίκτες μπορούν να συνδυάζουν μεγαλύτερη ποικιλία επώνυμων ρούχων και αξεσουάρ σε μοντέλα με διαφορετικούς σωματότυπους και εθνικότητες· να προετοιμάζονται και να “παρακολουθούν” αποκλειστικές εκδηλώσεις και να αλληλεπιδρούν πιο στενά με brands και εποχικές συλλογές.
Από την ανανέωση της εφαρμογής πέρυσι, η Drest έχει ξεπεράσει επίσημα το 1 δισεκατομμύριο εικονικές δοκιμές, γεγονός που, σύμφωνα με την εταιρεία, υπογραμμίζει «τη διαρκώς αυξανόμενη διάθεση για αφηγηματικές εμπειρίες μόδας και ανακάλυψη brands με ψηφιακή αφετηρία».
Διαβάστε ακόμη: Από την Grace Kelly μέχρι τον Cristiano Ronaldo: Τα πιο iconic δαχτυλίδια αρραβώνων
Η Drest δήλωσε ότι η συνεργασία προσφέρει στον Jimmy Choo «μια δυνατή πλατφόρμα για να προσεγγίσει μια νέα γενιά καταναλωτών με ψηφιακή κουλτούρα», φέρνοντας τις προτάσεις προϊόντων του brand σε ένα διαδραστικό και δημιουργικά καθοδηγούμενο περιβάλλον. Η Lucy Yeomans, ιδρύτρια και συν-διευθύνουσα σύμβουλος, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που δείχνουμε πώς το προηγμένο ψηφιακό περιβάλλον της Drest μπορεί να ζωντανέψει καμπάνιες μόδας με νέους τρόπους, μέσα από την αφήγηση, το styling και την αυτοέκφραση».
Η Helene Phillips, διευθύντρια του τομέα εμπειρίας των πελατών του Jimmy Choo, ανέφερε ότι η εταιρία «αναζητά πάντα νέες, καινοτόμες συνεργασίες για να ενισχύσει τη σύνδεση με τους πελάτες μας και να εμπνεύσει το ταξίδι τους στο στιλ». Πρόσθεσε ότι η συνεργασία με την Drest «συνδυάζει τη χαρά της ανακάλυψης μόδας με τη δύναμη της προσωπικής δημιουργίας στιλ, επιτρέποντας στην κοινότητά μας να αλληλεπιδράσει με το brand με έναν παιχνιδιάρικο αλλά και ουσιαστικό τρόπο. Το να φτάσουμε το 1 δισεκατομμύριο δοκιμές εντός του παιχνιδιού είναι ένα απίστευτο ορόσημο και είμαστε περήφανοι που το γιορτάζουμε μαζί».
Photo credit: Drest