Ο Calvin Klein, η Rosalía και μια ιδέα από τα ’90s
Η νέα καμπάνια του Calvin Klein με κεντρικό πρόσωπο την star της μουσικής σκηνής Rosalía συνδυάζει ασπρόμαυρα κλικ με αέρα '90s με το glam του σήμερα.
Η Καταλανή σταρ Rosalía που έχει καταφέρει να συνδυάσει τον παραδοσιακό φλαμένγκο με τη σύγχρονη pop, trap και reggaetón, περνάει σε ένα νέο κεφάλαιο: την πρώτη της συμμετοχή σε καμπάνια εσωρούχων του Calvin Klein. Η συνεργασία αυτή μας συστήνει ένα νέο πρόσωπο της ταλαντούχας celebrity με το εκρηκτικό ταμπεραμέντο και μας θυμίζει εμβληματικές στιγμές του οίκου πίσω στα 90s και τα ασπρόμαυρα κλικ του Mario Sorrenti.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Καφέ χρώμα: Απρόσμενοι συνδυασμοί για να μη δείχνει βαρετό
Η καμπάνια του Calvin Klein για τη σεζόν Φθινόπωρο 2025 σηματοδοτεί την πρώτη φορά που η Rosalía γίνεται το κεντρικό πρόσωπο της σειράς γυναικείων εσωρούχων. Η φωτογράφηση πραγματοποιήθηκε από την διεθνώς αναγνωρισμένη Carlijn Jacobs, μια δημιουργό που είναι γνωστή για τη σουρεαλιστική και έντονα θεατρική ματιά της. Το αποτέλεσμα είναι μια σειρά εικόνων που ισορροπούν ανάμεσα στον αισθησιασμό και την καλλιτεχνική τόλμη.
Η ίδια η τραγουδίστρια δήλωσε: “Τα εσώρουχα Calvin Klein είναι βασικό κομμάτι της γκαρνταρόμπας μου εδώ και χρόνια. Είναι τιμή μου να συμμετέχω σε αυτή την καμπάνια». Με αυτά τα λόγια, η Rosalía υπογράμμισε ότι η συνεργασία είναι προσωπικά σημαντική για την ίδια και δεν περιορίζεται στο επαγγελματικό επίπεδο.
Η αισθητική του σουρεαλισμού
Οι φωτογραφίες της καμπάνιας δεν ακολουθούν τον κλασικό μινιμαλισμό που συχνά χαρακτηρίζει την Calvin Klein. Αντιθέτως, η Jacobs δημιούργησε σκηνές που μοιάζουν να ξεπηδούν από όνειρο. Η Rosalía ποζάρει μέσα σε μια μπανιέρα, εμφανίζεται βυθισμένη στο νερό, περπατά σε ένα τούνελ που φωτίζεται μόνο από έντονα φώτα, ενώ σε μία από τις πιο τολμηρές εικόνες κρατά στην αγκαλιά της έναν αλμπίνο πύθωνα. Η παρουσία του φιδιού λειτουργεί ως σύμβολο δύναμης, μεταμόρφωσης αλλά και ερωτισμού, συνδέοντας την εικόνα της καλλιτέχνιδας με αρχέτυπα που ξεπερνούν την απλή διαφήμιση.
View this post on Instagram
Η πλευρά του Calvin Klein χαρακτήρισε το αποτέλεσμα ως “ένα μανιφέστο τολμηρής αισθησιακής έκφρασης με έντονη σουρεαλιστική αφήγηση”. Με άλλα λόγια, η καμπάνια πουλά μια εμπειρία, μια ιστορία που καλεί τον θεατή να την ερμηνεύσει και να την ενστερνιστεί.
Η μουσική πινελιά της Rosalía
Ενδιαφέρον στοιχείο της καμπάνιας είναι και η παρουσία ενός ακυκλοφόρητου κομματιού της Rosalía με τίτλο “De Madrugá”. Το τραγούδι είχε ακουστεί μόνο σε κάποιες ζωντανές εμφανίσεις της, όμως ποτέ δεν είχε κυκλοφορήσει επίσημα. Η χρήση του στη διαφήμιση προσδίδει μια επιπλέον διάσταση, καθώς η φωνή της συνοδεύει τα πλάνα, δημιουργώντας την αίσθηση του “One woman show”. Έτσι, η Rosalía προβάλεται ως καλλιτέχνης και ως προσωπικότητα που κυριαρχεί με το δυναμισμό της.
Οι καμπάνιες του Calvin Klein έχουν αφήσει ιστορία στον χώρο της μόδας. Από τις προκλητικές εμφανίσεις της Brooke Shields τη δεκαετία του ’80 μέχρι τη διαχρονική αισθητική των jeans και εσωρούχων της μάρκας, κάθε συνεργασία έχει σηματοδοτήσει την εποχή της. Η επιλογή της Rosalía εντάσσεται σε αυτή την παράδοση: μια καλλιτέχνις ξεπερνά τα όρια της μουσικής και γίνεται σύμβολο της μόδας.
Η καμπάνια διαφοροποιείται χάρη στη σουρεαλιστική προσέγγιση και τη βαθύτερη καλλιτεχνική διάσταση της. Αναδεικνύει την ικανότητα της σύγχρονης γυναίκας να ενσαρκώνει πολλαπλές ταυτότητες: αισθησιακή, ισχυρή, απελευθερωμένη αλλά και βαθιά θηλυκή.
Photo Credits: Calvin Klein