Από ό,τι φαινεται η αυτοκρατορία Goop μεγαλώνει συνεχώς. Στις 14 Σεπτεμβρίου, η Gwyneth Paltrow παρουσίασε τη νέα της συλλογή στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης, με την ονομασία Gwyn.

Διαβάστε ακόμη: Αγοράστε το φόρεμα της Gwyneth Paltrow από 18 ευρώ

Η 52χρονη ηθοποιός και ιδρύτρια του Goop περιγράφει τη νέα γραμμή «που ξεχωρίζει για τον μινιμαλισμό, την κομψότητα και, πάνω απ’ όλα, την άνεση». Το GWYN αποτελεί εξέλιξη της προηγούμενης σειράς της, G. Label, η οποία μέσα στα τελευταία εννέα χρόνια απέκτησε δική της ταυτότητα ξεκινώντας από μια συλλογή τεσσάρων κομματιών.

Intimate preview της συλλογής της στη Tribeca

Οι λάτρεις της μόδας θα έδιναν τα πάντα για να βρίσκονται εκεί, αλλά η Paltrow προσκάλεσε μόνο μια μικρή ομάδα εκλεκτών, σε ένα ιδιαίτερα ιδιωτικό event. Η παρουσίαση δεν περιλαμβανόταν ούτε στο επίσημο πρόγραμμα της Fashion Month. Αντίθετα, το brand επέλεξε να μοιραστεί μικρές δόσεις από την εκδήλωση μέσω Instagram μετά το πέρας της.

Διαβάστε ακόμη: Ταξίδι ευεξίας: Η Gwyneth Paltrow σας προσκαλεί στο Cape Sounio

Στα stories του Instagram της Gwyn είχατε τη δυνατότητα να δείτε κάθε γωνιά του «concept store» στη Tribeca. Ωστόσο, για να σας δώσουμε την πλήρη εικόνα: τραπέζια διακοσμημένα με φωτογραφίες από την καμπάνια, υπέροχα μπουκέτα με λουλούδια και τσιγάρα σε ασημένιους δίσκους με ασημένιες λαβίδες δημιούργησαν ένα σκηνικό που θύμιζε πολυτελή gallery. Κολοκυθάκια που έφεραν το λογότυπο της Gwyn, πολυέλαιοι σε σχήμα λουλουδιού που φώτιζαν τα σχέδια της Paltrow, όλα απέπνεαν την αίσθηση ενός «trend-proof» και μιας πολυτελούς ντουλάπα.

Από την παρουσίαση της συλλογής Gwyn, credit: Gwyn

Τι περιλαμβάνει η συλλογή

Η συλλογή Φθινόπωρο 2025 περιλαμβάνει 36 κομμάτια, από κασμίρ σακάκια και tailored παντελόνια, μέχρι φορέματα, denim πουκάμισα και μάλλινα πουλόβερ, γκαμπαρντίνες, πουκάμισα εμπνευσμένα από τα ‘90s, δερμάτινες φούστες και πολλά ακόμη. Οι καλεσμένοι είχαν την αίσθηση ότι άνοιγαν το προσωπικό ντουλάπι της Paltrow: καθαρά κοψίματα, προσεγμένη πλέξη και minimal αισθητική που φέρει την υπογραφή της G.Label.

Στην ομάδα σχεδιασμού συμμετέχει η Sofía Menassé, design director στη G.Label, η οποία συνεργάζεται με την Paltrow σχεδόν μια δεκαετία. Προερχόμενη από τον κόσμο της The Row και του Maison Margiela, η Menassé ενισχύει την αγάπη της Gwyn για τον μινιμαλισμό. Κάθε κομμάτι παράγεται στην Ιταλία, με προσοχή στα υλικά και την τεχνική.

Ο στόχος της συλλογής είναι να προσφέρει μια capsule γκαρνταρόμπα για γυναίκες με έντονη καθημερινότητα. Φανταστείτε μια πιο ώριμη εκδοχή του στιλ The Row, με κομψές πινελιές από την προσωπική γκαρνταρόμπα της Paltrow. Η αισθητική της περιγράφεται ως «πιο διεθνής, λιγότερο California», αντικατοπτρίζοντας το πέρασμα από breezy summer looks σε καθαρές, δομημένες γραμμές.

H Gwyneth Paltrow στο λανσάρισμα της συλλογής Gwyn. Credit: Gwyneth Paltrow/Instagram

Όσοι θέλετε να αποκτήσετε τα κομμάτια της Gwyn, θα έχετε την ευκαιρία από τις 21 Σεπτεμβρίου, ενώ οι συνδρομητές θα μπορούν να κάνουν αγορές ήδη από τις 19 Σεπτεμβρίου. Επιπλέον, η συλλογή θα είναι διαθέσιμη σε οκτώ καταστήματα Goop. Ωστόσο, όπως πάντα, η Paltrow έχει σίγουρα περισσότερες εκπλήξεις στο απόλυτα καλοραμμένο μανίκι της!

Από την παρουσίαση της συλλογής Gwyn, credit: Gwyn

Το Goop ιδρύθηκε το 2008 και εξελίχθηκε σε πλήρες lifestyle και wellness brand γνωστό για τα απαραίτητα καθημερινά προϊόντα αλλά και για τα πιο προκλητικά του είδη, όπως τα διάσημα κεριά «This Smells Like My Vagina» και «Hands Off My Vagina». Η Paltrow είχε εξηγήσει πως η δημιουργία του πρώτου κεριού ήταν μια «punk-rock δήλωση» απέναντι σε όποιον υποστήριζε ότι η γυναίκα πρέπει να ντρέπεται για το σώμα της.

Το μέλλον του Goop περιλαμβάνει πιθανή επέκταση στην τηλεόραση, μετά την επιτυχία των σειρών The Goop Lab και Sex, Love & Goop (2020–2021), με την Paltrow να δηλώνει το 2024 ότι «δουλεύουν ακόμη σε ιδέες» και ελπίζουν σε νέο project.

Photo credit: @gwynethpaltrow/ IG, gwyn / goop.com / Getty Images