Τι θα δείξουν στην Times Square οι Gwyneth Paltrow και η κόρη της Apple Martin;

Η Gwyneth Paltrow και η κόρη της Apple Martin πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια της GapStudio, αναδεικνύοντας πώς το στιλ περνά από γενιά σε γενιά.
Η Gwyneth Paltrow και η κόρη της, Apple Martin, πρωταγωνιστούν στην φθινοπωρινή καμπάνια 2025 της GapStudio, Collection 03. Η φωτογράφιση πραγματοποιήθηκε από τον Mario Sorrenti, υπό τη δημιουργική διεύθυνση του Zac Posen, αντιπροέδρου και δημιουργικού διευθυντή της Gap Inc., ενώ το styling επιμελήθηκε ο Alastair McKimm. Η καμπάνια συνοδεύεται από ένα σύντομο φιλμ σε σκηνοθεσία Look και Julian Klincewicz, που εξερευνά τη σχέση μεταξύ στιλ, μνήμης και προσωπικής έκφρασης.
Διαβάστε ακόμη: Gwyneth Paltrow: Τώρα και σχεδιάστρια!
Στο φιλμ, παρακολουθείτε στιγμές όπου η Apple δανείζεται ρούχα από τη γκαρνταρόμπα της μητέρας της, αναδεικνύοντας παράλληλα το δικό της προσωπικό στιλ. Μέσα από αυτά τα παιχνίδια με τα ρούχα, η καμπάνια αναδεικνύει πώς η μόδα μεταφέρεται από γενιά σε γενιά, ενώ η Gwyneth μοιράζεται με την κόρη της συμβουλές για την αυτοεκτίμηση, την προσωπικότητα και την ενδυνάμωση. Το αποτέλεσμα είναι μια αφήγηση που δείχνει πώς η μόδα δεν είναι απλά ένδυση, αλλά μέσο πολιτιστικής σύνδεσης και προσωπικής έκφρασης.
View this post on Instagram
Διαβάστε ακόμη: Gwyneth Paltrow: Τα 4 μυστικά διατροφής της που την κρατούν σε φόρμα
Η 21χρονη Apple Martin, φοιτήτρια στο Πανεπιστήμιο Vanderbilt στη Νάσβιλ, είναι κόρη του Chris Martin των Coldplay, και η συμμετοχή της στην καμπάνια υπογραμμίζει τη συνέχιση της παράδοσης της Gap να συνδέει διαφορετικές γενιές.
Η σειρά GapStudio, που εγκαινιάστηκε επίσημα τον Απρίλιο, φιλοδοξεί να αναδείξει την υψηλή ραπτική και την ποιότητα στην καθημερινή ένδυση. Η Collection 01, επίσης σε συνεργασία με τον Posen και τον Sorrenti, παρουσίαζε μοντέλα όπως οι Alex Consani, Imaan Hammam και Anok Yai, και αναδείκνυε τη δημιουργική ταυτότητα του GapStudio μέσα από κλασικά υφάσματα όπως το denim και η ποπλίνα, επανασχεδιασμένα με σύγχρονη αισθητική.
Ο Posen εξηγεί ότι η Collection 03 εμπνέεται από το ’90s New York, τη μουσική, την ενέργεια και τον συνδυασμό κομψότητας με το edge. Τα ρούχα διαθέτουν sculptural denim, tailoring με παρουσία, σατέν που προσφέρει κίνηση και ευκολία, ενώ κάθε κομμάτι είναι σχεδιασμένο για να διαρκεί και να μπορεί να συνδυαστεί με διάφορους τρόπους.
Η Paltrow δήλωσε ότι η Gap αποτελεί μέρος της ζωής της οικογένειάς της, με κομμάτια κλασικά και κομψά, ενώ η Apple θυμάται πως μεγάλωσε ντυμένη με Gap Kids, αγαπώντας τα ρούχα από μικρή ηλικία. Ο Posen τονίζει ότι η καμπάνια και η συλλογή αντιπροσωπεύουν τη σύνδεση των γενεών μέσα από το στιλ και την ιδέα ότι τα ρούχα μπορούν να δανείζονται, να επαναερμηνεύονται και να γίνονται προσωπικά.
Η Collection 03 περιλαμβάνει 38 κομμάτια, όπως denim jackets, μίνι φορέματα, σατέν μίντι φορέματα, ζακέτες, vegan δερμάτινα jackets ($228) και μίνι φούστες. Η σειρά θα κυκλοφορήσει από τις 2 Οκτωβρίου επιλεγμένα διεθνώς και σε επτά καταστήματα στις ΗΠΑ, καθώς και online στο gap.com.
Η καμπάνια θα παρουσιαστεί παγκοσμίως ψηφιακά, στα social media και στην Times Square. Μέσα από το φιλμ και τις φωτογραφίες, η GapStudio επικοινωνεί την αίσθηση συνέχειας και επανερμηνείας του στιλ, υπενθυμίζοντας ότι η μόδα δεν είναι απλά ένδυση, αλλά διάλογος μεταξύ δεκαετιών και γενεών, με σεβασμό στην παράδοση και έμφαση στη σύγχρονη αισθητική.