Για να μεταφέρει το μήνυμα της ανθρώπινης σύνδεσης, η εταιρία Moncler στράφηκε σε δύο εμβληματικούς ηθοποιούς και φίλους, τον Al Pacino και τον Robert De Niro. H πρώτη κοινή τους καμπάμια με τίτλο “Warmer Together” γιορτάζει την αγάπη και τη ζεστασιά, σε απόλυτη αρμονία με τη φιλοσοφία των προϊόντων του brand: άνετα puffer και πανωφόρια.

Διαβάστε ακόμη: Tι ετοιμάζει ο πρίγκιπας William με την Gisele Bündchen; 

«Για δεκαετίες, η Moncler έχει ταυτιστεί με τον χειμώνα και τα puffer jackets, αλλά πάντα ένιωθα ότι η Moncler είναι κάτι βαθύτερο: αγάπη και αίσθηση ενότητας», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος Remo Ruffini. «Αυτές οι αξίες έχουν διαμορφώσει ό,τι έχουμε κάνει τα τελευταία 70 χρόνια. Σε κάθε προϊόν και σε κάθε καμπάνια, υπάρχει ένα σταθερό νήμα συναισθήματος και ανθρώπινης σύνδεσης. Μέσα από την ιστορία της φιλίας τους, ο Al Pacino και ο Robert De Niro ενσαρκώνουν όλα όσα πραγματικά αντιπροσωπεύει η Moncler: στοργή, ζεστασιά και την πεποίθηση ότι όλοι είμαστε καλύτεροι (και πιο ζεστοί) μαζί».

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moncler (@moncler)

Φωτογραφημένη στη Νέα Υόρκη από τον διάσημο φωτογράφο πορτρέτων Platon, η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από τολμηρές ασπρόμαυρες εικόνες και μια σειρά από σύντομα φιλμ που περιστρέφονται γύρω από πέντε θεματικές: φιλία, σεβασμό, σύνδεση, εμπιστοσύνη και ζεστασιά, συνοδευόμενα από στιγμιότυπα από τα παρασκήνια.

«Η ζεστασιά δεν αφορούσε ποτέ το εξωτερικό. Ήταν πάντα για το τι συνέβαινε στο εσωτερικό», λέει ο De Niro σε ένα teaser που κυκλοφόρησε. Στην καμπάνια φοράει το Maya 70 jacket, ένα χαρακτηριστικό μοντέλο από ανακυκλωμένο νάιλον με αποσπώμενη κουκούλα, ένα από τα signature κομμάτια του brand. Η καμπάνια παρουσιάζει επίσης το Bretagne jacket, που λανσάρεται για το φθινόπωρο του 2025: ένα κοντό puffer με κουκούλα.

Ο Pacino προσθέτει: «Η φιλία είναι το σπουδαιότερο πράγμα που μπορείς να έχεις. Φίλοι, άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τον ίδιο κόσμο. Υπάρχει μια έμφυτη εμπιστοσύνη. Και μια κατανόηση της ζωής». Οι δύο καταξιωμένοι ηθοποιοί έχουν συνεργαστεί σε ταινίες όπως The Godfather Part II, Heat, The Irishman και Righteous Kill.

Ως μουσικό θέμα της καμπάνιας της Moncler, ο καλλιτέχνης και πρεσβευτής του brand Tobe Nwigwe, μαζί με τη σύζυγό του Fat, ηχογράφησαν μια νέα εκδοχή του κλασικού κομματιού του Bill Withers “Lean on Me”, σε πλήρη αρμονία με το μήνυμα της καμπάνιας: την παρηγοριά που βρίσκεται στη συντροφικότητα.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Moncler (@moncler)

Διαβάστε ακόμη: Σημειώστε αυτές τις 13 θεατρικές παραστάσεις: Αξίζει να τις δείτε

Ένα brand που γεννήθηκε στο βουνό

Η εταιρία Moncler γεννήθηκε το 1952 στο Monestier-de-Clermont, ένα μικρό χωριό στα βουνά κοντά στη Γκρενόμπλ. Mετά την αγορά της το 2003 από τον Remo Ruffini, η Moncler εξελίχθηκε από μια σειρά προϊόντων καθαρά αθλητικού χαρακτήρα σε ευέλικτες συλλογές, κατάλληλες για άτομα κάθε φύλου, ηλικίας, ταυτότητας και πολιτισμικού υπόβαθρου, για κάθε περίσταση. Το jacket, το σήμα-κατατεθέν του brand, συμπληρώνεται σταδιακά και με άλλα προϊόντα, παραμένοντας όμως πιστή στο DNA της και καθοδηγούμενη από το μότο: «γεννημένη στα βουνά, ζει στην πόλη».

Photo credits: Moncler