Όταν η Catwoman Michelle Pfeiffer φόρεσε κοστούμι Saint Laurent
Φωτογραφημένη από τον David Sims και σκηνοθετημένη από τον Anthony Vaccarello, η ηθοποιός Michelle Pfeiffer μας ξεναγεί στον κόσμο των κοστουμιών του Saint Laurent με φόντο τη Νέα Υόρκη.
Η εμβληματική ηθοποιός Michelle Pfeiffer σαγηνεύει στην τελευταία καμπάνια του Saint Laurent για το καλοκαίρι του 2025, συνδυάζοντας τη διαχρονική κομψότητα με μια tomboy πινελιά υπό το όραμα του Anthony Vaccarello. Φωτογραφημένη από τον David Sims, η σταρ απαθανατίζεται στις μοναδικές εικόνες που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής, φορώντας δύο δημιουργίες: ένα κομψό μαύρο κοστούμι που ενσαρκώνει τον εκλεπτυσμένο μινιμαλισμό και ένα γκρι ανδρόγυνο σύνολο που επαναπροσδιορίζει την αρρενωπότητα μέσα από μια θηλυκή προοπτική.
Δείτε ακόμη: Η Dolce Vita της Anouk Aimée σε δημοπρασία
Με styling που επιμελήθηκε ο Paul Sinclaire, η ηθοποιός μεταμορφώνεται σε υψηλόβαθμο στέλεχος, που επιτηρεί το βασίλειό της σαν λιοντάρι στη ζούγκλα. Ο ορίζοντας της πόλης της Νέας Υόρκης λειτουργεί ως σκηνικό και η σίγουρη στάση της Pfeiffer επιβεβαιώνει ότι όλα της ανήκουν.
Τα υπερμεγέθη κοστούμια έχουν πλέον καθιερωθεί, αλλά ο Anthony Vaccarello ήταν αυτός που επανεδραίωσε την τάση με τη συλλογή του για την άνοιξη 2025. Τώρα, με αυτή την καμπάνια με πρωταγωνίστρια την Pfeiffer, δείχνει ποιος είναι το αφεντικό.
Η 66χρονη ηθοποιός όχι μόνο γοητεύει με τη μαγνητική της παρουσία, αλλά και ενσαρκώνει τέλεια τη σύγχρονη ουσία του brand. Εξάλλου, αυτή είναι η γυναίκα που έκανε το κοστούμι να φαίνεται απίστευτα κομψό στην ταινία Scarface, όπου υποδύθηκε την Elvira Hancock. Επιπλέον, στο “Batman Returns”, πέρασε από την κομψή εταιρική ενδυμασία στο θρυλικό latex κοστούμι της catwoman.
Αυτά τα σχέδια του Saint Laurent, με τις υπερμεγέθεις σιλουέτες και τους τονισμένους ώμους είναι που καθιέρωσαν τον οίκο στη δεκαετία του ’80 – μια δεκαετία που είδε την Pfeiffer να εδραιώνει τη θέση της ως είδωλο του Χόλιγουντ. Και ενώ η πρόσφατη συλλογή του Saint Laurent έχει αγκαλιαστεί από σταρ όπως η Nicole Kidman, η Zoe Saldaña, η Ariana Grande, η Elle Fanning, η Eiza González και η Hailey Bieber, η παρουσία της Pfeiffer ανεβάζει την καμπάνια σε άλλο επίπεδο.
Μάλιστα ο ίδιος ο Vaccarello με ανάρτησή του στο Instagram την ευχαριστεί για την εμπιστοσύνη, χαρακτηρίζοντάς την απόλυτο icon.
View this post on Instagram
Άλλωστε, δεν είναι η πρώτη φορά που η ηθοποιός εμπιστεύεται τον οίκο. Το Φεβρουάριο του 2023, εμφανίστηκε στην πρεμιέρα της ταινίας «Ant-Man and The Wasp»: Quantumania» στο Λος Άντζελες με total black δημιουργία Saint Laurent από την ανοιξιάτικη ready-to-wear συλλογή.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το μακρυμάνικο φόρεμα είχε ψηλή λαιμόκοψη, ντραπέ λεπτομέρειες και τονισμένους ώμους. Ολοκλήρωσε το look με χρυσούς κρίκους και statement βραχιόλια στα μανίκια του φορέματος.
Tον Δεκέμβριο του 2022, επέλεξε και πάλι Saint Laurent για την εμφάνισή της στην εκπομπή Τhe Tonight Show με τον Jimmy Fallon.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τον Νοέμβριο του 2021, εμφανίστηκε στο The Drew Barrymore Show για να προωθήσει τη σειρά αρωμάτων της ”Henry Rose”. Στη φωτογραφία που ανέβασε η στιλίστριά της Samantha McMillen, στο Ιnstagram, η σταρ φοράει καφέ κοτλέ κοστούμι Saint Laurent από την pre-fall συλλογή και εμπριμέ πουκάμισο.
View this post on Instagram
Δείτε ακόμη: H απλή στρατηγική που σας βοηθά να ξεφορτωθείτε τα άχρηστα πράγματα
O οίκος Saint Laurent

© Musée Yves Saint Laurent Paris
Ο γαλλικός οίκος Saint Laurent ιδρύθηκε το 1961 από τον Yves Saint Laurent και τον συνεργάτη του, Pierre Bergé. Ο οίκος έγινε γνωστός για τα αυστηρά κοστούμια του και τους τονισμένους με βάτες ώμους, που χαρακτήρισαν τη μόδα της δεκαετίας του 1980. Το 2016, μετά την αποχώρηση του Hedi Slimane, ο Anthony Vaccarello ορίστηκε δημιουργικός διευθυντής. Τον Απρίλιο του 2023, ο οίκος εγκαινίασε την Saint Laurent Productions, μια εταιρεία παραγωγής καλλιτεχνικού κινηματογράφου. Τα κοστούμια για τις ταινίες σχεδιάζονται από τον ίδιο τον δημιουργικό διευθυντή Anthony Vaccarello. Ανάμεσα στα projects της εταιρίας ήταν και η ταινία “Emilia Pérez” του Jacques Audiard, για την οποία κέρδισε την πρώτη της υποψηφιότητα για Όσκαρ στην 97η απονομή καθώς και το βραβείο της κριτικής επιτροπής στο Φεστιβάλ των Καννών το 2024.
Photo credits: Saint Laurent