Louis Vuitton Men’s Pre-Spring 2026: Γαλλική φινέτσα, βρετανικό φλέγμα και τετράποδοι πρωταγωνιστές
Η καμπάνια της menswear συλλογής του οίκου Louis Vuitton έχει γοητεία, χλιδή και ένα αναπάντεχο καστ.
Η καμπάνια της αντρικής συλλογής Louis Vuitton έχει γίνει viral και δεν μας προκαλεί εντύπωση. Έχει την γοητεία ενός φιλμ, την ομορφιά της βρετανικής επαρχίας και την γαλλική φινέτσα που διακρίνει τον οίκο. Φωτογραφημένη από τον Oliver Hadlee Pearch, με Βρετανούς πρωταγωνιστές, τον ποδοσφαιριστή Jude Bellingham που αγωνίζεται στη Ρεάλ Μαδρίτης και τον ηθοποιό Callum Turner, μας θυμίζει κάτι από την εποχή των ευγενών μέσα από το πρίσμα του σήμερα. Ο creative director Pharrell Williams δείχνει για ακόμη μία φορά πως ο Louis Vuitton σέβεται τους κώδικες του παρελθόντος. Και δεν μένει μόνο σε αυτό.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Wales Bonner x Adidas Originals FW25: Η Mrs Hermès επιστρέφει στον τόπο του εγκλήματος
View this post on Instagram
Ένα παιχνίδι αντιθέσεων
Κοστούμια, καλοραμμένα παλτά και γιλέκα συναντούν μοντέρνα αντιανεμικά με δερμάτινα μανίκια, καπιτονέ γιλέκα και tweed jackets. Αυτή η σύζευξη της παράδοσης με την καινοτομία αποτυπώνει τη φιλοσοφία του Pharrell για τον άνδρα Louis Vuitton. Πολυδιάστατος, σύγχρονος, ευγενής. Ένας gentleman που κινείται με άνεση ανάμεσα σε διαφορετικούς κόσμους χωρίς να χρειάζεται να επιλέξει ανάμεσα στην κομψότητα και τη λειτουργικότητα.

Η χρωματική παλέτα παραμένει πιστή στη γήινη βάση με αποχρώσεις του μπεζ, του χακί, του γκρι και του βαθύ καφέ, που πλαισιώνονται από λεπτομέρειες σε navy blue και σπασμένο λευκό. Οι υφές παίζουν κεντρικό ρόλο: κασμιρένια πλεκτά, γκαπαρντίνες, δερμάτινα με ματ φινίρισμα και διακριτικές μεταλλικές πινελιές αποπνέουν μια ρετρό πολυτέλεια.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Louis Vuitton FW25: Η Emma Stone και η Hoyeon μας συστήνουν τις νέες τσάντες-φετίχ του οίκου

Η συλλογή δεν περιορίζεται μόνο στα ρούχα. Συνοδεύεται από ένα εκτενές φάσμα αξεσουάρ που αποτελούν άλλωστε και τα πιο εμπορικά κομμάτια του οίκου. Ξεχωρίζει το νέο sneaker LV Tilted, εμπνευσμένο από τη skate κουλτούρα των ’90s, με πλατιά σόλα και το λογοτύπο LV σε πλάγια θέση. Ένα κομμάτι που μπορούμε να “δούμε” σε πολλά διαφορετικά looks ακόμα και με κοστούμι σε μια πιο casual προσέγγιση.

Στα δερμάτινα είδη, η σειρά LV Touch παρουσιάζει ταξιδιωτικές τσάντες και σακίδια σε grain calfskin δέρμα με suede λεπτομέρειες. Ο οίκος, που ξεκίνησε κατασκευάζοντας βαλίτσες και μπαούλα για τους ταξιδιώτες του 19ου αιώνα, συνεχίζει να μας ταξιδεύει με στιλ.
View this post on Instagram
Το αναπάντεχα χαριτωμένο καστ
Ενδιαφέρον έχει και η επέκταση της συλλογής σε νέες κατηγορίες, όπως τα αξεσουάρ για κατοικίδια. Λουριά, κρεβάτια και μικρές ταξιδιωτικές βαλίτσες φέρουν το διαχρονικό logo Louis Vuitton, συνδυάζοντας το savoir-faire του οίκου με μια παιχνιδιάρικη νότα.

Πρόκειται για μια κίνηση που αντανακλά τη νέα κουλτούρα του lifestyle και επεκτείνει τη μόδα σε κάθε πτυχή της καθημερινότητας. Τα χαριτωμένα σκυλάκια της καμπάνιας κάνουν ακόμα πιο έντονο το βρετανικό country style και σε πολλές λήψεις δεν θα ήταν υπερβολή να πούμε πως κλέβουν την παράσταση από τους πρωταγωνιστές.
Photo Credits: Louis Vuitton



