Έχουμε συνηθίσει τις εορταστικές καμπάνιες συχνά να είναι γεμάτες από υπερβολικές δόσεις glitter. Να είναι αναμενόμενες. Ο οίκος Maison Margiela όμως δεν υπήρξε ποτέ αναμενόμενος. Και δεν διαπραγματεύεται τη διαφορετικότητα του ούτε στο όνομα των Χριστουγέννων, Για τη Holiday Collection 2025, ο οίκος εμπιστεύεται τον Frank Lebon, τον Βρετανό σκηνοθέτη και φωτογράφο που φημίζεται για τη σουρεαλιστική του ματιά, προκειμένου να δημιουργήσει μια καμπάνια που μοιάζει περισσότερο με έργο τέχνης.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Burberry “Twas The Knight Before”: Η βρετανική λάμψη των Χριστουγέννων με τη Naomi Campbell

margiela-holiday-2025

Μεταλλική κομψότητα και καλλιτεχνική ευαισθησία

Η συλλογή ακροβατεί ανάμεσα στη θεατρικότητα και τη φαντασία. Οι μεταλλικές επιφάνειες κυριαρχούν σε φορέματα, παντελόνες και παλτά. Ο στόχος όμως δεν ειναι το glam. Είναι το φως και το παιχνίδι μαζί του. Ξεχωρίσαμε ένα trench coat κατασκευασμένο με την τεχνική “pressed and foiled” που προσδίδει στο ύφασμα μια ανάγλυφη, υγρή λάμψη στα ρούχα. Η ρευστότητα είναι κι αυτή μέρος του παιχνιδιού.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Louis Vuitton Men’s Pre-Spring 2026: Γαλλική φινέτσα, βρετανικό φλέγμα και τετράποδοι πρωταγωνιστές

Μεταξωτά με διπλή όψη στη φιλοσοφία του “inside-out” που χαρακτηρίζει τον Maison Margiela από την εποχή του ιδρυτή του, τιμούν τους κώδικες του οίκου. Οι πλεκτές δημιουργίες δίνουν μια νοσταλγική νότα, ενώ τα βραδινά φορέματα θυμίζουν την αισθητική των ’30s, επανερμηνευμένα όμως μέσα από τον πειραματισμό του John Galliano που ήταν creative director του οίκου έως το 2024. Παρούσες και οι μάσκες που πρωταγωνιστούν στα shows του οίκου.

margiela-holiday-2025

Η συλλογή δεν σταματά στα ρούχα. Τα αξεσουάρ παίζουν κι αυτά πρωταγωνιστικό ρόλο. Οι νέες εκδοχές των 5AC bags – η Soft XL και η East-West Small εμφανίζονται σε μεταλλικές αποχρώσεις που ξεχωρίζουν στο φως. Οι Tabi boots, το πιο αναγνωρίσιμο παπούτσι του Margiela, παρουσιάζονται σε λαμπερό ασήμι και συμμετέχουν στο όραμα του καλλιτέχνη. Το Numeric Twisted Diamond Cuff Bracelet ολοκληρώνει το σύνολο με τη γεωμετρική ακρίβεια του. Η καμπάνια ενσωματώνει με επιτυχία όλα τα στοιχεία της ταυτότητας του Margiela και τα περνά μέσα από το ονειρικό φίλτρο του φακού του Frank Lebon.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Maison Margiela (@maisonmargiela)

Όταν η μόδα γίνεται τέχνη

Ο Frank Lebon, γνωστός για τις συνεργασίες του με τον Gucci, τον Loewe και τον Supreme, διαθέτει μια χαρακτηριστική κινηματογραφική ματιά που παίζει αριστοτεχνικά με το φως. Στην καμπάνια του Margiela, μετατρέπει το σκηνικό σε μια αφηρημένο παιχνίδι αντανακλάσεων όπου οι σκιές και οι φιγούρες των μοντέλων μοιάζουν να αιωρούνται ανάμεσα στην πραγματικότητα και την φαντασία.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Prada “A Winter’s Tale”: Ένα μαγικό χριστουγεννιάτικο παραμύθι μόδας

margiela-holiday-2025

Η επαναδιατύπωση του αριθμητικού λογοτύπου του οίκου, η γνωστή λευκή ταμπέλα με τους αριθμούς 0 έως 23, εμφανίζεται εδώ σαν ένα οπτικό μοτίβο που συμβολίζει το πέρασμα του χρόνου, τη μνήμη και την κυκλική φύση της μόδας. Είναι μια ποιητική αναφορά στην ταυτότητα του Margiela, που ήταν ανέκαθεν ανατρεπτικός στην φιλοσοφία του. Τολμηρός και διαφορετικός.

Photo Credits: IG @maisonmargiela