NikeSkims: 5 δισ. δολάρια και μια συνεργασία αρκούν για να αλλάξουν τη μόδα του fitness;
Η δεύτερη συλλογή της συνεργασίας NikeSkims περιλαμβάνει 65 νέα κομμάτια με μια εορταστική καμπάνια που πρωταγωνιστούν παγκόσμιας κλάσης παγοδρόμοι.
Λίγο πριν κυκλοφορήσει στα καταστήματα η δεύτερη συλλογή της συνεργασίας Nike x Skims, η εταιρεία που ίδρυσαν η σταρ ριάλιτι και επιχειρηματίας Kim Kardashian μαζί με τον διευθύνοντα σύμβουλο Jens Grede, ανακοίνωσε ότι συγκέντρωσε 225 εκατομμύρια δολάρια σε νέο κεφάλαιο, ανεβάζοντας την αποτίμηση της εταιρείας shapewear στα 5 δισεκατομμύρια δολάρια.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Ariana Grande: Η Glinda φόρεσε τα Swarovski της
Το brand ανακοίνωσε ότι θα χρησιμοποιήσει το νέο κεφάλαιο για να επεκτείνει τις σειρές εσωρούχων και shapewear, να ενισχύσει τη δραστηριότητά της στον τομέα της ένδυσης και της αθλητικής μόδας, καθώς και να αναπτύξει περαιτέρω το δίκτυο λιανικής και τη διεθνή της παρουσία. Γνωστή για τη φιλοσοφία της σχετικά με τα μεγέθη για όλα τα σώματα, λειτουργεί σήμερα 18 καταστήματα στις ΗΠΑ και δύο franchise στο Μεξικό.

@skims
Η Skims έχει επίσης συνάψει συνεργασία με τη Nike που μάλιστα όταν ανακοινώθηκε, η ανυπομονησία του κοινού ήταν μεγάλη. Η πρώτη συλλογή, που κυκλοφόρησε τον περασμένο Σεπτέμβριο, ήταν ακριβώς αυτό που περιμέναμε: ζεστοί, γήινοι τόνοι, σήμα κατατεθέν της μάρκας, και κομψές, θηλυκές γραμμές που συνδύαζαν άνεση και στιλ.
Παρόλο που πολλοί λάτρεις των αθλητικών ειδών ήταν αρχικά επιφυλακτικοί απέναντι στην ιδέα μιας ακόμη νέας σειράς, ο προσεγμένος συνδυασμός καινοτομίας, απόδοσης και χαρακτηριστικής αισθητικής της Skims φαίνεται πως κέρδισε το κοινό, γεφυρώνοντας ιδανικά τον κόσμο της μόδας με αυτόν του αθλητισμού.
View this post on Instagram
Και τώρα έρχεται η δεύτερη κυκλοφορία, που είναι ήδη διαθέσιμη στα ηλεκτρονικά καταστήματα των δύο εταιρειών και είναι πραγματικά εντυπωσιακή. Η νέα συλλογή περιλαμβάνει γλυπτικά, ευέλικτα κομμάτια που ακολουθούν τις κινήσεις του σώματος, προσφέροντας περισσότερες επιλογές και δυνατότητες για layering από ποτέ.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Marie-Chantal Miller: Γιορτάζει 25 χρόνια επιτυχίας με elegant καρό κοστούμι

@skims
Με 65 διαφορετικές σιλουέτες, η συλλογή παρουσιάζει νέα υλικά και εποχιακούς χρωματικούς συνδυασμούς, εμπλουτισμένους με προϊόντα όπως κάλτσες, τσάντες μέσης και μακριά γάντια προπόνησης, στοιχεία που ενισχύουν την πρακτικότητα αλλά και την αισθητική της σειράς.

@skims
Αντλώντας έμπνευση από τις χαρακτηριστικές κατηγορίες υλικών της SKIMS, η συλλογή χωρίζεται στις σειρές Shine, Matte και Airy. Όπου η Shine ξεχωρίζει για τα έντονα χρώματα και τα δυναμικά κοψίματα, η Matte δίνει έμφαση στην εφαρμογή που σμιλεύει, που είναι απαλή και δημιουργεί μια λεία σιλουέτα, ενώ η Airy προσφέρει ελαφριά, διαπνέοντα κομμάτια με υφές που θυμίζουν δίχτυ.

@skims
Αυτή τη σεζόν, παρουσιάζεται επίσης η νέα κατηγορία Woven Nylon, με την ιδιαίτερη σιλουέτα του Wrap Coat, ένα κομμάτι που συνδυάζει λειτουργικότητα και σχεδιαστική καινοτομία. Παράλληλα, επανέρχονται οι αγαπημένες σειρές Weightless Layers, Vintage Seamless και Matte Tricot, φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο τις υφές και τα υλικά που έχουν καθιερώσει τη Skims.

@skims
Η συλλογή συνοδεύεται από μια νέα εορταστική καμπάνια, με πρωταγωνίστριες παγοδρόμους παγκόσμιας κλάσης όπως οι: Maame Biney, Kamryn Lute, Kristen Santos-Griswold και Courtney Sarault, οι οποίες ενσαρκώνουν τη δύναμη, την κίνηση και τη σχεδιαστική χάρη που αντιπροσωπεύει η συνεργασία NikeSkims.
Video creative: Ανδρέας Κωστόπουλος
Video credit: IG @skims

Πηνελόπη Παπανικολάου