Η Prada γιόρτασε την εικοσιπενταετή επέτειο της Prada Group Academy, της Σχολής Χειροτεχνίας του Ομίλου, που καλλιεργεί το ταλέντο μέσω της εκπαίδευσης. Στεγασμένη στο Scandicci, η Prada Group Academy αποτελεί από το 2000 την καρδιά της βιοτεχνικής εκπαίδευσης του brand, μεταδίδοντας τα αυστηρά πρότυπα και την επίμονη προσοχή στη λεπτομέρεια που στοχεύουν στη διατήρηση της χειροποίητης ιταλικής τεχνογνωσίας και μακροπρόθεσμα στη διασφάλιση της παραγωγής του ομίλου.

Διαβάστε ακόμη: Πώς φτιάχτηκαν τα κοστούμια στο Frankenstein του Guillermo del Toro

Οι λεπτομέρειες χτίζουν το συνολικό αποτέλεσμα

«Αυτό που κάνουμε εδώ είναι 80% χέρια, καρδιά και σκέψη… είναι μανιακή προσοχή στη λεπτομέρεια, αλλά οι λεπτομέρειες χτίζουν το συνολικό αποτέλεσμα – αυτή είναι η απόλυτη συγκέντρωση που εφαρμόζουμε», είπε στους δημοσιογράφους ο CEO της Prada, Andrea Guerra. «Αυτό που μετράει είναι η συνεχής ικανότητα να σχεδιάζεις, να έχεις υπομονή και να κοιτάς μπροστά. Όταν έχεις μια ακαδημία, δεν μπορείς να πιστεύεις ότι κάποιος μπορεί να φτιάξει μια τσάντα μετά από τρεις μήνες· είναι ένας μακρύς δρόμος, ένα ταξίδι. Αλλά δεν βιαζόμαστε. Αν βιάζεσαι στον χώρο της πολυτέλειας, καλύτερα να αλλάξεις δουλειά.»

ΜΑΘΗΤEΣ ΤΗΣ PRADA GROUP ACADEMY

Σίγουρη επαγγελματική αποκατάσταση

Από το 2021, η ακαδημία έχει εκπαιδεύσει 571 μαθητές (69,7% γυναίκες και 30,3% άνδρες) τόσο σε πρακτικές όσο και τεχνικές δεξιότητες. Το ετήσιο πρόγραμμα παρακολουθεί στενά την πρόοδο των μαθητών σε πρακτικές εργασίες όπως πατρόν, ραφή, κόλληση και διαχείριση πρώτων υλών, καθώς και στη χρήση προηγμένων μηχανημάτων. Από τα δερμάτινα είδη μέχρι το prêt-à-porter και την υπόδηση, η Ακαδημία προσφέρει εκπαιδευτικές διαδρομές σε όλες τις βιομηχανικές μονάδες του Ομίλου στην Τοσκάνη, την περιοχή Marche, το Βένετο και την Ούμπρια.

Με έως και το 70% των μαθητών κάθε κύκλου να ενσωματώνεται ετησίως σε θέσεις πλήρους απασχόλησης στη γραμμή παραγωγής, η ζήτηση αυξάνεται. Μόνο φέτος σημειώθηκε αύξηση 28% στις εγγραφές, ενώ το brand αποκάλυψε επιπλέον προγράμματα σε εξωτερικούς χώρους ειδικευμένα στο πλεκτό και την ανδρική υπόδηση. Μιλώντας δίπλα στον Guerra, ο υπεύθυνος μάρκετινγκ της Prada, Lorenzo Bertelli, είπε ότι, μακριά από τη νοσταλγία της ιταλικής χειροτεχνίας, η ακαδημία επιδιώκει να κάνει την τέχνη «σύγχρονη και επίκαιρη».

Διαβάστε ακόμη: Μόδα και φασισμός: 5 μεγάλοι σχεδιαστές που συνεργάστηκαν με τους Ναζί 

«Δεν βλέπω αυτό που κάνουμε ως κάτι νοσταλγικό, είναι πολύ συναρπαστικό να βλέπεις ότι κάτι που παλαιότερα θεωρούνταν νοσταλγικό αποτελεί πλέον μια σύγχρονη πηγή αξίας», δήλωσε ο Bertelli. «Παρά τις εξελίξεις της ρομποτικής που μπορεί να αντικαταστήσει τους ανθρώπους, το γεγονός ότι οι άνθρωποι μπορούν ακόμη να δημιουργούν με τα χέρια τους είναι το πιο συναρπαστικό και σύγχρονο στοιχείο που έχουμε.»

Photo credits: Prada