Μπορεί μεν η Κινέζική Πρωτοχρονιά να αργεί ακόμα, οι οίκου όμως προετοιμάζονται για την “χρονιά του αλόγου” με τον δικό τους τρόπο. H Burberry παρουσίασε μια ειδικά αφιερωμένη καμπάνια που επιβεβαιώνει τη στρατηγική σημασία της κινεζικής αγοράς για το μέλλον της παγκόσμιας πολυτέλειας. Ο βρετανικός οίκος μόδας επιστράτευσε τέσσερις από τους πιο αναγνωρίσιμους νέους Κινέζους ηθοποιούς στέλνοντας όχι μόνο τις ευχές του για το νέο έτος αλλά και ένα ξεκάθαρο μήνυμα πολιτισμικής προσέγγισης και εμπορικού ενδιαφέροντος.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Paul Harnden: Ο ghost designer και μυστηριώδης σχεδιαστής εμφανίζεται στο Netflix

burberry-chinese-new-year

Οι πρωταγωνιστές

Στην καμπάνια πρωταγωνιστούν οι Chen Kun, Tang Wei, Wu Lei και Zhang Jingyi, ambassadors του οίκου Burberry. Η καμπάνια μοιάζει με φιλμ, με εικόνες που έχουν συναισθηματικό φορτίο και μας δίνουν την έννοια της επιστροφής στο σπίτι  που αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά στοιχεία της Κινεζικής Πρωτοχρονιάς. Η φετινή χρονιά είναι η χρονιά του αλόγου που είναι το χαρακτηριστικό σύμβολο Burberry. Ένα ζώο συνυφασμένο με τη δύναμη, την ευγένεια και την ανεξαρτησία. Έννοιες που η Burberry συνδέει με τη σύγχρονη ταυτότητα της. Παράλληλα με την καμπάνια, ο οίκος παρουσιάζει μια ειδική Lunar New Year συλλογή, στην οποία κυριαρχεί το κόκκινο χρώμα, παραδοσιακό σύμβολο τύχης και ευημερίας. Το χαρακτηριστικό Knight μοτίβο της Burberry αποδίδεται με μοντέρνο τρόπο, ενώ τα κλασικά στοιχεία του brand όπως το καρό διατηρούνται δημιουργώντας μια ισορροπία ανάμεσα στην κληρονομιά και τη σύγχρονη έκφραση.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Pirelli Calendar 2026: Τα στοιχεία της φύσης στο επίκεντρο της καλλιτεχνικής δημιουργίας

burberry-chinese-new-year

Πολιτισμός και marketing

Η καμπάνια έρχεται σε μια κρίσιμη περίοδο για τη βιομηχανία της μόδας, όπου τα luxury brands αναζητούν τρόπους να ενισχύσουν την απήχησή τους σε αγορές με υψηλή αγοραστική δύναμη όπως της Ανατολικής Ασίας.  Η Κίνα παραμένει κομβικός παίκτης, με τους κινέζους καταναλωτές να δείχνουν αυξημένο ενδιαφέρον για τα brands που τιμούν και σέβονται τον πολιτισμό τους . Σε αυτό το πλαίσιο, η Burberry επιλέγει μια ουσιαστική και ειλικρινή προσέγγιση.

Σε επικοινωνιακό επίπεδο, η καμπάνια της Burberry για την Κινεζική Πρωτοχρονιά δείχνει πως η μόδα μπορεί να προάγει πολιτισμό και να παραμένει ελκυστική και εμπορική. Οι ambassadors είναι οι δίαυλοι, οι φορείς του μηνύματος. Νέοι, αληθινοί και αξιόλογοι. Το κοινό ταυτίζεται μαζί τους, με την καλλιτεχνική τους υπόσταση και τον δυναμισμό που τους χαρακτηρίζει και στην πραγματική ζωή. Μέσα από την καμπάνια, αντιλαμβανόμαστε την στρατηγική σημασία της Κίνας στο παιχνίδι της παγκόσμιας μόδας. Η συνάντηση των δύο πολιτισμών έχει πάντα ενδιαφέρον και εμπνέει τον δημιουργικό νου. Δεν μας εκπλήσσει η καμπάνια Burberry. Αντίθετα, μας ευχαριστεί.

 

Photo Credits: Burberry