The Row Resort 2026: To μυστήριο αποκαλύφθηκε!
Μέσα στη δίνη της υπερέκθεσης και της πληροφορίας, οι αδελφές Olsen διάλεξαν το ακριβώς αντίθετο. Ο οίκος The Row έπαιξε το χαρτί της θέλξης του μυστηρίου και δεν έχασε.
Το show του brand των αδελφών Olsen στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού γίνεται πρώτη είδηση επειδή η πολιτική του οίκου απαγορεύει την χρήση κινητού τηλεφώνου κατά τη διάρκεια του show, πόσο μάλλον, τη δημοσίευση οποιασδήποτε πληροφορίας στα social media. Το πείραμα που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά τον Φεβρουάριο του 2024 ήταν απόλυτα επιτυχές και ο οίκος The Row ήταν το θέμα που απασχόλησε τους fashion lovers.
Διαβάστε επίσης J’Adore Dior: Το θρυλικό t-shirt επέστρεψε | Πώς θα το αποκτήσετε
Το χρυσό t-shirt
Για κάποιους η σκέψη ενός t-shirt όπως το ονειρεύονται συνήθως τους οδηγεί σε ένα πολυκατάστημα. Για τις Olsen όμως αποτέλεσε «την ερώτηση του 1 εκατομμυρίου δολαρίων». Ή μάλλον των πολλών εκατομμυρίων δολαρίων. Η ιδέα για το brand ξεκίνησε το 2005, όταν η Ashley Olsen προκάλεσε τον εαυτό της να δημιουργήσει το τέλειο t-shirt. Η επωνυμία The Row παραπέμπει στη Savile Row του Λονδίνου την οδό όπου βρίσκονται οι καλύτεροι ράφτες sur mesure κοστουμιών στον κόσμο.
Το 2006, οι Olsen δημιούργησαν μια mini συλλογή που αγοράστηκε εξ’ ολοκλήρου από το πολυκατάστημα Barneys στη Νέα Υόρκη. Η συλλογή αποτελείται από 7 κομμάτια, ανάμεσα στα οποία το t-shirt, ένα ζευγάρι βαμβακερά σατέν κολάν και ένα φόρεμα από κασμίρ. Το brand άρχισε να διαμορφώνει την ταυτότητά του και να αποκτά το κοινό του. Οι Olsens είχαν τη σοφή σκέψη να μη συνδέσουν το όνομά τους εξ’ αρχής με το brand. Έτσι αποφάσισαν να μη δώσουν καμία συνέντευξη σχετικά με την The Row τα τρία πρώτα χρόνια της λειτουργίας της. Η The Row με αυτόν τον τρόπο δεν έλαμψε λόγω της αστερόσκονης των διάσημων δημιουργών της. Έχτισε σταδιακά το δικό της αστέρι.
Η ζεστασιά του σπιτιού και οι Σταχτοπούτες The Row
Η συλλογή The Row Resort 2026 είχε τη ζεστασιά του σπιτιού μας. Ήταν σαν να απεικόνιζε κάθε μία από εμάς την ώρα που ετοιμαζόμαστε να φύγουμε για δουλειά και να βγούμε στο τσουχτερό κρύο. Πώς το κατάφεραν αυτό; Τα μοντέλα δεν φορούσαν παπούτσια. Οι Olsens δημιούργησαν μια ρεαλιστική εικόνα και μια φιλόξενη ατμόσφαιρα που έμοιαζε σαν το σπίτι μας.
Τα χοντρά καλσόν συνδυάστηκαν με κοντά πανωφόρια και τα μακριά φορέματα με κασκόλ. Το μαλλί ήταν το βασικό υλικό της συλλογής. Φίνο και μαλακό, αγκάλιαζε με μια επιμελημένη γλυκύτητα το σώμα. Παλτό με ψηλό γιακά μας προστατεύουν από το κρύο. Οι αποχρώσεις της κολεξιόν ήταν basic. Μαύρο, off-white, γκρι, καφέ. Η φιλοσοφία The Row πρεσβεύει την απλότητα. Η πολυτέλεια κρύβεται στα υφάσματα και την αριστοτεχνία στην κατασκευή. Η πολυτέλεια, όπως και ό,τι έχει αξία, είναι διαθέσιμη μόνο σε αυτούς που θα την αναζητήσουν και θα την αναγνωρίσουν γιατί έχουν τη γνώση.
Διαβάστε επίσης Η Coperni μας προσκαλεί σε ένα πάρτι gaming
Τολμήστε ό,τι δεν κάνουν οι άλλοι
Ίσως η επιτυχία του brand να εντοπίζεται στο έξυπνο marketing του. Στη μυστικότητα γύρω από τα show που φέρνει συνειρμικά την εικόνα μιας οργάνωσης λίγων και εκλεκτών. Και το show είναι η τελετή μύησης σε αυτήν. Ίσως το κοινό σύντομα βαρεθεί την περιοριστική αποκλειστικότητα. Αν κρίνουμε όμως από το buzz που έχει δημιουργηθεί, το ηθικό δίδαγμα είναι ένα: μην αφήνετε το ρεύμα να σας παρασύρει. Τολμήστε να μην κάνετε ό,τι κάνουν όλοι οι άλλοι.
Photo credits: The Row