“Κατασκευάζουμε τζιν από το 1968 και κάθε τζιν είναι σχεδιασμένο για να το χαίρεται κανείς”. Η τοποθέτηση της Sisley για την ανοιξιάτικη καμπάνια 2025 του brand Denim for two είναι σαφής. It’s all about denim. Η καμπάνια  εκτυλίσσεται στην Villa Galaxie στις Κάννες, μια εμβληματική κατοικία από γυαλί και ατσάλι της δεκαετίας του 1960 με θέα στη Μεσόγειο Η μάρκα επιστρέφει στις γαλλικές της καταβολές και φιλοξενείται σε μια ειδυλλιακή τοποθεσία που θα θυμίζει σκηνικό ταινίας.

Τα μοντέλα Simona Kust από τη Σουηδία – που έκανε το ντεμπούτο της με τον Yves Saint Laurent και ο Αμερικανός  Raphael Diogo με καταγωγή από την Βραζιλία ενσαρκώνουν την ουσία του denim όπως την ορίζει η Sisley : δύναμη και αισθησιασμός, συγχρονισμός και διαχρονική γοητεία.

Η φωτογράφιση φέρει την υπογραφή του Sebastián Faena, σκηνοθέτη και φωτογράφου από την Αργεντινή. Ο 35χρονος Faena έχει ήδη συνεργαστεί με μερικά από τα πιο διάσημα περιοδικά της βιομηχανίας της μόδας, όπως τα Vogue Italia, Harper’s Bazaar, Vanity Fair και V Magazine. Μέσα από τον φακό του μας αφηγείται την νέα ιστορία των denim της Sisley που γεννήθηκε μέσα από το αρχείο του οίκου με αγάπη και νοσταλγία.

Οι σύγχρονοι στιλιστικοί κώδικες

Οι στιλιστικοί κώδικες των δεκαετιών του 1980 και του 2000 συγχωνεύονται σε μια σύγχρονη αισθητική. Οι γραμμές έχουν εξελιχθεί διατηρούν  όμως τη  φιλοσοφία Sisley. Οι γυναικείες γραμμές είναι λεπτές, ίσιες αλλά και φαρδιές ή chino.  Η αντρική σειρά περιλαμβάνει skinny, slim, regular και carrot παντελόνια. Κάθε ένδυμα έχει σχεδιαστεί για να φοριέται εύκολα,  όπου κι αν βρισκόμαστε, στην πόλη ή τη φύση, είτε μόνο του είτε σε συνδυασμό με άλλα κομμάτια της συλλογής.

Η ιστορία της Sisley

Το brand Sisley ιδρύθηκε στο Παρίσι το 1968 και ξεκίνησε ως φίρμα τζιν και βαμβακερών ρούχων. Σε μια επαναστατική περίοδο και έντονες επιρροές από την μόδα και την κουλτούρα της εποχής, η Sisley κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον του νεανικού κοινού και σύντομα απέκτησε μεγάλο μερίδιο της αγοράς. Τα designs της ξεχώριζαν. Ήταν φρέσκα, μοντέρνα, διαφορετικά. Μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, η Sisley απέκτησε φήμη και κύρος. Η επιτυχία της δεν άργησε να προσελκύσει τα μεγάλα ονόματα της μόδας που θέλησαν να επωφεληθούν εμπορικά από το όλο και πιο αναγνωρίσιμο brand name. Το 1974 ο όμιλος Benetton Group απέκτησε τα δικαιώματα αποκλειστικής χρήσης της φίρμας.

Ο ιταλικός κολοσσός είχε την εμπειρία και την διορατικότητα να αντιληφθεί την δυνατότητα της Sisley και να την μεγιστοποιήσει επενδύοντας στο brand. Το 1985 σηματοδότησε το πέρασμα στην νέα εποχή για την Sisley. Το management της Benetton προέβη σε ριζικές αλλαγές και η φίρμα αναδιαρθρώθηκε σε κάθε επίπεδο. Από την παραγωγή μέχρι το σημείο πώλησης και τη διαφήμιση, όλα χτίστηκαν από την αρχή με στόχο το brand να δημιουργήσει μια δική του ταυτότητα.

Στα ’90s το trend της grunge μουσικής φέρνει το denim σε πρώτο πλάνο. Η Sisley είχε «διαβάσει» σωστά τις προτιμήσεις των νέων και λάνσαρε τις πιο επιτυχημένες σειρές ready-to-wear της εποχής. Στην ίδια δεκαετία συνέβη άλλο ένα σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της Sisley: το λογότυπο της άλλαξε και από τα κλασικά χρώματα του χρυσού και του κόκκινου που έκανε το εμπορικό σήμα διάσημο σε όλο τον κόσμο, άλλαξε σε ένα πιο κομψό και εκλεπτυσμένο λογότυπο, με λευκά γράμματα σε μαύρο φόντο.

Εκείνη την περίοδο το brand αναθέτει τις καμπάνιες του στον Terry Richardson. Η σκηνοθετικής του ευφυΐα, η ικανότητα του να δημιουργεί ένα είδος μυθοπλασίας με ένα πολύ αισθησιακό υπόβαθρο που δεν είναι ξεκάθαρο αλλά πλανιέται στην ατμόσφαιρα και η τεχνική του έδωσαν στην Sisley έναν καινούριο χαρακτήρα: την έβαλαν στα περιοδικά και στα billboards. Την έκαναν κομμάτι της pop κουλτούρας. Όλοι ήθελαν ένα τζιν Sisley.