Η Εβδομάδα Μόδας της Μόσχας  δεν είναι σαν όλες τις άλλες. Δεν θα δούμε celebrities παγκόσμιου βεληνεκούς και εντυπωσιακή σκηνοθεσία στα shows. Πέρα από τις συλλογές των διάσημων Ρώσων σχεδιαστών όπως η Alena Musaeva και ο Sergey Sysoev υπάρχει και κάτι ακόμα που την κάνει να διαφέρει. Η πολυφωνία και το βήμα που δίνει σε νέους σχεδιαστές. Η Ρωσία παίζει μεσάζοντα ρόλο ανάμεσα στο δημιουργικό δυναμικό της Ασίας και την Ευρωπαϊκή αγορά. Ταλαντούχοι σχεδιαστές και brands, στην πλειονότητά τους από την Κίνα, την Ινδία, την Μαλαισία και την Ινδονησία, αναζητούν μέσω της Εβδομάδας Μόδας της Μόσχας ένα δίαυλο επικοινωνίας με τη Δύση.

Διαβάστε επίσης Οι Italian Days του Richard Avedon

Σημείο συνάντησης νέων ταλέντων

Η διοργάνωση Fashion Week Russia ξεκίνησε το 1999 με τον τίτλο Russian Pret-a-porter Fashion Week. Από το 2011, λειτουργεί υπό την ομπρέλα του ομίλου Mercedes-Benz. Παρά τη σύντομη ιστορία της έχει αποκτήσει τη δική της ταυτότητα που την ανέδειξε σε ένα σημαντικό γεγονός. Επενδύοντας στη νέα γενιά, η Ρωσία έχει εξελιχθεί σε σημείο συνάντησης φιλοδοξιών, νοοτροπιών και καινοτομίας.

Η επικοινωνία των δύο κόσμων έχει πολλά να προσφέρει και στις δύο πλευρές. Μια αμφίδρομη ανταλλαγή ιδεών και τεχνογνωσίας. Οι Ασιάτες δημιουργοί έχουν μια ιδιαίτερη και φρέσκια άποψη που δεν έχει την στοχοπροσήλωση και την κόπωση την Ευρώπης. Μέσα από τον πλούτο της κουλτούρας της Ανατολής και την  μακρά παράδοσή της στην κατασκευή υφασμάτων, οι νέοι σχεδιαστές έχουν πολλά να πουν και να προσφέρουν στον κόσμο της μόδας που, ομολογουμένως, μοιάζει να χρίζει ριζικής ανανέωσης.

Βήμα στην Ασία

Η διάσημη κινέζα σχεδιάστρια της φίρμας I-LA, Li Ying, εξέφρασε τον ενθουσιασμό της για τη συμμετοχή της στη διοργάνωση, αποκαλώντας την ως το πιο σημαντικό γεγονός μόδας στη Ρωσία. «Από την εποχή της σύναψης διπλωματικών σχέσεων μεταξύ Κίνας και Ρωσίας, η κινεζική βιομηχανία κλωστοϋφαντουργίας αναπτύχθηκε με ταχύτατους ρυθμούς. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα με την πάροδο του χρόνου περισσότερα κινεζικά brands να εισέλθουν στη ρωσική αγορά. Αυτό όχι μόνο προάγει την πολιτιστική ανταλλαγή, αλλά είναι ένα δείγμα της ανάπτυξης των κινεζικών εμπορικών σημάτων στη ρωσική αγορά. Η Εβδομάδα Μόδας της Μόσχας είναι μια εξαιρετική πλατφόρμα για την ανάπτυξη της επωνυμίας του brand μας στη Ρωσία» ανέφερε η Li Ying.

Δυναμική αναμένεται να είναι και η εκπροσώπηση της Ινδίας με μια κοινή παρουσίαση του Centre of Excellence for Khadi, ενός κρατικού οργανισμού για την ανάπτυξη και την ενίσχυση του κλάδου της κλωστοϋφαντουργίας, και του σχεδιαστή Samant Chauhan. Ένα ταξίδι στην ιστορία της χώρας με έντονα ethnic μοτίβα, θέματα από τη φύση και περίτεχνα κεντήματα που αποτυπώνει την κληρονομιά και τη μοναδικότητα του ινδικού πολιτισμού.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Samant Chauhan (@samantchauhan)

Σταθερή είναι τα τελευταία χρόνια και η συμμετοχή της Ινδονησίας. Το brand REBORN29 της σχεδιάστριας Syukriah Rusydi είναι ένα από τα πλέον ανερχόμενα σε παγκόσμιο επίπεδο. Με πυρήνα τη βιωσιμότητα, η νεαρή δημιουργός εντυπωσιάζει με τη δουλειά της, αποσπώντας ιδιαίτερα θετικές κριτικές στην παρουσίασή της στην Κωνσταντινούπολη τον Αύγουστο της περσινής χρονιάς. Εκτός από την ασιατική εκπροσώπηση, η Εβδομάδα Μόδας της Μόσχας θα φιλοξενήσει παρουσιάσεις σχεδιαστών από τη Νότια Αφρική, την Ισπανία, την Αρμενία και το Τατζικιστάν. Μια οικουμενική γιορτή που έχει τον δικό της χαρακτήρα και βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος, γιατί είναι ανοιχτή προς όλους τους δημιουργούς που επιθυμούν να μοιραστούν το όραμά τους για το μέλλον της μόδας.

Διαβάστε επίσης H Donatella Versace αποχωρεί και παραχωρεί τον θρόνο της στον Dario Vitale

Photo Credit: Moscow Fashion Week