Η νέα καμπάνια Valentino μάς καλεί να ξαναδούμε τη ζωή με τρυφερότητα
Σε μια εποχή που η ζωή τρέχει με ταχύτητα, ο Alessandro Michele πατάει «παύση». Μέσα από τη φθινοπωρινή καμπάνια του για τον οίκο Valentino, φωτογραφημένη από τον Glen Luchford, μας προσκαλεί να στραφούμε ξανά στη σιωπή, στη λεπτομέρεια και στη γοητεία της απλότητας.
Σε μια εποχή υπερδιέγερσης των αισθήσεων, όπου οι εικόνες διαδέχονται η μία την άλλη με καταιγιστικό ρυθμό και η πληροφορία μοιάζει με ασταμάτητο ποτάμι, ο Alessandro Michele μας καλεί να πατήσουμε το pause. Μέσα από τη φθινοπωρινή καμπάνια του για τον οίκο Valentino — που ο ίδιος αποκαλεί «The Poetics of Everyday» — προτείνει να στραφούμε ξανά στα μικρά, φαινομενικά ασήμαντα, που όμως συνθέτουν τη ζωή μας.
Διαβάστε ακόμη: Valentino: Από τις πιο ανατρεπτικές επιδείξεις της σεζόν
Η καμπάνια, φωτογραφημένη από τον μακροχρόνιο συνεργάτη του Glen Luchford, απεικονίζει στιγμιότυπα της καθημερινότητας με κινηματογραφική ευαισθησία: νέοι και νέες μπροστά σε ένα παγωτατζίδικο, ο κύβος του Rubik που δεν λύνεται, ένα για-γιο που στροβιλίζεται, ένα παγωτό που λιώνει στο χέρι. Οι φιγούρες «παγώνουν» στο χρόνο, σαν ζωντανοί πίνακες, και μας υπενθυμίζουν ότι η ποίηση δεν χρειάζεται σκηνικά δράματα ή υπερπαραγωγές, βρίσκεται κρυμμένη στις σιωπηλές εκφάνσεις της καθημερινότητας.
Διαβάστε ακόμη: Επίσημη πρώτη για τον Alessandro Michele στον Valentino
«Ζούμε σε μια εποχή κραυγών, υπερβολής, όπου τα λόγια δεν προλαβαίνουν να ριζώσουν», γράφει ο Michele σε μια συνοδευτική επιστολή που λειτουργεί ως μανιφέστο. «Η καθημερινότητα δεν είναι φόντο που ζωντανεύει μόνο όταν εμφανίζεται το εξαιρετικό. Είναι η μυστική αρχιτεκτονική της ύπαρξής μας, ένα πλαίσιο από λάμψεις και μικρές επιφοιτήσεις».
Το καστ της καμπάνιας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την κόρη των Naomi Watts και Liev Schreiber, Kai, που έκανε το ντεμπούτο της στην πασαρέλα του Valentino τον Μάρτιο, την Amelia Gray (κόρη των Harry Hamlin και Lisa Rinna), την ηθοποιό Sophie Thatcher, καθώς και νέες προσωπικότητες από όλο τον κόσμο.
Ο Michele, πιστός στις αξίες του, δηλώνει ότι η δική του καθημερινότητα δεν έχει αλλάξει: εξακολουθεί να απολαμβάνει μεγάλες βόλτες, να συνομιλεί με φίλους και να βρίσκει την ισορροπία του μέσα από απλά πράγματα. «Δεν θέλω να αλλάξω τη ζωή μου. Μου αρέσουν οι μικρές καθημερινές κινήσεις. Πιστεύω ότι το σύμπαν ζει μέσα στα μικρά», εξηγεί.
Ο ίδιος βλέπει το παγωτατζίδικο της καμπάνιας ως ένα «stargate», μια πύλη που μας επιστρέφει στην παιδικότητα, ενώ μέσα από την επιλογή του Glen Luchford, με τον οποίο συνεργάζεται πάνω από μία δεκαετία, δηλώνει την ανάγκη για μια φωτογραφική ματιά που καταλαβαίνει τον συναισθηματικό πυρήνα του αφηγήματος: «Ο Glen είναι ποιητής, δάσκαλος του φωτός, ο μόνος που μπορεί να δει την ιστορία μου».
Η καμπάνια του οίκου Valentino δεν είναι απλώς μια ωδή στην ομορφιά των ρούχων ή των μοντέλων. Είναι μια υπενθύμιση πως, ακόμα και μέσα στο θόρυβο του σύγχρονου κόσμου, υπάρχουν στιγμές που αξίζει να σταθούμε, στιγμές που μπορούμε να κατοικήσουμε ποιητικά, με ευγένεια και συναίσθηση.
Photo credit: Valentino