Μετά το ντεμπούτο στο Ρίο ντε Τζανέιρο και στην Πόλη του Μεξικού, ο Wes Gordon ετοιμάζεται για τον επόμενο διεθνή σταθμό του οίκου Carolina Herrera. Το μεγάλο ραντεβού μόδας δίνεται στη Μαδρίτη, όπου στις 18 Σεπτεμβρίου 2025 θα παρουσιαστεί η συλλογή Άνοιξη 2026 σε έναν ακόμα μυστικό –προς το παρόν– προορισμό.

Διαβάστε ακόμη: Versace: Τι ξεχωρίζει στη συλλογή La Vacanza 2025;

Πρόκειται για την πρώτη φορά που η κύρια συλλογή του οίκου Carolina Herrera θα παρουσιαστεί εκτός του New York Fashion Week. Και η επιλογή της Μαδρίτης δεν είναι τυχαία. «Είναι μια από τις αγαπημένες μου πόλεις στον κόσμο – γεμάτη ιστορία, τέχνη, πολιτισμό και ανεξάντλητη ενέργεια», δήλωσε ο δημιουργικός διευθυντής του οίκου, Wes Gordon, στο WWD. «Εδώ, η Alegría de Vivir γίνεται πραγματικότητα. Από ένα αυθόρμητο δείπνο στο Casa Lucio μέχρι έναν περίπατο στο El Retiro ή μια ήσυχη ώρα στο Reina Sofía, η Μαδρίτη είναι μια πόλη που συμβιώνει με το παρελθόν χωρίς να μένει κολλημένη σε αυτό».

Η παρουσίαση στη Μαδρίτη συμπίπτει με την έναρξη της London Fashion Week, γεγονός που προσθέτει ακόμα μεγαλύτερη αίγλη και στρατηγική σημασία στο event. Το runway show θα πλαισιωθεί από ένα επίσημο δείπνο στις 17 Σεπτεμβρίου, ενώ πριν από το show, ο οίκος θα πραγματοποιήσει και μια ειδική παρουσίαση για πελάτες στη Νέα Υόρκη.

Διαβάστε ακόμη: Η Beyoncé κάνει τη Levi’s ξανά iconic

Η σύνδεση του οίκου Carolina Herrera με τον ισπανικό πολιτισμό δεν είναι νέα. Το 2023, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Celebrating Women in the Arts, ο οίκος συνεργάστηκε με το Μουσείο Thyssen της Μαδρίτης, στηρίζοντας την έκθεση “Maestras — Women Masters” που περιλάμβανε έργα από την Angelica Kauffman, τη Sonia Delaunay και την Artemisia Gentileschi. Παράλληλα, ο Wes Gordon συμμετείχε ως κριτής στο Fashion Fund της Vogue España το 2024.

Η συλλογή Άνοιξη 2026 υπόσχεται να γιορτάσει τη δεξιοτεχνία και τη δημιουργικότητα της Μαδρίτης, ενσωματώνοντας μοναδικά κομμάτια από Ισπανούς τεχνίτες, σε συνέργεια με τους θηλυκούς κώδικες που χαρακτηρίζουν την ταυτότητα του οίκου. Ο Gordon έχει ήδη δώσει δείγματα αυτής της προσέγγισης με τη συλλογή resort 2025 που παρουσιάστηκε στο Museu Anahuacalli και το pop-up κατάστημα στο El Palacio de Hierro στην Πόλη του Μεξικού.

Η στρατηγική της επέκτασης των shows σε διεθνείς πόλεις είναι μέρος ενός ευρύτερου πλάνου για την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας του οίκου και τη σύνδεσή του με τις λατινοαμερικανικές του ρίζες – όχι μόνο μέσα από τις συλλογές, αλλά και μέσω συνεργασιών με τοπικούς δημιουργούς και πολιτιστικούς θεσμούς.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η Carolina Herrera συνεχίζει δυναμικά και στο χώρο της αρωματοποιίας: η σειρά Good Girl αναδείχθηκε πέρυσι ως η Νο1 γυναικεία σειρά αρωμάτων παγκοσμίως.

Με αυτήν τη νέα πρόταση μόδας, η Μαδρίτη γίνεται το επόμενο fashion chapter για την Carolina Herrera – ένας διάλογος που εξελίσσεται ανάμεσα στην πολιτιστική ταυτότητα και το σύγχρονο design, με όχημα τη χαρά της ζωής και το απαράμιλλο στυλ.