Η γάτα κληρονόμος του Karl Lagerfeld κάνει «χρυσές» δουλειές με την Hublot
Η Choupette, η γάτα-θρύλος του Karl Lagerfeld, γίνεται το απροσδόκητο αλλά λαμπερό πρόσωπο της νέας επετειακής καμπάνιας της Hublot, για τα 20 χρόνια της σειράς Big Bang.
Πολλά brands θα σας πουν πως η νέα τους πρέσβειρα είναι «το κάτι άλλο». Η Hublot όμως το εννοεί κυριολεκτικά. Για να γιορτάσει τα 20 χρόνια της συλλογής Big Bang, η ελβετική ωρολογοποιία δεν επιστράτευσε ένα supermodel ή έναν σταρ του σινεμά, αλλά την πιο διάσημη γάτα στον κόσμο της μόδας: την Choupette.
Διαβάστε ακόμη: Που πρέπει να κοιμάται το κατοικίδιό σας για να ενισχύει την ενέργεια του χώρου;
View this post on Instagram
Το αγαπημένο κατοικίδιο του Karl Lagerfeld, πρωταγωνιστεί στη νέα επετειακή καμπάνια του οίκου, αποτίοντας φόρο τιμής όχι μόνο στη συλλογή-σταθμό αλλά και στην εμβληματική της σχέση με τον εκλιπόντα σχεδιαστή. Στο φακό της Ολλανδής φωτογράφου Carlijn Jacobs, η Choupette ποζάρει σε μια σειρά από σουρεαλιστικές και αισθητικά άρτιες εικόνες, κρατημένη στην αγκαλιά ενός κομψά ντυμένου μοντέλου που φορά το νέο Big Bang 20th Anniversary Red Magic.
Διαβάστε ακόμη: Πρέπει τα κατοικίδια να φοράνε παπούτσια και άλλα αξεσουάρ;
View this post on Instagram
Τη βλέπουμε να κοιτά επίμονα τον φακό, ξαπλωμένη πάνω σε ένα μεταξένιο σεντόνι βαθύ κόκκινο, με ένα coupe σαμπάνιας γεμάτο γάλα και, φυσικά, το κόκκινο ρολόι της Hublot να δεσπόζει στο προσκήνιο. Ένα σύντομο βίντεο στα social media εντείνει το στοιχείο της φαντασίας: ένα μοντέλο με στατικό φόντο, ντυμένο με peacoat και κασκόλ, έχει για κεφάλι τη Choupette, η οποία τελικά πηδά κάτω, αφήνοντας πίσω της… το ανθρώπινο σώμα.
Ίσως φαίνεται περίεργο να προμοτάρει ρολόγια μια γάτα που δεν διαθέτει καν καρπό. Όμως η Choupette, με το μοναδικό της ύφος και την εκκεντρική της προσωπικότητα, ενσαρκώνει απόλυτα το πνεύμα της Hublot, σύμφωνα με τον CEO της εταιρείας Julien Tornare: «Ενσαρκώνει το αδιαπραγμάτευτο πνεύμα μας. Η επιδραστικότητά της πηγάζει από τη μοναδικότητά της και την τολμηρή της αυθεντικότητα – αξίες που συνδέονται άμεσα με το Hublot way of life».
View this post on Instagram
Η τόλμη να είσαι διαφορετικός
Η επιλογή της Choupette, όπως εξηγεί, δεν είναι απλώς ένα ακόμη διαφημιστικό stunt. Είναι μια ωδή στην τόλμη να είσαι διαφορετικός, στο θάρρος να σπας τους κανόνες. Με αυτή τη λογική, η Hublot λανσάρει και το νέο της σλόγκαν «Own It» ως μέρος του εορτασμού της συλλογής Big Bang, που από την πρώτη της εμφάνιση το 2005 κατάφερε να ξεχωρίσει με τον ρηξικέλευθο σχεδιασμό της.
View this post on Instagram
Το αρχικό μοντέλο Big Bang είχε άλλωστε τιμηθεί με το βραβείο Καλύτερου Σχεδίου στα Grand Prix d’Horlogerie της Γενεύης, τα «Όσκαρ» της υψηλής ωρολογοποιίας. Σύμφωνα με τον Tornare, «ήταν μια επανάσταση, η τέλεια ένωση παράδοσης και καινοτομίας. Πατώντας στα θεμέλια της παραδοσιακής πολυτελούς ωρολογοποιίας, η Hublot κατάφερε να γίνει disruptor σε έναν χώρο όπου η σχεδιαστική καινοτομία δεν είναι δεδομένη. Αυτό είναι που μας διαφοροποιεί».
Η καμπάνια θα εμπλουτιστεί μέσα στον Μάιο με νέες εικόνες, όπως ένα Big Bang Tourbillon Automatic Yellow Neon Saxem στον καρπό μιας αινιγματικής γυναίκας με statement ψεύτικη γούνα, αλλά και το Big Bang 20th Anniversary Titanium Ceramic στο γλυπτό χέρι ενός αθλητή. Η κυκλοφορία της καμπάνιας έχει ήδη ξεκινήσει παγκοσμίως μέσα από την ιστοσελίδα της Hublot, τα social media, έντυπα και ψηφιακά μέσα καθώς και επιλεγμένες υπαίθριες τοποθετήσεις.
Η Choupette λοιπόν δεν δείχνει απλώς την ώρα. Δείχνει τον δρόμο προς ένα μέλλον όπου το στυλ, η πρόκληση και η φαντασία πάνε χέρι-χέρι ή, πιο σωστά, πατούσα με πατούσα.
Photo credit: Hublot