Ρεαλισμός, ειλικρίνεια, αυθεντικότητα. Η φετινή καμπάνια του οίκου Gucci με τίτλο Gucci Together για την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου αφήνει στην άκρη την φαντασία και επιλέγει την πραγματικότητα. Η φωτογράφος Tina Barney μας συστήνει αληθινά ζευγάρια από τον χώρο της showbiz σε γλυκιές, προσωπικές στιγμές.

Δείτε ακόμη: Boss One | Κάν’ το όπως ο Beckham

Η καλλιτέχνης που φημίζεται για την ικανότητα της να αποτυπώνει την δύναμη των συναισθηματισμό φέρνει το χαρακτηριστικό της στυλ στον κόσμο της πολυτέλειας. Οι αληθινές σχέσεις αγγίζουν το κοινό που ταυτίζεται με τα ζευγάρια πολύ βαθύτερα από μια σκηνοθετημένη φωτογράφηση με επαγγελματίες.

Ο Άγιος Βαλεντίνος γιορτάζει τις σχέσεις που συμπορεύονται, χτίζονται σε καθημερινή βάση με κατανόηση και σεβασμό και ξεπερνούν μαζί κάθε πρόκληση ώστε να είναι εκεί στις 14 Φεβρουαρίου και να τιμούν ο ένας τον άλλο.

Οι πρωταγωνιστές

Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας προέρχονται από τον χώρο του θεάματος και του αθλητισμού. Εκφράζουν την αγάπη σε κάθε έκφανσή της ανεξαρτήτως φύλου. «Με αυτήν την καμπάνια θέλαμε να περιγράψουμε και να γιορτάσουμε την αγάπη σε όλες τις αποχρώσεις της», είπε ο De Sarno. «Το καστ περιλαμβάνει οικογένειες όλων των ειδών, ερωτευμένα ζευγάρια, φίλους δεμένους με βαθιά στοργή. Ήταν καταπληκτικό να δουλεύω με την Tina Barney, μια καλλιτέχνιδα που καταγράφει την αγάπη και τις σχέσεις εδώ και δεκαετίες. Η ματιά μέσα από τον φακό της συνδυάζει την ομορφιά με την αλήθεια, δίνοντάς μας ένα κομμάτι ζωής που μιλάει σε όλους μας».

Η Barney “κλίκαρε” το μοντέλο Mariacarla Boscono με τον αθλητή του άλματος επί κοντώ Claudio Stecchi, το μοντέλο Kristen Coffey με την αθλήτρια Sharon Osterbind, την σεναριογράφο Duyen Nguyen με τον Marc Nguyen, την ηθοποιό Hong Lin με το μοντέλο Senyao Chen, τον μουσικό George Barnett με το μοντέλο και DJ Pixie Geldof, την στυλίστρια Rae Boxer με τον σχεδιαστή μόδας Etienne Deroeux και την κόρη τους και τον στυλίστα Carlos Nazario με τον event producer Joe Morris σε εικόνες στοργής και γαλήνης.

Δώρα αγάπης Gucci

Τα ζευγάρια πρεσβεύουν το στιλ Gucci και ανταλλάσσουν δώρα αγάπης. Τσάντες Horsebit 1955, κομμάτια από την ταξιδιωτική συλλογή Savoy, γυαλιά ηλίου, παπούτσια, μεταξωτά φουλάρια Flora, φίνα κοσμήματα από την σειρά Link to Love. Ο οίκος αντιπροσωπεύει μια φιλοσοφία ζωής με κέντρο την καλαισθησία. Η καμπάνια είναι μια υπενθύμιση πως οι ανθρώπινες σχέσεις όπως και τα είδη πολυτέλειας κάνουν την ζωή μας πιο όμορφη. Σίγουρα με διαφορετικό τρόπο, αυτό όμως δεν σημαίνει ότι το ένα αναιρεί το άλλο. Αξίζει να γιορτάσουμε τις σχέσεις που μας κάνουν ευτυχισμένος με ένα όμορφο δώρο Gucci.

Δείτε ακόμη: Dolce & Gabbana | H καμπάνια του καινούριου makeup ορίζει το new sexy