Ο Alaïa επιστρέφει στα Archetypes με τη νέα του καμπάνια

Η καλοκαιρινή καμπάνια Archetypes του οίκου Alaïa επικεντρώνεται σε θέματα ελευθερίας υμνώντας τη γοητεία του καλοκαιριού υμνώντας την τελειότητα μέσα από την κινηματογραφική ομορφιά της Νότιας Γαλλίας.
Η καλοκαιρινή καμπάνια Archetypes του οίκου Alaïa επικεντρώνεται σε θέματα ελευθερίας υμνώντας τη γοητεία του καλοκαιριού. Ο φωτογράφος Tyrone Lebon μας μεταφέρει με τις εικόνες του στη Νότια Γαλλία και την κινηματογραφική της ομορφιά. Τα μοντέλα Anok Yai και Binx Walton ηρεμούν και απολαμβάνουν τον ήλιο δίπλα σε μια πισίνα. Ελεύθερες και απαλλαγμένες από κάθε τι περιττό χαίρονται τη στιγμή. Έχουν ακριβώς ό,τι χρειάζονται: τα ρούχα και τα αξεσουάρ Alaïa.
Μπορείτε να διαβάστε επίσης: Η Lacoste “παίζει” με Djokovic, Williams και Adèle Exarchopoulos
Τιμώντας τους κώδικες του οίκου
Τα σχέδια του δημιουργικού διευθυντή Pieter Mulier για τη φετινή σεζόν βασίζονται στους καθιερωμένους κώδικες του οίκου. Η συλλογή περιλαμβάνει μαγιό που ακολουθούν το περίγραμμα του σώματος, τις σπειροειδείς φούστες και τα φορέματα με αρχιτεκτονικές γραμμές και τα signature bustiers της φίρμας. Η καμπάνια προβάλλει ενημερωμένες εκδόσεις των τσαντών Le Teckel, Le Cœur και Hip της Alaïa, μαζί με σπειροειδή σκουλαρίκια, βραχιόλια, γυαλιά ηλίου σε στιλ μάσκας, μπαλαρίνες και γλυπτά τακούνια.
Μπορείτε να διαβάστε επίσης: Prada Days of Summer: Το καλοκαίρι όπως δεν το φανταστήκατε ποτέ
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η σκηνοθεσία της καμπάνιας είναι προσεκτικά μελετημένη και παίζει ενεργό ρόλο στην αρτιότητα των εικόνων. Ο οίκος φημίζεται για την τελετουργική του εμμονή με την γεωμετρία και την αρχιτεκτονική. Ο Tyrone Lebon τονίζει την αρμονία ακόμα και μέσα από τα έπιπλα του σκηνικού της καμπάνιας. Οι καμπύλες εναλλάσσονται με τις μακρόστενες σιλουέτες των μοντέλων. Το έντονο φως δίνει λάμψη στο λευκό των φορεμάτων και το μπλε του νερού. Το καλοκαίρι στη Νότια Γαλλία έχει κάτι το μαγικό. Μας σαγηνεύει αβίαστα και μας καλεί να αφεθούμε στο μεθυστικό τραγούδι του. Μια εντυπωσιακή σύνθεση που αποθεώνει την γαλλική φινέτσα όπως την πρεσβεύει ο οίκος Alaïa.
Let’s meet Pieter Mulier
Ο δημιουργικός διευθυντής του Maison Azzedine Alaïa Pieter Mulier σπούδασε αρχιτεκτονική στο Institut Saint-Luc των Βρυξελλών. Ιδιαίτερα σημαντικόό ρόλο στην καριέρα του έχει παίξει ο Raf Simons. Η στενή συνεργασία τους τον μύησε στη μόδα και τον βοήθησε να διαμορφώσει την καλλιτεχνική του ταυτότητα. Μετά την ολοκλήρωση των σπουδών του, ο Simons τον κάλεσε να μαθητεύσει στο προσωπικό του brand, όπου το 2002 ανέλαβε τη θέση του επικεφαλής σχεδιαστή και ηγήθηκε της δημιουργικής ομάδας.
Το 2006 ακολούθησε τον Simons στον οίκο Jil Sander και ανέλαβε το τμήμα των αξεσουάρ. Το 2012 τον κάλεσε ξανά ώστε να συνεργαστούν στον Dior. Μια ευκαιρία ζωής που δεν μπορούσε να χάσει. Τρία χρόνια αργότερα, ο Simons παίρνει μεταγραφή για τον Calvin Klein και του δίνει τη θέση του δημιουργικού διευθυντή, υπεύθυνου για τη διαχείριση των ομάδων σχεδιασμού.
Μπορείτε να διαβάστε επίσης: Ποιο είναι το νέο πρόσωπο που πρωταγωνιστεί στην καμπάνια Gucci Lido;
Η πρώτη του συλλογή για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2017 απέσπασε θετικές κριτικές από τον χώρο. Το 2018 το δημιουργικό δίδυμο αποχώρησε από τον Calvin Klein και οι δρόμοι τους χώρισαν. Από το Απρίλιο του 2020 ο Simons συνεργάζεται με τον οίκο Prada. Ο Mulier διορίστηκε δημιουργικός διευθυντής του Alaïa τον Φεβρουάριο του 2021 και η ως τώρα πορεία του δείχνει πως μπορεί χειριστεί το όραμα και την ιστορία ενός οίκου του βεληνεκούς του Alaïa, χωρίς να μιμηθεί τους προκατόχους του.
Photo Credits: Courtesy of Alaïa