Οι αθλήτριες είναι οι ambassadors που θέλουν όλοι
Οι αθλήτριες είναι οι νέες απόλυτες celebrities. Oι ambassadors που θέλουν όλοι. Το κοινό τις λατρεύει γιατί είναι αληθινές και οι εταιρείες γιατί σκοράρουν στα ταμεία.
Οι αθλήτριες είναι οι νέες απόλυτες celebrities. Oι ambassadors που θέλουν όλοι. Το κοινό τις λατρεύει γιατί είναι αληθινές, δυναμικές και δείχνουν υπέροχες χωρίς μακιγιάζ και φίλτρα. Νιώθει μια ταύτιση μαζί τους, τις θαυμάζει, θέλει κάτι από την επιτυχία τους και την λάμψη τους. Τα brands αναγνώρισαν την εμπορική τους αξία και άρχισαν να επενδύουν στις αθλήτριες. Και κέρδισαν.
Μπορείτε επίσης να διαβάσετε: Καλοκαιρινά φορέματα + Sneakers: Πώς να φορέσετε τα 2 αγαπημένα σας κομμάτια
Ο ρόλος της brand ambassador είναι πολύ σημαντικός και η στροφή των εταιρειών δείχνει πως κάτι έχει αλλάξει. Οι γυναίκες του αθλητισμού έχουν μια εμφάνιση που εκπέμπει υγεία και φυσικότητα. Η ομορφιά τους είναι αυθεντική. Έχουν τα μαλλιά τους πιασμένα πίσω και δεν τις νοιάζει. Η προσωπικότητα τους είναι η δύναμη τους. Δημοφιλείς και επιδραστικές ήρθαν να γκρεμίσουν το πρότυπο της Barbie και της ντίβας. Οι πολεμίστριες των τερέν και των ταρτάν κέρδισαν στα σημεία.
Μπορείτε επίσης να διαβάσετε: Chunky πλατφόρμες: Τα παπούτσια που θα φορέσετε πολύ το καλοκαίρι

Alex Morgan / Dior

Carissa Moore / Dior
Τα brands “κάνουν παιχνίδι”
Η μόδα αγαπά τις αθλήτριες και τους δίνει όλο και περισσότερο βήμα στις διαφημιστικές καμπάνιες. Η Serena Williams δεν συνεργάζεται μόνο με την Nike αλλά και με τον οίκο Louis Vuitton. Το ίδιο ισχύει και για την τενίστρια συνάδελφο της Naomi Osaka. Η αδελφή της Serena, Venus Williams, είχε κύριο ρόλο στην πρόσφατη καμπάνια της Lacoste.Τον Μάιο του 2024 ο οίκος Dior έκανε μία καμπάνια με πρωταγωνίστριες 15 αθλήτριες με αφορμή τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Παρισιού. Η τενίστρια Coco Gauff πρωταγωνίστησε στην καμπάνια της συνεργασίας της New Balance με τον οίκο Miu Miu. Η γυμνάστρια Sunisa Lee έχει συμβόλαιο με τα brands SKIMS και HOKA. Το άνοιγμα της μόδας στον χώρο του αθλητισμού προβάλει την ενδυνάμωση των γυναικών. Μέσα από πρότυπα που έχουν βάλει υψηλούς στόχους και τους έχουν καταφέρει παρά τα εμπόδια που έχουν συναντήσει, οι φίρμες φιλοδοξούν να προσεγγίσουν το κοινό που δείχνει να μην νιώθει καμία συγκίνηση πλέον για την “λάμψη” του star system.

Skylar Diggins / Puma

Coco Gauff / MIu Miu x New Balance
Μπορείτε επίσης να διαβάσετε: Η Lacoste “παίζει” με Djokovic, Williams και Adèle Exarchopoulos
Εννοείται πως εξακολουθούν να είναι τα κεντρικά πρόσωπα και στις διαφημίσεις των αθλητικών brands. Αυτό δεν έχει αλλάξει. Ακόμα και εκεί όμως, η εξοικείωση τους με το φακό και τον χώρο της μόδας έχει επηρρεάσει το αισθητικό αποτέλεσμα των φωτογραφήσεων τους προς το καλύτερο. Οι καμπάνιες της αθλήτριας του στίβου Anna Hall για την Adidas, της μπασκετμπολίστριας Skylar Diggings για την Puma, και της δρομέως Keely Hodgkinson για την Nike έχουν άποψη και στιλ. Ίσως να μην το είχαμε αντιληφθεί πριν τις δούμε αλλά η ποιότητα και το ήθος που διαθέτουν μας είχε λείψει πολύ.

Keely Hodgkinson / Nike
Ο κύκλος των χαμένων trends
Ξέρουμε μέσα από την εμπειρία μας πως τα trends κάνουν κύκλους και πως όσο πιο επιφανειακό είναι κάτι τόσο πιο γρήγορα χάνει το ενδιαφέρον του. Ο κύκλος των χαμένων trends είναι μεγάλος και τα social media έκαναν τις τάσεις ακόμα πιο βραχύβιες. Ένα πρόσωπο που το κάνουμε viral την μια ημέρα, το αποκαθηλώνουμε την επόμενη και περνά στην αφάνεια. Ψάχνοντας το αντίδοτο στην μάστιγα της εφήμερης διασημότητας τα brands επέλεξαν τις αθλήτριες. Το πείραμα προς το παρόν μοιάζει να πέτυχε. Κανείς δεν μπορούσε να προβλέψει όμως το μέγεθος αυτής της επιτυχίας. Και -ευτυχώς- η τάση αυτή κερδίζει συνεχώς έδαφος.

Suni Lee / HOKA

Anna Hall / Adidas
Photo Credits: Dior/Nike/Hoka/Adidas/Miu Miu