Η Λενιώ Κακλέα χορογραφεί τη νέα καμπάνια της Bottega Veneta με τίτλο “Craft Is Our Language”, που σηματοδοτεί την 50η επέτειο της εμβληματικής δερμάτινης ύφανσης του οίκου, Intrecciato.

Δείτε ακόμη: Η Britney Spears επιστρέφει με Balenciaga: Μια απρόσμενη σύμπραξη

Η Λενιώ Κακλέα είναι χορεύτρια, χορογράφος και συγγραφέας· γεννήθηκε στην Αθήνα και έχει τη έδρα της στο Παρίσι. Σπούδασε στην Κρατική Σχολή Ορχηστρικής Τέχνης (ΚΣΟΤ) και στη συνέχεια στη γαλλική πρωτεύουσα. Η καλλιτεχνική της πρακτική αντλεί έμπνευση από τον φεμινισμό, την ψυχανάλυση και την θεσμική κριτική και χρησιμοποιεί ευρεία γκάμα μέσων, συμπεριλαμβανομένης της χορογραφίας, της performance, του κειμένου και του βίντεο. Το έργο της, με κυριότερο το πρότζεκτ «Πρακτική Εγκυκλοπαίδεια» έχει παρουσιαστεί από διαφορετικά ιδρύματα και φεστιβάλ σε όλη την Ευρώπη, όπως το Centre Pompidou. Αυτή δεν είναι η πρώτη της συνεργασία με τη Bottega Veneta. To 2022 συνεργάστηκε με τον ιταλικό οίκο μόδας και δημιούργησε μια παράσταση στην Punta Della Dogana με ρούχα σχεδιασμένα από τον Matthieu Blazy.

H καμπάνια της Bottega Veneta

Φωτογραφημένη από τον Jack Davison, η καμπάνια εστιάζει στις κινήσεις των χεριών για να εξυμνήσει τη δημιουργικότητα και τη χειροποίητη δεξιοτεχνία του brand. Οι χειρονομίες είναι μία παγκόσμια γλώσσα που συνδέει τους ανθρώπους σε όλες τις γενιές, τους πολιτισμούς, τα υπόβαθρα και τα πλαίσια. Πρόκειται για την πρώτη καμπάνια της Bottega Veneta υπό τη δημιουργική διεύθυνση της Louise Trotter, η οποία διαδέχθηκε τον Matthieu Blazy τον Ιανουάριο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by new Bottega Veneta (@newbottega)


Για τις εικόνες και τις ταινίες μικρού μήκους, η εταιρία επιστράτευσε μια σειρά ταλέντων από τον χώρο της τέχνης, του κινηματογράφου, της μόδας, της λογοτεχνίας, της μουσικής και του αθλητισμού, καθώς και τεχνίτες. Ξεχωρίζει το μοντέλο και ηθοποιός η Lauren Hutton, φίλη του οίκου, η οποία κρατούσε μία τσάντα Intrecciato στην ταινία «American Gigolo» του 1980, η ambassador του οίκου Julianne Moore, ο σκηνοθέτης Dario Argento και ο πρώην σχεδιαστής του οίκου Edward Buchanan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by new Bottega Veneta (@newbottega)


Δείτε ακόμη: Thigh-high μπότες για άνδρες: Το νέο fashion statement του Χόλιγουντ 

Οι εικόνες παρουσιάζονται τόσο σε μεμονωμένες όσο και σε ζευγαρωτές συνθέσεις, ενώ στις ταινίες μικρού μήκους, οι τεχνίτες της Bottega Veneta συνομιλούν με τους αστέρες. «Ενώ ο δυτικός λόγος τείνει να κάνει διάκριση μεταξύ καλλιτέχνη και τεχνίτη, το “Craft Is Our Language” τιμά την κοινή ετυμολογική ρίζα των δύο λέξεων, που προέρχεται από τη λατινική ars, που σημαίνει τέχνη, δεξιότητα, τέχνη», δήλωσε η εταιρεία.

Στο πέρασμα των χρόνων, οι δημιουργικοί διευθυντές του οίκου έχουν δουλέψει με την ύφανση Intrecciato, από τους Buchanan, Laura Moltedo και Tomas Maier μέχρι τους Daniel Lee και Matthieu Blazy, ο οποίος αποχώρησε τον περασμένο Δεκέμβριο, τον οποίο διαδέχθηκε η Louise Trotter. Η καμπάνια σχεδιάστηκε και φωτογραφήθηκε στο μεσοδιάστημα, καθώς το κεφάλαιο της Trotter θα ξεκινήσει τον Σεπτέμβριο, όταν θα παρουσιάσει την πρώτη της συλλογή για την Bottega Veneta κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου.

Η καμπάνια αποτίει φόρο τιμής στον Μιλανέζο καλλιτέχνη και σχεδιαστή Bruno Munari και στο κλασικό εγχειρίδιο ιταλικών χειρονομιών του 1963, “Supplemento al Dizionario Italiano” (Συμπλήρωμα στο ιταλικό λεξικό).  Το Σεπτέμβριο θα κυκλοφορήσει επίσης ένα βιβλίο 50 χειρονομιών που θα αποτελεί ένα “λεξικό” της γλώσσας, της τέχνης και των αξιών της Bottega Veneta.

Το Intrecciato, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 1975, έχει γίνει το σήμα κατατεθέν του οίκου και απαιτεί ώρες, και μερικές φορές μέρες, χειροτεχνικής υπομονής και δεξιοτεχνίας, καθώς περιλαμβάνει την πλέξη στο χέρι λεπτών δερμάτινων λωρίδων, που ονομάζονται fettucce, σε ένα δερμάτινο πάνελ βάσης ή γύρω από ένα ξύλινο καλούπι σε διαγώνια διάταξη.

Photo credits: Instagram