Η Τόνια Σωτηροπούλου βρέθηκε πρόσφατα στο κοσμοπολίτικο Μπιαρίτζ, καλεσμένη του ελβετικού οίκου υψηλής ωρολογοποιίας Breitling, στο πλαίσιο αποκλειστικής εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας συλλογής του brand. Πιστή στη χαρακτηριστική της αισθητική, που συνδυάζει τη διακριτική κομψότητα με τη φυσική της γοητεία, η Τόνια ξεχώρισε με την παρουσία της, τραβώντας για ακόμη μία φορά τα βλέμματα.

Δείτε ακόμη: Οι διάσημες που παντρεύτηκαν με χρωματιστό νυφικό 

Σε story που ανέβασε στο λογαριασμό της στο Instagram μοιράστηκε φωτογραφία της από την παραλία στο γαλλικό θέρετρο, φορώντας το απόλυτο κομμάτι-κλειδί για κάθε καλοκαιρινή γκαρνταρόμπα: το ολόσωμο μαγιό. Ολοκλήρωσε το χαλαρό look με μαύρα γυαλιά ηλίου, διακριτικά χρυσά κοσμήματα, ρολόι της Breitling και φυσικά με χαλαρή διάθεση και ανεμελιά- παρά τη συννεφιά.

ΤΟΝΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

Σε άλλες φωτογραφίες που δημοσίευσε ποζάρει μαζί με τον chef Σωτήρη Κοντιζά, το σύντροφό της και τραγουδιστή Κωστή Μαραβέγια, την Ισπανίδα αθλητικογράφο Sara Carbonero, τους surfers Andrew Cotton και Έφη Βρακά, τον CEO της ελβετικής εταιρίας Georges Kern και την marketing manager της Breitling Hellas, Έλενα Δεδούση.

Η τελευταία δουλειά της ηθοποιού είναι η ταινία “Οι άγριες μέρες μας”. Πρόκειται για την πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του Βασίλη Κεκάτου, στην οποία συμμετέχει. Πρωταγωνιστούν οι Δάφνη Πατακιά, Νικολάκης Ζεγκίνογλου, Σταύρος Τσουμάνης, Εύα Σαμιώτη και Ναταλία Σουίφτ. Η ιστορία παρακολουθεί τη ζωή της Χλόης που αφήνει την δυσλειτουργική της οικογένεια για να ακολουθήσει μια παρέα περιθωριακών νέων. Στα χιλιόμετρα που διανύει, συνειδητοποιεί ότι η τρυφερότητα μπορεί να είναι η ύψιστη μορφή επανάστασης.

Δείτε ακόμη: 80 χρόνια μπικίνι: Από σκάνδαλο σε σύμβολο απελευθέρωσης 

Το μαγιό

To ολόσωμο μαγιό της σταρ είναι από τη γαλλική εταιρία Revivre και κοστίζει 108 ευρώ. Η μία του όψη είναι σκούρα μπλε και η άλλη ροζ. Είναι κατασκευασμένο από ribbed ύφασμα, ενώ έχει τετράγωνη λαιμόκοψη και αποσπώμενη ζώνη.


Πρόκειται για ένα κλασικό και ακαταμάχητο item, που συνδυάζει τη διαχρονική φινέτσα με μια ανεπιτήδευτη θηλυκότητα, αναδεικνύει τη σιλουέτα, προσδίδει κομψότητα και αποτελεί τη βάση για αμέτρητους στιλιστικούς συνδυασμούς – είτε για την παραλία είτε για εμφανίσεις μετά το μπάνιο.

Το brand

Η Revivre ιδρύθηκε το 2021 από τη Sara Rocha, που είναι και η δημιουργική διευθύντρια της εταιρείας, με σκοπό να δημιουργήσει ένα brand που ενσαρκώνει την οικολογική συνείδηση, την εκλεπτυσμένη πολυτέλεια, τη συμπερίληψη, την ευεξία και το αίσθημα κοινότητας, απευθυνόμενο στη σύγχρονη γυναίκα. Η φιλοσοφία της Revivre βασίζεται στην ακεραιότητα — κάθε στάδιο, από την ιδέα μέχρι την τελική υλοποίηση, σχεδιάζεται με προσοχή, λαμβάνοντας υπόψη την ποιότητα του προϊόντος, τις ανάγκες των πελατών και το συνολικό αποτύπωμα της εταιρείας.
Το ιδιαίτερο, υφασμάτινο υλικό με υφή που χρησιμοποιεί έχει αγαπηθεί για την πολυτελή του αίσθηση και τη μοναδική ικανότητά του να αγκαλιάζει και να στηρίζει το σώμα. Τα κομμάτια  σχεδιάζονται στη Σκωτία και κατασκευάζονται με υφάσματα υψηλής ποιότητας από την Ιταλία και εξαρτήματα από τη Γαλλία, ενώ η τελική παραγωγή πραγματοποιείται με φροντίδα από εξειδικευμένους συνεργάτες στην Πορτογαλία. Οι συλλογές προσφέρουν κομμάτια που μπορούν να συνδυαστούν μεταξύ τους, δίνοντάς σας την ελευθερία να δημιουργήσετε ένα στιλ που εκφράζει απόλυτα τη δική σας προσωπικότητα.

Photo credits: @toniasotiropoulou/Instagram