Jacquemus Άνοιξη 2026: Ένας αγρότης βασιλεύει στο παλάτι των Βερσαλλιών
Το show του Jacquemus ένωσε τους βασιλιάδες με τους χωρικούς στο Château de Versailles μέσα από τα μάτια της παιδικής του ηλικίας.
Αυλαία για την Ανδρική Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού με το show “Le paysan” του Jacquemus. Ο γνωστός σχεδιαστής μεταμόρφωσε την L’ Orangerie στο Château de Versailles σε μια πασαρέλα που παρουσίασε μια συλλογή που ανέδειξε την ομορφιά της γαλλικής επαρχίας και της αγροτικής ζωής μέσα στην αριστοκρατικής μεγαλοπρέπειας των Βερσαλλιών. Ένωσε τους βασιλιάδες με τους χωρικούς μέσα από την αφήγηση της παιδικής του ηλικίας. Το παλάτι με τις πορτοκαλιές αποτέλεσε σύμβολο εσωτερικής πολυτέλειας ενώ η αισθητική αναφορά στην Προβηγκία έδωσε ένα τόνο αυθεντικότητας που μεταμόρφωσε το show σε προσωπικό ταξίδι μέσα στο χρόνο και τη μνήμη.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Hermès Men Άνοιξη 2026: Όνειρο θερινού στιλ με φόντο το Παρίσι
Μια ιεροτελεστία με λαμπερούς καλεσμένους
Πλήθος celebrities τίμησαν τον σχεδιαστή με την παρουσία τους. Ο Matthew McConaughey, η Gillian Anderson, η Laeticia Casta, η Emma Roberts, η Aya Nakamura, ο Jules Koundé έδωσαν το δικό τους κύρος στην εκδήλωση. Η έναρξη, με ένα παιδί να ανοίγει την πόρτα, είχε μια έντονη θεατρικότητα και ένα βαθύ συναισθηματισμό. Τα μοντέλα που ακολούθησαν είχαν μια γλυκιά νοσταλγική εικόνα που έέδινε την εντύπωση πως συμμετείχαν περισσότερο σε μια ιεροτελεστία αφιέρωμένης στην κληρονομιά και την ομορφιά της Γαλλίας.
Ο δημιουργικός διάλογος μεταξύ ανδρών και γυναικών
Η συλλογή δεν ήταν αποκλειστικά ανδρική. Εξισορροπούσε τις ανδρικές με τις γυναικείες δημιουργίες “στήνοντας” ένα διάλογο ανάμεσα τους. Ο Jacquemus εξέλιξε τις εικόνες των παιδικών του χρόνων και ανέδειξε τα παραδοσιακά αγροτικά φορέματα, τις ποδιές και τα sack-dresses σε μια gender-fluid πραγματικότητα. “Ταπεινά” υφάσματα όπως η ποπλίνα και το λινό συνάντησαν την πολυτελή δαντέλα, το τούλι και το chiffon σε φορέματα με όγκο και fringe effects. Το λινό σε oversized σιλουέτες συνδυάστηκε με layers: φούστες πάνω από παντελόνια, bermuda σορτς με σακάκια και εσπαντρίγες.
Τα πρωτότυπα πλεκτά tricot, οι oversized ποδιές και τα επικά καπέλα που φοριούνταν ανάποδα έδωσαν στιλ στα ρούχα των εργατών της γης και μια ανάλαφρη couture νότα. Οι ασυμμετρίες – ένα χαρακτηριστικό στοιχείο των τελευταίων συλλογών του – αναδείχθηκαν με προσοχή στην αναλογία και στη συλλογική ισορροπία.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Dior Men Άνοιξη 2026: Ο Jonathan Anderson κράτησε την υπόσχεση του
Τα χρώματα της απλότητας
Η χρωματική γκάμα της συλλογής ύμνησε την απλότητα. Το μαύρο και το λευκό κυριάρχησαν τόσο ως αισθητική άποψη όσο και σε πρακτικό επίπεδο καθώς είναι ιδανικά για την ανάδειξη των όγκων. Στοχευμένες ζωηρές πινελιές – κίτρινο, powder pink, γαλάζιο – τόνιζαν την αριστοτεχνία του σχεδιαστή και μας μετέφεραν έστω και νοήτα και στα λιβάδια της Προβηγκίας. Η αντίθεση των υφασμάτων και το προσεκτικό παιχνίδι του Jacquemus με τα χρώματα μετατόπισαν τη συλλογή από το αγροτικό προς το μεταμοντέρνο χωρίς να επηρεάζουν την φινέτσα και την πολυπλοκότητα της.
Τα αξεσουάρ συμπλήρωναν τα σύνολα σε μια ιδανική συνύπαρξη με τα ρούχα. Εσπαντρίγιες σε διάφορα ύψη, sling‑backs και ψάθινες τσάντες όπως η Le Turismo και η νέα Le Valerie -αφιερωμένη στη μητέρα του- ανέμειξαν τον αγροτικό χαρακτήρα με την couture διάσταση της συλλογής . Τα καλάθια και στοιχεία όπως η ποδιά και το αντέστραμένο καπέλο υπογράμμισαν τον πυρήνα της κολεξιόν που ήθελε να μας μιλήσει για το peasant chic στιλ και να το μετατρέψει σε fashion statement.
Μια ώριμη, συναισθηματικά φορτισμένη που ανέδειξε για άλλη μια φορά τον Jacquemus και την προσωπικότητα του. Ήταν το ιδανικό φινάλε σε μια Εβδομάδα Μόδας που μας εξέπληξε ευχάριστα με την κομψότητα της, τη χλιδή της και την εξαιρετική σκηνοθεσία των shows που μας χάρισαν στιγμές που θα θυμόμαστε για καιρό.
Photo Credits: Jacquemus