Γιατί μας χάλασες το όνειρο Pamela;

Η Pamela Anderson και ο Liam Neeson δεν υπήρξαν ποτέ ζευγάρι. Ξυπνήστε από το όνειρο σας. Και παραδεχτείτε το. Η πιο φτηνή διαφήμιση είναι το ρομάντζο.
Το πρόσφατο “λευκό” ειδύλλιο της Pamela Anderson με τον Liam Neeson απέδειξε πως είμαστε αθεράπευτα χαζο-ρομαντικοί και αφελείς. Είτε έχουμε το θάρρος να το παραδεχτούμε, είτε όχι ακόμα και το 2025 μας αρέσει το παραμύθι. Ο πρίγκιπας και οι πριγκίπισσα, ο έρωτας που θέλουμε στη ζωή μας σε όποια ηλικία κι αν είμαστε. Η ελπίδα πως το παραμύθι υπάρχει και ο ρομαντισμός δεν έχει πεθάνει. Την χρειαζόμαστε αυτή την ελπίδα. Για να συνεχίσουμε να ελπίζουμε πως κάπου εκει έξω υπάρχει ο όμορφος πρίγκηπας και για εμάς.
Μετά απο μήνες κοινών εμφανίσεων, δημοσιευμάτων στον τύπο και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φιλιά, αγκαλιές, τρυφερότητα και αναπαραστάσεις σκηνών από τον Τιτανικό, η ελπίδα μας προσέκρουσε σε παγόβουνο. Και ο ρομαντισμός βούλιαξε ενώ η ορχήστρα έπαιζε ακόμα. Μας την έσκασαν. Δεν ήταν ερωτευμένοι, δεν υπήρχε σχέση. Ήθελαν να προωθήσουν τη νέα τους ταινία. Να πουλήσουν εισητήρια και ποπ κορν.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Ό,τι δηλώσεις είσαι
Άρα ο έρωτας εξακολουθεί να πουλάει. Αυτό είναι το συμπέρασμα. Πουλάει και μάλιστα πολύ.
Και όσοι μπορούν τον πουλάνε κι αυτοί βασιζόμενοι στην αφέλεια μας και την καλοσύνη μας. Μόνο που αυτή τη φορά μας τον πούλησαν με ένα λιγότερα συνηθισμένο περιτύλιγμα που μας ξεγέλασε άμα τη εμφανίσει. Με δύο ώριμους και σοβαρούς επαγγελματίες που ούτε καν μας πέρασε από το μυαλό ότι είχαν ανάγκη από κάτι τόσο ποταπό για την διαφήμιση ενός φιλμ. Καλοί ηθοποιοί αδιαμφισβήτητα. Δεν έχουμε γνώμη για την ταινία αλλά τους ερωτευμένους τους ερμήνευσαν εξαιρετικά. Θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι υποψήφιοι για το επόμενο Όσκαρ Εξαπάτησης ολόκληρου του πλανήτη.
Φτηνή διαφήμιση αποδείχτηκε το ρομάντζο. Στην εποχή που γκρινιάζουμε όλοι ότι η τεχνολογία έχει καταπιεί τα συναισθήματα και έχει χαθεί ο ρομαντισμός, η περίπτωση του μαϊμού ειδυλλίου ήρθε να μας διδάξει πως η τεχνολογία μπορεί να χρσιμοποιηθεί ως μέσο διάδοσης μιας ρομαντικής ιστορίας και πως το κοινό διψάει για λίγες στιγμές από την ευτυχία και τον έρωτα των άλλων για να φωτίσει την γκρίζα καθημερινότητα του. Μόνο που σε αυτή την περίπτωση “άνθρακες ο θησαυρός”. Ο έρωτας ήταν για τους πρωταγωνιστές μια εκστρατεία marketing χωρίς ευγενή κίνητρα. Κι εμείς μείναμε πίσω, εξαπατημένοι και απογοητευμένοι.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Μήπως είμαστε για τα πανηγύρια;
Μας πως μας την έσκασαν έτσι; Γιατί έπαιξαν αυτό το φτηνό παιχνίδι στην πλάτη μας; Και γιατί δεν εχει ξεκινήσει η αποκαθήλωση τους και το μαζικό “cancel” τους στα social; Η κοινή γνώμη αντί να οργιστεί με τον απροκάλυπτο εμπαιγμό των δύο πρωταγωνιστών, παραμένει μουδιασμένη. Δεν τολμά να παραδεχτεί πώς έπεσε τόσο εύκολα θύμα. Δεν θέλουμε να παραδεχτούμε δημοσίως πως πιαστήκαμε τόσο εύκολα κορόιδα. Συμφωνήασαμε όλοι να σιωπήσουμε και να ξεχάσουμε.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: O τράγος φορούσε Cavalli και 35 καράτια
Έχουμε κρατήσει ό,τι μας συνέφερε. Τις όμορφες εικόνες μιας γυναίκας μετά τα 50 που παραμένει όμορφη χωρίς μακιγιάζ και βρήκε τον έρωτα χωρίς να γεμίσει το πρόσωπό της με ενέσιμα υλικά και πλαστικές επεμβάσεις. Τα “πηγαία” χαμόγελα που έμοιαζαν άδολα, που είχαν ένα ενθουσιασμό σχεδόν εφηβικό. Πιστέψαμε σε εσένα Pamela. Ταυτιστήκαμε μαζί σου. Κι όλα αυτά γιατί; Γιατί μας χάλασες το όνειρο Pamela;
Photo Credits: IG @pamelaanderson