Η Kérastase υμνεί την ομορφιά και την αυτοπεποίθηση
Η Kérastase γιόρτασε τη δύναμη της φροντίδας με ένα event αφιερωμένο στη σειρά Genesis, τη Νο.1 επαγγελματική σειρά κατά της τριχόπτωσης παγκοσμίως.
Η Kérastase φιλοξένησε beauty editors, celebrities, influencers και επαγγελματίες ειδικούς σε ένα μοναδικό PR event αφιερωμένο στη σειρά Genesis, τη Νο.1 επαγγελματική σειρά κατά της τριχόπτωσης παγκοσμίως, που συνδυάζει την επιστήμη, την περιποίηση και τη δύναμη της αυτοπεποίθησης.
Διαβάστε ακόμη: Όταν λέτε μακριά μαλλιά, τί εννοείτε;
Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τα οφέλη της σειράς Genesis, η οποία διαθέτει διπλή δράση ενάντια στην τριχόπτωση που προκαλείται τόσο από το σπάσιμο της τρίχας όσο και από τη μειωμένη αντοχή στη ρίζα. Με συνθέσεις που συνδυάζουν Aminexil 1,5%, εκχύλισμα ρίζας τζίντζερ και κύτταρα εδέλβεις, η σειρά προσφέρει ενδυνάμωση από τη ρίζα έως τις άκρες, ενώ το Serum Anti-Chute Fortifiant, πρωταγωνιστής της σειράς, αποτελεί τον απόλυτο σύμμαχο στην καθημερινή ρουτίνα φροντίδας κατά της τριχόπτωσης.
Highlight της βραδιάς η συζήτηση με τίτλο “The Power of Care”, όπου συμμετείχαν η Κλέλια Ανδριολάτου, ηθοποιός & VIP πρόσωπο της μάρκας στην Ελλάδα, Δρ. Άννα Κανδαράκη, Κλινική Ψυχολόγος – Ψυχοθεραπεύτρια & Διδάκτωρ Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου Αθηνών, και ο Μαρίνος Σταμάτης, Education Manager της Kérastase. Τη συζήτηση συντόνισε ο Γιάννος Κάζας, Social & Advocacy Manager της Kérastase.
Η Κλέλια Ανδριολάτου μίλησε για τη δική της σχέση με τη περιποίηση των μαλλιών της, τονίζοντας: «Για μένα, η περιποίηση των μαλλιών είναι μια καθημερινή τελετουργία φροντίδας. Όταν τα μαλλιά μου είναι πιο λαμπερά , δυνατά με υγιή όψη από ποτέ, νιώθω κι εγώ πιο δυνατή. Είναι σαν να μου υπενθυμίζουν ότι μπορώ να σταθώ με αυτοπεποίθηση σε κάθε στιγμή της ημέρας μου.»
Η Δρ. Άννα Κανδαράκη, προσέγγισε το θέμα από ψυχολογική σκοπιά, αναφέροντας: «Η φροντίδα είναι μια πράξη αυτοσεβασμού. Όταν μαθαίνουμε να επενδύουμε χρόνο σε εμάς, επαναπροσδιορίζουμε τη σχέση μας με το σώμα και το μυαλό μας.»
Ο Μαρίνος Σταμάτης από την πλευρά του ανέδειξε τη σημασία της επιστήμης πίσω από τη φροντίδα: «Στην Kérastase, η τεχνολογία και η φροντίδα συνυπάρχουν. Η σειρά Genesis είναι το αποτέλεσμα πολυετούς έρευνας για να προσφέρει ορατά αποτελέσματα σε κάθε γυναίκα που επιθυμεί πιο δυνατά και ανθεκτικά μαλλιά.»
Παράλληλα όλοι οι καλεσμένοι μπορούσαν να επισκεφτούν το K-Scan Corner, στο οποία η ομάδα των Care Coaches της Kérastase τους υποδέχονταν για μια προσωποποιημένη διάγνωση με το K-Scan, το νέο καινοτόμο εργαλείο με τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης (AI), που προσφέρει εξατομικευμένες προτάσεις φροντίδας ανάλογα με τις ανάγκες των μαλλιών.
Η Ελένη Αναγνωστοπούλου, Brand Business Leader της Kérastase, δήλωσε σχετικά με τη σειρά: «Η Genesis εκφράζει απόλυτα τη φιλοσοφία της Kérastase: προσωποποιημέν φροντίδα που ξεπερνά την φροντίδα των μαλλιών! Δεν είναι απλώς μια σειρά κατά της τριχόπτωσης, αλλά μια καθημερινή πράξη αυτοφροντίδας που ενδυναμώνει τη γυναίκα σε κάθε της στιγμή.»
Το event ολοκληρώθηκε σε ένα κλίμα έμπνευσης, αυθεντικής σύνδεσης επιβεβαιώνοντας ότι η δύναμη της φροντίδας είναι τελικά αυτό που κάνει κάθε γυναίκα να ξεχωρίζει.
Διαβάστε ακόμη: Υγρασία και φριζάρισμα: Έτσι θα κρατήσει το χτένισμά σας
Kérastase: Η φροντίδα που επεκτείνεται πέρα από τα προϊόντα
Από το 1964, η Kérastase χτίζει την επιτυχία της στη βάση της υψηλής αποτελεσματικότητας για το τριχωτό και τα μαλλιά μέσω εξαίρετων προϊόντων και εξατομικευμένων τελετουργιών στο κομμωτήριο, με θεμέλιο τις επιστημονικές γνώσεις, την επαγγελματική εμπειρογνωμοσύνη και μια διαισθητική κατανόηση του τι πραγματικά θέλουν οι άνθρωποι για την περιποίηση των μαλλιών τους.
Σήμερα, η Kérastase έχει παρουσία σε περισσότερες από 60 χώρες με μια κοινότητα σχεδόν 150.000 κομμωτών. Η μάρκα υιοθετεί μια φιλοσοφία που εστιάζει πρώτα απ’ όλα στη φροντίδα· τη φροντίδα που εκτείνεται πέρα από τα προϊόντα: η Kérastase φροντίζει κάθε τύπο μαλλιών, κάθε άνθρωπο, αλλά και τον κόσμο στον οποίον ζούμε.
Η Kérastase έχει δεσμευτεί να βελτιώσει τον αντίκτυπό της στον πλανήτη. Με την αξιοποίηση της καινοτομίας, στοχεύει στη μείωση του αποτυπώματος νερού και στην προστασία των φυσικών πόρων, δημιουργώντας ένα πιο βιώσιμο ταξίδι τόσο για τους κομμωτές όσο και για τους καταναλωτές. Η μάρκα συνεχίζει να πρωτοπορεί στο μέλλον της περιποίησης των μαλλιών, ενώ γίνεται φορέας θετικών αλλαγών και προσπαθεί να χτίσει ένα πιο υπεύθυνο μέλλον με μεγαλύτερη πολυμορφία και χωρίς αποκλεισμούς.
Photo credits: Studio Panoulis




Λέγκω Μιχαλοπούλου