Sunset, style & celebrities: Η Moncler έκανε καλοκαιρινή απόβαση στη Μύκονο
Η καλοκαιρινή ανεμελιά και η υψηλή αισθητική της καλοκαιρινής συλλογής Moncler γιορτάστηκαν στο κατάστημα Luisa World της Μυκόνου με ένα πάρτι.
Η εμβληματική boutique Luisa World στο Nammos Village, στην παραλία της Ψαρρούς στη Μύκονο συνεχίζει και φέτος το καλοκαίρι τις συνεργασίες με τα πιο hot brands παγκοσμίως, αυτή τη φορά με ένα exclusive pop-up από τον οίκο Moncler.
Δείτε ακόμη: Άννα Αγγελικούση: Στις 50 πλουσιότερες αυτοδημιούργητες γυναίκες παγκοσμίως
Το brand Moncler με τα εκατομμύρια θαυμαστές σε όλον τον κόσμο, επέλεξε το Luisa World στη Μύκονο για να παρουσιάσει αποκλειστικά για την Ελλάδα μια νέα συλλογή, εμπνευσμένη από τη χαλαρή κομψότητα και τη ζωή στην παραλία, συνδυάζοντας ισορροπημένα την άνεση και τη χρηστικότητα με την υψηλή αισθητική και τα premium ελαφριά υφάσματα, όπως το μακραμέ. Με απαλές γραμμές και μια φίνα παλέτα λευκού, off-white, μαύρου και σκούρου μπλε, η συλλογή περιλαμβάνει και κάποια παιχνιδιάρικα στοιχεία, όπως ένα print με μπλε καρχαρίες, χαρακτηριστικό της ανέμελης διάθεσης του φετινού resortwear της μάρκας. Αυτή τη σεζόν, το brand δίνει επίσης έμφαση στη θηλυκότητα, όπως φαίνεται στις γραμμές, στα μοτίβα και στα υλικά.
Εδώ και πενήντα χρόνια, τα καταστήματα Luisa World καταφέρνουν ούτως ή άλλως να είναι πάντα στο επίκεντρο, κερδίζοντας διαχρονικά την εμπιστοσύνη των πιο απαιτητικών fashionistas. Έτσι, πριν λίγες ημέρες οι δύο εταιρίες διοργάνωσαν ένα απογευματινό πάρτι στην πιο διάσημη fashion boutique της Μυκόνου και καλωσόρισαν τους πολλούς φίλους και πελάτες με ένα cocktail Grey Goose Altius, την ultra premium βότκα με καταγωγή και DNA από τις γαλλικές Άλπεις.
Ανάμεσα σε πολλούς άλλους, εκεί ήταν το ζευγάρι Χριστίνα Μπόμπα και Σάκης Τανιμανίδης, οι fashion influencers Έβελυν Καζαντζόγλου και Κατερίνα Ευαγγελινού, καθώς και το μοντέλο με διεθνή καριέρα Εμιλιάνο Μάρκου, οι οποίοι παρέμειναν στο νησί όλο το τριήμερο, απολαμβάνοντας τη φιλοξενία του ξενοδοχείου Katikies Mykonos.
Δείτε ακόμη: StyleCycle: Ο Νο. 1 προορισμός για second-hand luxury
Το brand Moncler
Η εταιρία Moncler γεννήθηκε το 1952 στο Monestier-de-Clermont, ένα μικρό χωριό στα βουνά κοντά στη Γκρενόμπλ, με επίκεντρο την αθλητική ένδυση για το βουνό. Το 2003, ο Remo Ruffini αγόρασε τη Moncler και ξεκίνησε μια διαδικασία αναπροσδιορισμού του brand, μέσα από την οποία απέκτησε ένα ακόμα πιο ξεχωριστό και αποκλειστικό στιλ. Η Moncler εξελίχθηκε από μια σειρά προϊόντων καθαρά αθλητικού χαρακτήρα σε ευέλικτες συλλογές, κατάλληλες για άτομα κάθε φύλου, ηλικίας, ταυτότητας και πολιτισμικού υπόβαθρου, για κάθε περίσταση. Παρόλο που το jacket παραμένει το σήμα κατατεθέν του brand, συμπληρώνεται σταδιακά και με άλλα προϊόντα.
Υπό την ηγεσία του Ruffini, η Moncler ακολουθεί μια φιλοσοφία που επικεντρώνεται στη δημιουργία προϊόντων μοναδικών, εξαιρετικής ποιότητας, ευέλικτων και διαρκώς εξελισσόμενων, παραμένοντας όμως πιστή στο DNA της και καθοδηγούμενη από το μότο: «γεννημένη στα βουνά, ζει στην πόλη».
Η παράδοση, η μοναδικότητα, η ποιότητα, η συνέπεια και η ενέργεια αποτελούν διαχρονικά τα διακριτικά γνωρίσματα της Moncler. Χάρη σε αυτά, η εταιρία κατάφερε να εξελιχθεί διατηρώντας την αυθεντικότητά της, την κληρονομιά και την ταυτότητά της, σε μια συνεχή αναζήτηση ανοιχτού διαλόγου με το παγκόσμιο κοινό της.