Με μια εκδήλωση που συγκέντρωσε πλήθος εκπροσώπων του αρχιτεκτονικού και επιχειρηματικού κόσμου, δημοσιογράφων, design connoisseurs αλλά και εκλεκτών προσκεκλημένων, η Roche Bobois International παρουσίασε το νέο της showroom στη Λεωφόρο Κηφισίας 217 Α, στο Μαρούσι. Σχεδιασμένο εξ ολοκλήρου από το δημιουργικό τμήμα της Roche Bobois, αποτυπώνει τη φιλοσοφία του οίκου: την απόλυτη ισορροπία αισθητικής, καινοτομίας και λειτουργικότητας.

Διαβάστε ακόμη: Μήπως φταίει το φωτιστικό; Τι χαλάει την ισορροπία στο σπίτι σας 

TO NEO KΑΤΑΣΤΗΜΑ ROCHE BOBOIS

Οι καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να περιηγηθούν στον εντυπωσιακό νέο χώρο και να απολαύσουν ένα βράδυ αφιερωμένο στην τέχνη του γαλλικού art de vivre. Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Roche Bobois παρουσίασε τη νέα της συνεργασία με τον διάσημο Ισπανό σκηνοθέτη Pedro Almodóvar, μια δημιουργική σύμπραξη που συνδυάζει τον κινηματογραφικό του κόσμο με το καλλιτεχνικό όραμα της εταιρείας. Η συνεργασία αυτή αναδεικνύει τη δύναμη του χρώματος, της έκφρασης και της καλλιτεχνικής ελευθερίας, στοιχεία που χαρακτηρίζουν τόσο το έργο του Almodóvar όσο και τη φιλοσοφία της Roche Bobois.

Το brand που ξεκίνησε από μία τυχαία συνάντηση

Η Roche Bobois παραμένει παγκόσμιος πρεσβευτής του σύγχρονου design, με 339 showrooms σε 56 χώρες, συνεργαζόμενη στενά με διακεκριμένους σχεδιαστές και καλλιτέχνες όπως οι Marcel Wanders, Kenzo Takada, Ora Ito, Sacha Lakic, Christophe Delcourt, Stephen Burks και Joana Vasconcelos, καθώς και με οίκους υψηλής ραπτικής όπως οι Jean Paul Gaultier και Missoni.

Η ιστορία ξεκίνησε από 2 οικογένειες, τους Roche και τους Chouchan, αρχικά άγνωστες μεταξύ τους. Το 1950, ο Jacques Roche αγόρασε το παλιό θέατρο Alexandre Dumas στη Rue de Lyon και έκτισε δύο καταστήματα. Οι γιοι του, Philippe και François, εντάχθηκαν στην εταιρία και μαζί καθόρισαν τη στρατηγική ανάπτυξης. Άρχισαν να διανέμουν τα καλύτερα σύγχρονα έπιπλα, τα οποία ήταν έντονα επηρεασμένα από σχεδιαστές Bauhaus, όπως οι Minvielle, Steiner και Airbourne, αλλά και από διάσημους σχεδιαστές όπως οι Pierre Paulin και Marc Berthier. Την ίδια περίοδο, οι Chouchan πουλούσαν έπιπλα στο Παρίσι στην Boulevard Sébastopol στο κατάστημα “Au Beau Bois” (που αργότερα έγινε Bobois).

Διαβάστε ακόμη: Πώς να καθαρίζετε τους καθρέφτες σας χωρίς γραμμές και θαμπάδες

Το 1960, οι François και Philippe Roche και οι Patrick και Jean-Claude Chouchan, παρακολούθησαν την έκθεση Copenhagen Salon με την ιδέα να εισάγουν έπιπλα για να τα πουλήσουν στο Παρίσι. Γνωρίστηκαν και μαζί δημιούργησαν τον πρώτο τους κατάλογο, που σηματοδότησε την έναρξη της εθνικής αλυσίδας καταστημάτων. Η περιπέτεια μόλις είχε ξεκινήσει. Το 1961, σχεδίασαν την πρώτη τους πανεθνική διαφημιστική καμπάνια στο περιοδικό Elle. Οι πωλήσεις εκτοξεύτηκαν και μέσω αυτής της επιτυχίας, οι διαφημίσεις απέδειξαν τα οφέλη της συνένωσης των πόρων και των ονομάτων τους. Από αυτό το σημείο και έπειτα, η Roche Bobois απέκτησε τη δική της ταυτότητα και έγινε επώνυμο.

Photo credits: Papadakis Press