Ας ξεκινήσουμε με μια γενική αλήθεια: το άρωμα που φοράμε το καλοκαίρι καλό είναι να το νιώθουμε σαν δροσερό αεράκι, όχι σαν κουβέρτα που πνίγει. Για αυτό, κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού, πολλοί επιλέγουν νέα αρώματα περισσότερο σύμφωνα με την πιο ανάλαφρη και φωτεινή διάθεση της εποχής, παρά με το γούστο τους. Και είναι λογικό. Η ζέστη δίνει ένταση στις νότες, κάνοντας τα πλούσια αρώματα να δίνουν την αίσθηση πως είναι ακόμα πιο βαριά. Από την άλλη, οι φρέσκες, αέρινες νότες (κυρίως εσπεριδοειδή και υδάτινα), είναι μια αναζωογονητική επιλογή. Σε κάθε περίπτωση, ωστόσο, η επιλογή ενός αρώματος δεν έχει να κάνει μόνο με το ίδιο το άρωμα – έχει να κάνει με το πώς συμπληρώνει την ατμόσφαιρα της εποχής και τον τρόπο ζωής σας.

Τρεις συμβουλές για να επιλέξετε νέα αρώματα το καλοκαίρι

Οι συμβουλές αυτές είναι γενικού ενδιαφέροντος. Το άρωμα είναι πάντα μια προσωπική επιλογή που αφορά εσάς, και κανέναν άλλον. Εάν επιθυμείτε να φοράτε ένα πιο έντονο / βαρύ άρωμα, φυσικά μπορείτε, αρκεί να έχετε λίγο πιο ελαφρύ χέρι στην ποσότητα. Εάν, τώρα, θελήσετε να επιλέξετε κάτι καινούργιο, οι συμβουλές είναι οι εξής:

1. Δοκιμάζετε μια ελαφρύτερη συγκέντρωση όπως (eau de toilette, cologne), που είναι λιγότερο έντονη στη ζέστη.

2. Μπορείτε να δοκιμάσετε φρέσκες, καθαρές νότες όπως λεμόνι, περγαμόντο, γιασεμί ή πράσινο τσάι, ακόμα κι αν δεν τις συνηθίζετε γενικότερα.

3. Δοκιμάσατε κάτι και σας αρέσει. Εάν αποφασίσετε πως μάλλον θα το αγοράσετε, καλό είναι πριν την αγορά να κάνετε δοκιμή στο δέρμα σας, όχι μόνο στο ειδικό χαρτάκι. Η ζέστη και η χημεία του σώματος μπορούν να αλλάξουν τον τρόπο που μυρίζει καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Santa Maria Novella: Από το μοναστηριακό φαρμακείο στη niche αρωματοποιία

3 πολυτελή νέα αρώματα για το καλοκαίρι του 2025

 

View this post on Instagram

 

A post shared by A&E Magazine (@aeworld_mag)

1. Rose Star La Collection Privée, €295 (100ml), Dior

Το άρωμα έχει ως βάση του το τριαντάφυλλο centifolia και είναι δημιουργία του Francis Kurkdjian. Ο χυμός του συνομιλεί με την κληρονομιά Dior, και, σύμφωνα με τον οίκο, έχει σχεδιαστεί για το μέλλον, θολώνοντας διακριτικά τα όρια μεταξύ γυναικείου και ανδρικού. Ενδιαφέρουσα δομή, ωστόσο το sillage και η διάρκεια είναι μέτρια, γεγονός που εγείρει κριτικές, με δεδομένο πως βγήκε σε ελαφρώς υψηλότερη τιμή σε σχέση με τα υπόλοιπα αρώματα της σειράς.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Gregoris Pyrpylis (@gregoris)

2. Barénia Intense, €165 (100ml), Hermès

To Barénia ήταν το πρώτο chypre άρωμα για τον οίκο. Η κυκλοφορία του σηματοδότησε ένα γενικότερο comeback της εμβληματικής κατηγορίας, για τη οποία γράψαμε εκτενώς και στο The Fashion Bible. Σε συνέχεια αυτού του σημαντικού λανσαρίσματος, ο οίκος παρουσίασε το πρώτο flanker, το Barénia Intense, πάντα δημιουργία της in-house master perfumer Christine Nagel. Στην καρδιά του ο κρίνος, μια απαλή νότα που ενισχύεται, ωστόσο, από το ξύλο βελανιδιάς και το πατσουλί. Η γενική αίσθηση είναι γη και δέρμα, μια συμφωνία που θυμίζει την αίσθηση του πρώτου αρώματος της σειράς, αν και πιο βαθύ. Το αποτέλεσμα είναι πάντα chypre, κάπως πιο θηλυκό, αλλά ουδόλως ντελικάτο.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ASASA BEAUTY (@asasa.eu)

3. Ciel d’Hiver, €210 (100ml), Moncler

Ευχάριστη έκπληξη από έναν οίκο που δεν έχει το σχετικό αρωματικό background. Το Ciel d’Hiver (κατά λέξη σημαίνει ο ουρανός του χειμώνα), είναι ένα λαμπερό musky άρωμα με βάση το neroli. Ροζ πιπέρι και μανταρίνι δημιουργούν το πικάντικο περιβάλλον που απογειώνει τη νότα. Το σανδαλόξυλο δίνει την κρεμώδη πινελιά, απαραίτητη για να δικαιολογήσει το όνομά του. Η αίσθηση που αφήνει είναι ακριβώς αυτή. Ένα χειμωνιάτικο πρωινό με δυνατό ήλιο, από αυτά που σε κάνουν να καταλαβαίνεις πως η άνοιξη είναι κοντά. Εξαιρετικό ως ανδρικό, αλλά και σε γυναίκες που δεν αγαπούν τα γλυκερά / gourmand.

Photo credit: brand websites / Creative: The Fashion Bible
Οι τιμές είναι ενδεικτικές.