Καινούργιο άρωμα: Mυστικά για επιτυχημένη επιλογή + 3 ολοκαίνουργιες προτάσεις

Λέμε όχι στα αρώματα που μένουν αφόρετα στα συρτάρια. Όταν επιλέγετε καινούργιο άρωμα, υπάρχει τρόπος να το κάνετε με απόλυτη επιτυχία.
Ίσως δεν έχετε σκεφτεί ποτέ με βάση ποια κριτήρια επιλέγετε κάθε φορά καινούργιο άρωμα. Αν είναι μυρωδιές που αρέσουν πολύ σε εσάς τις ίδιες, ή αν παίζει ρόλο η γνώμη των άλλων. Αγοράζετε άρωμα που μπορεί να φοράει μια φίλη σας και το λατρέψατε πάνω της; Ή μήπως με κριτήριο το πόσο ιδιαίτερο και όχι “κοινόχρηστο” είναι;
Κι όταν τελικά το αγοράσετε, κάνετε πάντα μια καλή αγορά, ή μήπως έχετε μισό συρτάρι με σχεδόν αφόρετα αρώματα;
Αν όλα τα παραπάνω μοιάζουν οικεία, καιρός για αλλαγές στον τρόπο που αγοράζετε καινούργιο άρωμα. Παρακάτω θα βρείτε έναν μικρό οδηγό για να διαλέξετε άρωμα που να έχει τις περισσότερες πιθανότητες να σταθεί ως personal scent.
Διαβάστε επίσης: Little Bottle Perfumes | Νέα Ελληνική άφιξη στην υψηλή αρωματοποιία
Τα 4 #νοτ όταν επιλέγετε καινούργιο άρωμα
1. Φοράτε άλλο άρωμα, body milk ή body oil
Αυτονόητο; Κι όμως. Πολλές γυναίκες πηγαίνουν να δοκιμάσουν άρωμα και φοράνε ήδη το δικό τους, ή άλλα αρωματικά προϊόντα που αναπόφευκτα αναμειγνύονται με αυτό που θέλουν να δοκιμάσουν. Ακόμα κι αν έχετε μπει τυχαία σε ένα κατάστημα, και δοκιμάσετε ένα άρωμα που σας αρέσει, ενώ ήδη φοράτε το δικό σας, καλύτερα να μην το αγοράσετε εκείνη τη στιγμή. Πηγαίνετε να το δοκιμάσετε την επόμενη μέρα, χωρίς να φοράτε οτιδήποτε αρωματικό. Μόνο τότε θα μπορέσετε να το εκτιμήσετε όπως του πρέπει.
2. Δοκιμάζετε περισσότερα από 3 αρώματα σε μια μέρα
Αν δεν είστε αρωματοποιός ή οινογνώστρια, η μύτη σας δεν έχει εκπαιδευτεί επαρκώς για να ξεχωρίζει πάρα πολλές μυρωδιές. Σίγουρα το οσφρητικό σας κέντρο θα φτάσει σε κορεσμό μετά το 3ο (για να μην πω 2ο) άρωμα, και δεν θα μπορεί να ξεχωρίσει σωστά τι είναι τι. Συνεπώς, δεν έχει νόημα να δοκιμάσετε περισσότερα. Ο κανόνας αυτός περιλαμβάνει και τα αρώματα που θα μυρίσετε σε blotter (χαρτάκι).
3. Ακουμπάτε το μπουκάλι στη μύτη σας
Έστω ότι, για οποιονδήποτε λόγο, δεν θέλετε να φορέσετε το άρωμα και ζητάτε να το μυρίσετε από το μπουκάλι. Προσοχή στο σπρέι. Αν ακουμπήσει στη μύτη σας, οτιδήποτε μυρίσετε από εκείνη τη στιγμή και μετά, θα το αντιλαμβάνεστε αλλοιωμένο.
4. Αγοράζετε τυφλά το άρωμα που μυρίσατε σε κάποιο άλλο άτομο
Αυτό είναι ένα λάθος που πολλές γυναίκες κάνουν, και καταλήγουν να φορούν αρώματα που πάνω τους μυρίζουν διόλου σαγηνευτικά. Το άρωμα που σας ενθουσίασε σε μια φίλη δεν είναι το ίδιο το άρωμα, αλλά ο συνδυασμός του με το δέρμα της και την προσωπική της μυρωδιά. Είναι πιθανότατο να μην έχει την ίδια απόδοση επάνω σας, για αυτό θα πρέπει να το δοκιμάσετε, πριν αποφασίσετε αν θα το πάρετε ή όχι.
Καινούργιο άρωμα: Οι κανόνες για επιτυχημένες αγορές
Λίγο ψάξιμο πριν
Πριν βγείτε στα μαγαζιά, καλό είναι να κάνετε μια μικρή έρευνα αγοράς, μέσα από περιοδικά, sites, blogs, αλλά και άτομα που εμπιστεύεστε τη γνώμη τους. Μπορείτε να κάνετε μια λίστα με τα αρώματα που θα θέλατε να δοκιμάσετε, αφήνοντας, παράλληλα, στην άκρη αυτά που ξέρετε πως δύσκολα θα σας αρέσουν. Για παράδειγμα, ένα κορίτσι των δυνατών orientals δεν έχει λόγο να δοκιμάσει ένα fresh citrus. Όπως είπαμε, σε κάθε εξόρμηση, η μύτη σηκώνει συγκεκριμένο αριθμό δοκιμών. Είναι κρίμα να “κάψετε” μια δοκιμή με κάτι που έχει μεγάλες πιθανότητες να μην σας αρέσει. Εκτός κι αν έχετε αποφασίσει να αγοράσετε κάτι εντελώς διαφορετικό. Και σε αυτήν την περίπτωση, ωστόσο, η έρευνα αγοράς είναι απαραίτητη. Είπαμε, όχι πάνω από 3 τη φορά.
Στα μαγαζιά μαζί μια αντικειμενική φίλη
Ή τον σύντροφό σας, ή τα παιδιά σας, αν πιστεύετε πως θα πουν αντικειμενικά τη γνώμη τους. Το άρωμά σας το φοράτε κυρίως για εσάς. Όμως πολλές φορές, μπορεί, λόγω της επιθυμίας σας να το έχετε, να το κρίνετε λάθος. Αυτό συμβαίνει ειδικά όταν έχετε εστιάσει σε ένα άρωμα της μόδας, ή κάποιο που σας άρεσε σε κάποιον άλλον. Δεν είναι κρίμα να προσθέσετε στη λίστα με τα αφόρετα ένα ακόμα άρωμα που, τελικά, δεν σας πάει;
Διαβάστε ακόμη: Theodoros Kalotinis | 3 αρώματα που ξεχωρίζω
Μια βόλτα πριν το ταμείο
Πολλές φορές, έχετε αγοράσει άρωμα επειδή σας έχει ενθουσιάσει με τις πρώτες του νότες. Η συνέχεια, ωστόσο, δεν ήταν αυτό που θέλατε. Για αυτό, πριν πάτε στο ταμείο, καλό είναι να το δοκιμάσετε κανονικά. Βγείτε από το κατάστημα, πηγαίνετε να κάνετε όλες τις άλλες δουλειές και τα ψώνια σας. Ο χρόνος που θα δώσετε είναι κέρδος. Μετά από ώρα, σας αρέσει ακόμα ο τρόπος που μυρίζει και η οσφρητική του εξέλιξη; Τέλεια. Τότε μπορείτε να το αγοράσετε στο τέλος της ημέρας.
3 νέα αρώματα για την άνοιξη

Si Passione Red Musk, €127 (50ml), Giorgio Armani / Φρουτώδες, φλοράλ, με κυρίαρχη τη νότα της φράουλας και βανίλια στις νότες βάσης.

Zadig Eau de Parfum, €111 (50ml), Zadig & Voltaire / Πικάντικο oriental, με τζίντζερ, μαύρο πιπέρι, πορτοκαλανθό και νότες από γλυκιά σαντιγύ.

L’Originale, €90 (60ml), Moroccanoil / Φλοράλ ανατολίτικο με πουδρέ νότες βιολέτας, βανίλια, κρινάκια του αγρού και musk.
Photo credits: Envato, brand websites / Creative: Ανδρέας Κωστόπουλος
Οι τιμές στο ρεπορτάζ είναι ενδεικτικές.