Η Bella Hadid μεταμορφώθηκε σε ξανθιά
Η καμπάνια της Miss Sixty έχει ήδη γίνει viral. Αναρωτιέστε γιατί; Η Bella Hadid πρωταγωνιστεί και μας εντυπωσιάζει με το νέο της hairstyle.
Η Bella Hadid και το denim brand Miss Sixty ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους στη νέα φθινοπωρινή καμπάνια της φίρμας. Με μια εντυπωσιακή αλλαγή στην εμφάνισή της, η παγκόσμιας φήμης καλλονή εγκαταλείπει τα χαρακτηριστικά καστανά της μαλλιά για ένα πλατινέ ξανθό look με αυστηρές αφέλειες εκπλήσσοντας ξανά το κοινό με την ικανότητα της να αλλάζει ριζικά. Και να δείχνει πάντα υπέροχη. Η καμπάνια έχει ήδη τραβήξει τα φώτα της δημοσιότητας τόσο για τη αισθητική της όσο και για το δυνατό στιλιστικό της αποτύπωμα που μας παραπέμπει στις αρχές του millenium.
Η Miss Sixty, με ρίζες στα 90s και τις αρχές των 00s, αποτελεί ένα από τα brands που επανήλθαν στο προσκήνιο χάρη στη γενικότερη αναβίωση της Y2K αισθητικής. Η Bella Hadid, γνωστή για την αγάπη της προς τη συγκεκριμένη εποχή της μόδας, αποτελεί το ιδανικό πρόσωπο για να ενσαρκώσει αυτό το revival. Η καμπάνια σηματοδοτεί τη δεύτερη συνεργασία της Bella με τον ιταλικό οίκο, μετά από την επιτυχημένη καμπάνια της σεζόν Άνοιξη-Καλοκαίρι που είχε δημοσιευτεί νωρίτερα μέσα στη χρονιά.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Ο Dior ξαναζωντανεύει το θρύλο της πριγκίπισσας Diana
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η εντυπωσιακή μεταμόρφωση:Η ξανθιά Bella
Το πιο πολυσυζητημένο στοιχείο της νέας καμπάνιας είναι αναμφίβολα η αλλαγή στο look της Bella Hadid. Τα καστανά μαλλιά της έγιναν ξανθά και της προσδίδουν μια άγρια ομορφιά. Μας θυμίζει ηρωίδα ταινίας του Quentin Tarantino. Είναι sexy και το βλέμμα της μας προειδοποιεί. “You don’t want to mess with me”. Το νέο της look υπογράφει ο διάσημος hairstylist Syd Hayes, ο οποίος συνδύασε το πλατινέ με ζεστούς τόνους με πιο σκούρες ρίζες, διατηρώντας την edgy διάσταση της εικόνας της. Το μακιγιάζ της καμπάνιας φέρει την υπογραφή του Sam Visser, με έμφαση σε καθαρές γραμμές, λάμψη και έντονη αντίθεση, διατηρώντας τη φρεσκάδα της νεότητας αλλά και το πνεύμα των 00s. Συμπληρώνοντας το σύνολο, το μαύρο chrome μανικιούρ της από την Ama Quashie προσδίδει μία dark-glam αισθητική, εναρμονισμένη με τα υπόλοιπα στοιχεία του styling.
Η Y2K αισθητική εξακολουθεί να είναι επίκαιρη
Η φωτογράφιση, σε επιμέλεια της Carlijn Jacobs και styling από τον κορυφαίο Ib Kamara, διαδραματίζεται μέσα σε ένα ονειρικό σύμπαν,όπου το ροζ και το κόκκινο κυριαρχούν. Neon φώτα σε σχήμα κερασιών, ροζ χαλιά και λαμπερές επιφάνειες λειτουργούν ως σκηνικό για το στιλιστικό αφιέρωμα στη δεκαετία του 2000. Στο προσκήνιο βρίσκονται total denim looks, cropped jackets, patchwork μπλουζάκια και η πολυσυζητημένη Mermaid Denim Skirt που αναδεικνύει την girly και παράλληλα πικάντικη πλευρά του brand. Η αισθητική της καμπάνιας δεν είναι απλώς αναφορά στο παρελθόν. Πρόκειται για μία νέα πρόταση, όπου το παρελθόν επαναπροσδιορίζεται μέσα από το φίλτρο της μοντέρνας αισθητικής και της δημιουργικής έκφρασης. Η Bella Hadid, με τη χαρακτηριστική ευελιξία της να ενσαρκώνει διαφορετικά πρότυπα ομορφιάς, γίνεται το απόλυτο avatar αυτής της μεταμοντέρνας Y2K καμπάνιας.
Η συνεργασία αυτή δεν αφορά απλώς μια διαφημιστική καμπάνια, αλλά μία συνολική πολιτιστική τοποθέτηση. Η Miss Sixty επιδιώκει να επαναπροσδιορίσει τη θέση της στην παγκόσμια σκηνή μόδας, μέσα από τη γλώσσα της νοσταλγίας, του πειραματισμού και της τολμηρής θηλυκότητας. Η Bella Hadid είναι το ιδανικό πρόσωπο για να φέρει εις πέρας αυτή την αποστολή: να συνδέσει τη μόδα του παρελθόντος με το σήμερα, με έναν τρόπο που είναι ταυτόχρονα εμπορικός, καλλιτεχνικός και πολιτισμικά επίκαιρος.
Photo Credits: IG @misssixty