Η Emma Stone και η νέα τσάντα “Τhe Express” πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton
Η φθινοπωρινή καμπάνια Louis Vuitton με την υπογραφή του Ethan James Green μας συστήνει την τσάντα "Τhe Express" και την Emma Stone σε version Twiggy.
Ο Louis Vuitton, ο οίκος που έχει ταυτίσει το όνομά του με την έννοια του ταξιδιού και της διαχρονικής κομψότητας παρουσίασε τη νέα του καμπάνια για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 με πρωταγωνίστριες τις ambassadors του οίκου: την οσκαρική ηθοποιό Emma Stone και το μοντέλο και ηθοποιό Hoyeon Jung. Η καμπάνια, που φωτογραφήθηκε από τον Ethan James Green στον ιστορικό σιδηροδρομικό σταθμό Gare du Nord στο Παρίσι, ενσωματώνει όλα όσα αντιπροσωπεύει η Louis Vuitton: την κίνηση, τις διαχρονικές αξίες και τη μοντέρνα αισθητική. Μέσα από μια σειρά εικόνων με κινηματογραφική γοητεία νιώθουμε πως στεκόμαστε δίπλα στις ηρωίδες. Πως νιώθουμε την αγωνία της αναμονής τους, την ανυπομονησία τους και τον ενθουσιασμό που συνοδεύει μια πολυπόθητη άφιξη.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Giorgio Armani x Kith: Η συλλογή “Estate” μας ταξιδεύει στο καλοκαίρι
Η επιλογή του σταθμού Gare du Nord έχει διττή σημασία. Ο σταθμός, ως σημείο συνάντησης και αποχαιρετισμού, λειτουργεί εδώ ως θεατρικό φόντο για τις ηρωίδες της καμπάνιας. Εκεί που εκατομμύρια άνθρωποι ξεκινούν και τελειώνουν τα ταξίδια τους καθημερινά, ο οίκος Louis Vuitton διατυπώνει τον ορισμό του σύγχρονο ταξιδιώτη. Ο Nicolas Ghesquière, καλλιτεχνικός διευθυντής της γυναικείας συλλογής του οίκου, αξιοποιεί την αύρα του σταθμού για να αφηγηθεί μια ιστορία γεμάτη συναίσθημα χωρίς περιττές εξάρσεις. Οι λήψεις μοιάζουν σαν καρέ από ταινία. Έχουν ρεαλισμό και είναι τόσο ζωντανές που μας δίνουν την αίσθηση πως οι πρωταγωνίστριες θα αρχίσουν να κινούνται και να μας μιλούν.
Emma Stone: Η απόλυτη πρέσβειρα της φινέτσας Louis Vuitton
Η Emma Stone, που είναι πρέσβειρα της Louis Vuitton από το 2017, δίνει νέα διάσταση στην έννοια της διαχρονικής κομψότητας. Η ιστορία και οι κώδικες του οίκου είναι πολύ συγκεκριμένοι, τηρούνται σχεδόν ευλαβικά. Στην καμπάνια η έμπνευση έρχεται από την αισθητική της δεκαετίας του ’60, με αναφορές στο εμβληματικό στιλ της Twiggy. Το αποτέλεσμα είναι μια εκλεπτυσμένη, σχεδόν ρετρό εικόνα, που αποπνέει αυτοπεποίθηση και μυστήριο. Η Stone ενσαρκώνει τη γυναίκα Louis Vuitton: ανεξάρτητη, δυναμική και συναισθηματικά σύνθετη. Πλάι της, η Hoyeon Jung προσδίδει μια μοντέρνα, αστική ενέργεια, δημιουργώντας έναν οπτικό διάλογο μεταξύ παλιού και νέου, Ανατολής και Δύσης.
Η καμπάνια είναι ένα οπτικό δοκίμιο για το πώς η μόδα μπορεί να αφηγηθεί ιστορίες, να συγκινήσει, να θυμίσει. Συνδυάζοντας το ρετρό με το μοντέρνο, ο οίκος Louis Vuitton συνεχίζει να πρωτοπορεί και να μας συγκινεί. Η Emma Stone, με την κομψότητα και τη διαχρονικότητά της αποδεικνύεται ιδανική μούσα για ένα brand που ορίζει τη μόδα με δημιουργικότητα και ειλικρίνεια. Ο Ethan James Green με την εμπειρία του “έβγαλε” μια πλευρά της ηθοποιού που γοητεύει.Τα πλάνα του υπογραμμίζουν ότι η μόδα μπορεί να είναι ταυτόχρονα εμπορική και καλλιτεχνική.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Louis Vuitton Lifebuoy bag: Θα αγοράζατε το σωσίβιο των 10.000 δολαρίων;
“Express” Bag: Η αναγέννηση ενός ιστορικού σχεδίου
Ένα από τα βασικά κομμάτια της καμπάνιας είναι η νέα “Express” τσάντα – μια αναβίωση ενός αρχικού σχεδίου του 1930, που αποτέλεσε πρόγονο της εμβληματικής Speedy. Η νέα έκδοση της Express είναι κατασκευασμένη από πλούσιο grained δέρμα και βελούδινο calfskin, με λαβές σε monogram, διπλό φερμουάρ, χρυσό λουκέτο και επένδυση με την υπογραφή του οίκου. Η επιλογή να επανέλθει ένα σχέδιο του παρελθόντος ενισχύει τον άξονα της καμπάνιας: η Louis Vuitton δεν απορρίπτει την ιστορία της που ξεκίνησε με την κατασκευή αποσκευών. Την αγκαλιάζει, την εκσυγχρονίζει και την ενσωματώνει στο παρόν. Το ταξίδι – είτε κυριολεκτικό είτε μεταφορικό – είναι πάντα στο DNA της.
Photo Credits: Louis Vuitton