Ο οίκος Valentino εμπνέεται από την κινέζικη ημέρα του Άγιου Βαλεντίνου
Η καμπάνια του οίκου Valentino γιορτάζει τον ρομαντισμό και την Qixi, την κινέζικη ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.
Η Κινεζική Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, γνωστή και ως Qixi Festival, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα πολιτιστικά και εμπορικά γεγονότα στην Κίνα, ιδίως για τον κόσμο της μόδας και της πολυτέλειας. Για το 2025, ο οίκος Valentino παρουσίασε μια καμπάνια που προβάλλει τη νέα του συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας και αναδεικνύει παράλληλα τη στρατηγική σύνδεση της μάρκας με την κινεζική κουλτούρα και τους καταναλωτές της.
Η επιτυχία της καμπάνιας αποτελεί μια στρατηγική κίνηση με μακροπρόθεσμο πλάνο. Σύμφωνα με αναλυτές του luxury retail στην Ασία, η Valentino ενίσχυσε σημαντικά τη θέση της στην αγορά της Κίνας μέσα από στοχευμένες Qixi καμπάνιες τα τελευταία τρία χρόνια.
Οι πρωταγωνιστές της καμπάνιας
Με πρωταγωνιστές την ηθοποιό Ren Min και το μοντέλο Zixiao Zhao, η καμπάνια φωτογραφήθηκε από τη Julie Greve μέσα σε έναν καταπράσινο, ρομαντικό κήπο αποπνέοντας μία αίσθηση νοσταλγικής πολυτέλειας και νεανικού πάθους. Η σκηνοθεσία, τα χρώματα και η ενδυματολογική επιμέλεια αντλούν έμπνευση από την αισθητική της δεκαετίας του ’60 διατηρώντας όμως τη χαρακτηριστική κομψότητα και τη ραφιναρισμένη ποιότητα που συνοδεύει το όνομα Valentino.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Zoe Saldaña: Η νέα πρέσβειρα του οίκου Cartier είναι εξίσου λαμπερή με τις δημιουργίες του
View this post on Instagram
Η πολιτιστική σημασία του Qixi
Η γιορτή Qixi δεν είναι απλώς μια “κινεζική εκδοχή” της δυτικής Ημέρας του Αγίου Βαλεντίνου. Πρόκειται για μια παραδοσιακή γιορτή που ριζώνει στη λαϊκή μυθολογία της Κίνας και αφηγείται την ιστορία του αγρότη Niulang και της νεράιδας Zhinü, ενός ρομαντικού μύθου γεμάτου πάθος, περιπέτεια και επανένωση.
Η Qixi έχει εξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε ένα πανίσχυρο εμπορικό φαινόμενο στον τομέα της πολυτέλειας. Οι μεγάλες φίρμες μόδας και lifestyle αναγνωρίζουν τη σημασία της ως σημείο επαφής με το κινεζικό κοινό και ο οίκος Valentino έχει γίνει ένας από τους πλέον επιτυχημένους “παίκτες” σε αυτό το πεδίο.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Emma Stone και η νέα τσάντα “Τhe Express” πρωταγωνιστούν στη νέα καμπάνια του οίκου Louis Vuitton
Ρομαντισμός με 60s vibes
Η επιλογή της Julie Greve ως φωτογράφου έφερε έναν αέρα ονειρικής αίσθησης στην καπάνια. Η ρομαντική ατμόσφαιρα συνδυάζεται με έναν κομψό ρετρό χαρακτήρα αναβιώνοντας το πνεύμα της δεκαετίας του ’60 με μοντέρνο τρόπο. Ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της συλλογής βρίσκονται δύο από τα πιο βασικά και αναγνωρίσιμα κομμάτια του οίκου.
Η τσάντα Nellcôte, με έντονα διακοσμητικά στοιχεία, όπως κεντημένες λεπτομέρειες, πολύχρωμες χάντρες και παιχνιδιάρικα μοτίβα από κεράσια και η Viva Superstar, ανανεωμένη σε δύο ιδιαίτερα χρωματικά σύνολα: κόκκινο με μαύρο και “optical butter white”, διατίθεται σε cross-body, belt bag και μικρές duffle εκδοχές.
View this post on Instagram
Οι δύο πρωταγωνιστές μπαίνουν στους ρόλους του ερωτευμένου ζευγαριού με απόλυτη φυσικότητα. Προβάλλουν μια αυθεντική εικόνα που περνά το μήνυμα της καμπάνιας με σαφήνεια και ειλικρίνεια χωρίς να χάνει την καλλιτεχνική της υπόσταση. Ενσαρκώνουν την ιδέα του αθώου έρωτα: νέοι, άδολοι, τρυφεροί.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Jennie των Blackpink μας προσκαλεί στο ρομαντικό φθινόπωρο του οίκου Chanel
Valentino και ρομαντισμός: Μια διαχρονική αξία
Ο Valentino ανέκαθεν υπήρξε ένας οίκος που γιόρταζε την έννοια του πάθους και του ρομαντισμού. Όμως αυτή τη φορά, μεταφέρει αυτήν την ταυτότητα σε ένα πολιτισμικό περιβάλλον με διαφορετική κουλτούρα και δημιουργική ελευθερία. Δεν επιβάλλει τη δυτική του ταυτότητα, αλλά ενσωματώνεται σε ένα κινεζικό αφήγημα που σέβεται τη γλώσσα του πολιτισμού και της αγάπης, όπως αυτή εκφράζεται μέσω της γιορτής Qixi.
Photo Credits: Valentino