Burberry: Επιστροφή στο Λονδίνο με διώροφο λεωφορείο
Στη νέα καμπάνια του οίκου Burberry στο Λονδίνο, οι διάσημοι πρωταγωνιστές φωτογραφίζονται με τα εμβληματικά κόκκινα λεωφορεία της πόλης.
Μετά τη διασκέδαση στα φεστιβάλ της αγγλικής υπαίθρου, ο οίκος Burberry επιστρέφει στο Λονδίνο, με μία νέα καμπάνια με τίτλο «Back to the City». Aυτή τη φορά ο φωτογραφικός φακός του Angelo Pennetta απαθανατίζει τα αξιοθέατα της πόλης από ένα κόκκινο διώροφο λεωφορείο.
Διαβάστε ακόμη: Τώρα και σχεδιάστρια: Η Zendaya σε νέο ρόλο σε συνεργασία με την On
«Σκεφτείτε το σαν μια ξενάγηση σε αυτήν την απίστευτη πόλη. Μια γιορτή για το διάσημο ορίζοντά της, τα όμορφα κτίρια και τους Λονδρέζους που επιλέγουν να την κάνουν σπίτι τους», δήλωσε ο Daniel Lee, διευθυντής δημιουργικού της Burberry. Η καμπάνια περιλαμβάνει μερικούς πολύχρωμους χαρακτήρες, ανάμεσά τους ο μουσικός Jimothy Lacoste, που παρήγαγε αποκλειστικό soundtrack για το φιλμ· την TikToker Aunty, δηλαδή την Bemi Orojuogun, που φωτογραφίζεται συχνά με φόντο με τα διάσημα κόκκινα λεωφορεία της πόλης· καθώς και τα μοντέλα Nora Attal, Rubuen Bilan-Carroll και Libby Bennett. «Είναι η προσωπικότητα των ανθρώπων που κάνει το Λονδίνο τόσο μοναδικό. Κάτι που θα βρείτε υφασμένο στο ίδιο το ύφασμα της Burberry», είπε ο Lee.
View this post on Instagram
Το χιουμοριστικό ύφος της καμπάνιας είναι ανάλαφρο και διασκεδαστικό — στοιχεία που ο διευθύνων σύμβουλος της Burberry Joshua Schulman μαζί με τον Lee ενσωματώνουν στο βρετανικό brand. Το κόκκινο διώροφο λεωφορείο ακολουθεί τις διαδρομές των τουριστικών λεωφορείων της πόλης, που αναδεικνύουν πολιτιστικά σημεία όπως η Εθνική Πινακοθήκη, ο London Eye και η Trafalgar Square.
Η καμπάνια είναι μια κομψή ξενάγηση με τους πρωταγωνιστές να φορούν κομμάτια από τη φθινοπωρινή συλλογή 2025 της Burberry, καθώς και νέα είδη όπως το Fitzrovia, ένα νέο παλτό trenchcoat με διπλή σειρά κουμπιών, κούμπωμα στον λαιμό, επιθεματικές ταινίες στους ώμους, ζώνη με αγκράφα Β και πλαϊνές τσέπες με κουμπιά. Άλλα κομμάτια που ξεχωρίζουν είναι το field jacket, ένα δερμάτινο bomber jacket και η τσάντα Strand με ραφές και το λογότυπο ιππότη της μάρκας.
Διαβάστε ακόμη: Willy Chavarria και Adidas: Δημόσια συγγνώμη για το Oaxaca sneaker
Προσπάθεια ανάκαμψης για έναν ιστορικό οίκο
Η καμπάνια έρχεται σε μία περίοδο που ο οίκος Burberry προσπαθεί να ανακάμψει από τις απώλειες του προηγούμενου οικονομικού έτους. Μάλιστα στο πλαίσιο της εξυγίανσης, ο οίκος πρόκειται να περικόψει περίπου 1.700 θέσεις εργασίας παγκοσμίως έως το 2027 καθώς ο οίκος μόδας εντείνει τις προσπάθειές του για μείωση του κόστους μετά την πτώση των κερδών του. Η βρετανική εταιρία ανακοίνωσε τις περικοπές θέσεων εργασίας, αφού παρατήρησε πτώση 117% στα ετήσια κέρδη προ φόρων κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος, εν μέσω της γενικότερης κρίσης στον τομέα της πολυτελούς μόδας. Η Burberry απασχολούσε πέρυσι περίπου 9.300 άτομα σε όλο τον κόσμο, οπότε οι περικοπές θα μπορούσαν να επηρεάσουν σχεδόν το ένα πέμπτο του προσωπικού της.
Η Burberry ιδρύθηκε το 1856 από τον Thomas Burberry, ο οποίος συνδύασε το πάθος του ιδρυτή για τη φύση με τον σύγχρονο βρετανικό σχεδιασμό. Σε ηλικία 21 ετών, ως πρώην μαθητευόμενος σε ραφτάδικο, ο Thomas Burberry παρατήρησε ότι οι άνθρωποι δυσκολεύονταν με τα βαριά και άβολα εξωτερικά ρούχα όταν αντιμετώπιζαν τον βρετανικό καιρό. Είχε ένα όραμα: να δημιουργήσει ένα ύφασμα που θα επέτρεπε στους ανθρώπους να κινούνται ελεύθερα. Είκοσι τρία χρόνια μετά την ίδρυση της Burberry, ο Thomas πέτυχε το όραμά του με την επαναστατική εφεύρεση της γκαμπαρντίνας το 1879.
Συνεχίζοντας να ωθεί τα δημιουργικά όρια, η Burberry καινοτόμησε για να προστατεύσει εξερευνητές και πρωτοπόρους. Το 1893, ο Dr Fridtjof Nansen, Νορβηγός πολικός εξερευνητής, ζωολόγος και νομπελίστας ειρήνης, έγινε ο πρώτος καταγεγραμμένος πολικός εξερευνητής που φόρεσε και χρησιμοποίησε τα καινοτόμα υφάσματα της Burberry στον Αρκτικό Κύκλο. Το πνεύμα αυτό της πρωτοπορίας συνεχίστηκε στις αρχές του 20ού αιώνα, όταν ο διακεκριμένος Βρετανός εξερευνητής Sir Ernest Shackleton φορούσε γκαμπαρντίνα Burberry σε τρεις αποστολές του. Αυτή η κληρονομιά της εξερεύνησης κρατά την έμπνευση από τη φύση στο επίκεντρο των σχεδίων του οίκου, ο οποίος έχει γίνει γνωστός για το εμβληματικό καρό σχέδιό του.
Photo credits: Burberry