Kendall Jenner: Η ευεξία είναι η νέα πολυτέλεια
Για τη νέα καμπάνια του αθλητικού brand Alo, η Kendall Jenner επέλεξε 10 κομμάτια που περιλαμβάνονται στη φθινοπωρινή συλλογή The Core.
Η Kendall Jenner και η Alo επανενώνονται για την καμπάνια της φθινοπωρινής συλλογής 2025 του αθλητικού brand με έδρα το Λος Άντζελες, παρουσιάζοντας μια σειρά από ρούχα που επέλεξε η Jenner. Η πρώτη από τις τέσσερις capsule συλλογές που θα κυκλοφορήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του Οκτωβρίου, εστιάζει σε νέα στιλ που αποπνέουν την αναβαθμισμένη αθλητική αισθητική της Alo για τη σεζόν.
Διαβάστε ακόμη: Τώρα και σχεδιάστρια: Η Zendaya σε νέο ρόλο σε συνεργασία με την On
Η καμπάνια, με τίτλο “Luxury Is Wellness” (Η Πολυτέλεια Είναι Ευεξία), φωτογραφήθηκε στο πολυτελές ξενοδοχείο Amangiri στη Γιούτα και παρουσιάζει την Kendall Jenner να φοράει νέα κομμάτια από τη συλλογή The Core. Μεταξύ των κομματιών που επέλεξε η Jenner για την capsule, ξεχωρίζουν τα Airbrush High-Waist 5″ Biker Short, Airbrush One and Done Onesie και τα σουτιέν Airlift Intrigue και Splendor.
«Η φιλοσοφία της Alo γύρω από την ευεξία αντικατοπτρίζει πραγματικά το πώς προσπαθώ να ζω· με πρόθεση και φροντίζοντας τον εαυτό μου από μέσα προς τα έξω. Είτε ταξιδεύω, είτε βρίσκομαι σε γύρισμα, είτε απλώς ξεκουράζομαι στο σπίτι, επιστρέφω πάντα στις μικρές τελετουργίες που με κρατούν προσγειωμένη», ανέφερε η Jenner σε δήλωσή της. «Αυτό είναι και η ουσία της Alo. Είμαι συνδεδεμένη με το brand εδώ και χρόνια, οπότε η δημιουργία αυτής της καμπάνιας μαζί, ειδικά σε έναν τόσο όμορφο και γαλήνιο τόπο, την έκανε ακόμη πιο ξεχωριστή».
Η συλλογή περιλαμβάνει 44 προϊόντα: αθλητικά σουτιέν, biker shorts, tank tops, ολόσωμες φόρμες, φούτερ, capri παντελόνια, κολάν, κοντά αμάνικα puffer μπουφάν, cropped ζακέτες, κάλτσες και sneakers. Οι τιμές ξεκινούν από τα 31 ευρώ) και φτάνουν μέχρι τα 260 ευρώ.
«Αυτή η καμπάνια αποτυπώνει όλα όσα αγαπάμε στην Alo: πρόθεση, παρουσία και προσγειωμένη κίνηση», δήλωσε η Summer Nacewicz, εκτελεστική αντιπρόεδρος marketing και δημιουργικού στην Alo. «Η Kendall εκφράζει φυσικά τον παλμό αυτής της ιστορίας — η παρουσία της αποπνέει ήρεμη αυτοπεποίθηση και αυθεντικότητα που αντικατοπτρίζει τον τρόπο που ζει και κινείται η κοινότητά μας. Δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε πιο ταιριαστή μούσα για να καθοδηγήσει αυτή την αφήγηση».
Η Kendall Jenner είναι μακροχρόνια συνεργάτης και πρέσβειρα της Alo. Τα προηγούμενα χρόνια, το μοντέλο φόρεσε κομμάτια από την αμερικανική εταιρεία αθλητικών ειδών και πρωταγωνίστησε σε διάφορες καμπάνιες, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής Embody του 2022.
Διαβάστε ακόμη: Δημιουργήστε το δικό σας στιλ με το νέο app του Jimmy Choo
Το brand
Το brand Alo ιδρύθηκε από τους Danny Harris και Marco DeGeorge το 2007 με αθλητική ένδυση (ρούχα, παπούτσια, αξεσουάρ) για γιόγκα, αθλήματα γηπέδου, πιλάτες, τρέξιμο, προπόνηση, αλλά και για χαλάρωση στο σπίτι. Από τότε έχει δημιουργήσει ένα ολόκληρο οικοσύστημα που περιλαμβάνει επίσης ατελιέ, χώρους ευεξίας, εππαγελματικά προγράμματα, εκδηλώσεις για την αθλητική κοινότητα και φιλανθρωπικές δράσεις. Αποστολή του brand είναι “να σου δώσουμε τη δύναμη να ζήσεις μια βέλτιστη ζωή — μια ζωή που ευθυγραμμίζεται με τους υψηλότερους στόχους και προθέσεις σου και σου επιτρέπει να γίνεις η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου.” όπως αναφέρεται στην ιστοσελίδα της εταιρίας.
Τα τελευταία χρόνια, η Alo έχει στραφεί ακόμη περισσότερο προς τον χώρο της πολυτέλειας. Τον Δεκέμβριο του 2024, το brand, που ιδρύθηκε από τους Danny Harris και Marco DeGeorge το 2007, παρουσίασε την τρίτη έκδοση της χειμερινής συλλογής Alo Atelier, με κομμάτια σχεδιασμένα για να αναβαθμίσουν τις χειμερινές δραστηριότητες και το après-ski στιλ.
Photo credits: Alo