Ο οίκος Michael Kors παρουσίασε τη διαφημιστική καμπάνια για τη συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2025, με πρωταγωνίστρια την ανερχόμενη καλλονή Angelina Kendall και με την υπογραφή του εμβληματικού φωτογραφικού διδύμου Inez van Lamsweerde και Vinoodh Matadin.

Η καμπάνια συνδυάζει την αισθητική ομε την έννοια του “décontracté chic” – μια φιλοσοφία που ενσωματώνει τη χαλαρότητα με την κομψότητα. Ο Michael Kors, γνωστός για το “jet set glamour” που χαρακτηρίζει τις δημιουργίες του, αυτή τη φορά επιλέγει να δείξει πώς η γυναίκα του σήμερα μπορεί να είναι αβίαστα άνετη και ακαταμάχητα σαγηνευτική.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Ο οίκος Louis Vuitton μας ταξιδεύει στην άγνωστη ομορφιά της Κίνας

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Michael Kors (@michaelkors)

Το φθινόπωρο του Michael Kors

Η συλλογή Φθινόπωρο/Χειμώνας 2025 του Michael Kors αντανακλά τις ανάγκες της σύγχρονης γυναίκας. Μια γυναίκα που εργάζεται, ζει με ένταση, ταξιδεύει αλλά θέλει πάντα να διατηρεί μια αίσθηση πολυτέλειας μακριά από υπερβολές. Το “décontracté chic” αποτυπώνεται μέσα από άνετες γραμμές, κασμιρένια πλεκτά, μακριά παλτά και αξεσουάρ που υπογραμμίζουν διακριτικά το status.

Η παλέτα της συλλογής είναι γήινη με το καφέ να κυριαρχεί. Οι δημιουργίες του Kors είναι απλές αλλά προσεγμένες στην λεπτομέρεια. Πολυτελείς και άκρως θηλυκές. Οι διαχρονικές τους γραμμές μας δίνουν την δυνατότητα απεριόριστων στιλιστικών συνδυασμών και προσαρμόζονται σε κάθε μας ντύσιμο.

Η καμπάνια κινείται στην ίδια φιλοσοφία με το λανσάρισμα της συλλογής που παρουσίασε σύνολα που αποτελούταν από κομμάτια που μπορούσαν να συνδυαστούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους δημιουργώντα μια λειτουργική γκαρνταρόμπα με έξυπνες κινήσεις. Το να είμαστε chic είναι μια τέχνη και ο οίκος Kors ξέει καλά τα μυστικά της.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Το αρκουδάκι Polo Bear του Ralph Lauren κάνει το κινηματογραφικό του ντεμπούτο

kors-fw25-campaign

Angelina Kendall: Το νέο αστέρι της πασαρέλας

Η Angelina Kendall, με καταγωγή από τη Βραζιλία και τη Νέα Ζηλανδία, ξεκίνησε την καριέρα της στη μόδα το 2021. Παρά το νεαρό της ηλικίας της, η πορεία της είναι εντυπωσιακή. Έχει συμμετάσχει σε shows των Chanel, Dior, Valentino, Hermès, Versace, και πολλών ακόμη οίκων. Το καλοκαίρι του 2024 έκλεισε το τελευταίο show της Virginie Viard για τον οίκο Chanel. Η στιγμή αυτή τη “σφράγισε” ως ένα από τα νέα πρόσωπα-σύμβολα της γενιάς της.

kors-fw25-campaign

Η παρουσία της στην καμπάνια του Michael Kors είναι μια στρατηγική επιλογή που δίνει στον οίκο μια ανανεωμένη, νεανική πνοή. Η αύρα φέρνει φρεσκάδα, ενώ η δυναμική της παρουσία στο φακό μεταφράζει τέλεια το μήνυμα του Kors: η κομψότητα δεν είναι ποτέ σκηνοθετημένη, είναι τρόπος ζωής.

Τοποθετώντας την Kendall στο κέντρο της καμπάνιας, ο οίκος επενδύει σε ένα concept που απευθύνεται τόσο στη Gen Z όσο και στους παραδοσιακούς λάτρεις της πολυτέλειας. Ο Kors φαίνεται να θέλει να δείξει ότι η κομψότητα ανήκει και στη νέα γενιά γυναικών που συνδυάζει αυθεντικότητα, ανεξαρτησία και αισθητική δύναμη.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Είδαμε τα πρώτα πλάνα από το ημερολόγιο της Pirelli για το 2026 και είναι επιεικώς εντυπωσιακά

Με την Kendall να ενσαρκώνει τη femme-fatale του 21ου αιώνα και το δίδυμο Inez & Vinoodh να αιχμαλωτίζει αυτή την ενέργεια με τον φακό τους, ο Michael Kors παραδίδει ένα δυνατό μήνυμα. Η γυναίκα του σήμερα δεν χρειάζεται να διαλέξει ανάμεσα στην άνεση και τη γοητεία. Μπορεί να είναι και τα δύο και να το κάνει με αυτοπεποίθηση.

Photo Credits: IG @michaelkors