Μόλις  είδαμε τη Hailey Bieber, το νέο πρόσωπο της DKNY στη καμπάνια της, που ήδη έχει κατακτήσει τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλο τον κόσμο να φορά λευκές κάλτσες με loafers. Είναι άραγε η νέα τάση για φέτος;

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: From Paris with love: Η Paris Hilton υποδύεται τον Karl Lagerfeld στη νέα καμπάνια του οίκου

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DKNY (@dkny)

Η “ακατέργαστη” πλευρά της Νέας Υόρκης

Η καμπάνια, που επιμελήθηκε ο φωτογράφος Mikael Jansson, εκτυλίσσεται σε έναν βιομηχανικό χώρο. Ένα σκηνικό γεμάτο ατσαλένια δοκάρια και μπετόν που παραπέμπει στο ακατέργαστο τοπίο του Brooklyn. Εκεί, η Hailey εμφανίζεται σε εμφανίσεις που θα μπορούσαν να αποτελούν τη “στολή” της σύγχρονης Νέας Υόρκης. Δυναμικές, με edge, αλλά και πάντα φορέσιμες. Η πόλη έχει τον δικό της παλμό που παρασύρει και καθορίζει τη ζωή, τη νοοτροπία μας, το προσωπικό μας γούστο.

dkny-hailey-beiber

Η συνύπαρξη του power dressing και του κολεγιακού στιλ

Η συλλογή ισορροπεί ανάμεσα σε δύο κόσμους: από τη μία, jackets με neon λεπτομέρειες στο ύφος της αμερικανικής κολεγιακής κουλτούρας, από την άλλη, μαύρα blazers με πουκάμισα προσφέρουν σοβαρότητα και μια δόση power dressing.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Φώτα, κάμερα, Ferragamo!: Φθινοπωρινή καμπάνια με κινηματογραφική αύρα

Το styling κινείται σε αυτό το αιώνιο παιχνίδι της DKNY προβάλλοντας την άνεση που δεν χάνει ποτέ την κομψότητά της. Η Hailey μοιάζει να φορά τα ρούχα σαν να έχουν σχεδιαστεί αποκλειστικά για εκείνη. Το πιο viral look της καμπάνιας είναι το διπλό denim χωρίς πουκάμισο. Μια κίνηση που μόνο η Hailey θα μπορούσε να στηρίξει με τόση ευχέρια επαναπροσδιορίζοντας τον όρο “Canadian tuxedo” και μετατρέποντάς τον στο απόλυτο θηλυκό στιλ.

dkny-hailey-beiber

dkny-hailey-beiber

Τα αξεσουάρ επιστρέφουν στο προσκήνιο. Η Hadlee Bag και η Paula Commuter Tote συνδυάζουν πρακτικότητα με design, ενώ η αναβίωση της Chana ’89 λειτουργεί σαν γέφυρα ανάμεσα στο παρελθόν και το μέλλον του brand. Είναι οι τσάντες που κάνουμε εικόνα στους ώμους των κοριτσιών που βιάζονται να προλάβουν το μετρό στο Manhattan ή που απολαμβάνουν έναν καφέ στο Soho.

Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Η Gisele επιστρέφει θριαμβευτικά με την καμπάνια της Elisabetta Franchi

Η επιστροφή της DKNY στις ρίζες της

Η DKNY πάντοτε εξέφραζε τον παλμό της Νέας Υόρκης λανσάροντας πρακτικά κομμάτια με urban αισθητική. Ρούχα φτιαγμένα για ανθρώπους που τρέχουν στους δρόμους της πόλης, αλλά θέλουν να δείχνουν chic. Μέσα από την Hailey, το brand φαίνεται να ξαναβρίσκει τον ρυθμό του, συνδυάζοντας τη βαθιά αμερικανική κληρονομιά του με μια μοντέρνα ματιά.

dkny-hailey-beiber

Τελικά, αυτό που κάνει τη συνεργασία τόσο επιτυχημένη είναι ότι αποτυπώνει με ακρίβεια το “New York way of dressing”. Το πραγματικό στιλ που βλέπουμε στους δρόμους της Νέας Υόρκης. Προσγειωμένο και παράλληλα chic, με την άνεση να πηγαίνουμε από τη δουλειά σε ένα δείπνο χωρίς να χρειάζεται να αλλάζουμε outfit. Η Hailey Bieber γίνεται το πρόσωπο αυτής της φιλοσοφίας με απόλυτη φυσικότητα. Η καμπάνια είναι ένα moodboard για το πώς θέλει να ζει και να ντύνεται η νέα γενιά. Έντονα, κομψά και με μια γερή δόση αυτοπεποίθησης.

Photo Credits: DKNY