Ο Michael Rider παρουσίασε την πρώτη του καμπάνια για τη Celine, η οποία εστιάζει στη συλλογή Spring 2026 του σχεδιαστή, την πρώτη του για το Παρισινό οίκο, με φωτογράφο τη Zoë Ghertner. Στις εικόνες εμφανίζονται τα μοντέλα Kylie και Victoria, οι οποίες συμμετείχαν και στην πασαρέλα του Ιουλίου στο Παρίσι.

Διαβάστε ακόμη: Οι καμπάνιες που καθορίζουν τη φετινή σεζόν

Επίκεντρο της καμπάνιας είναι η νέα σειρά New Luggage, συμπεριλαμβανομένης της έκδοσης «smile», που είχε προκαλέσει χαμόγελα στους επισκέπτες της πασαρέλας κατά το ντεμπούτο του Rider στο γαλλικό οίκο τον Ιούλιο. Η καμπάνια σηματοδοτεί και την εμπορική κυκλοφορία των πρώτων σχεδίων του Rider, ξεκινώντας με την παγκόσμια διάθεση της σειράς New Luggage από τις 26 Σεπτεμβρίου, τόσο διαδικτυακά όσο και σε επιλεγμένα καταστήματα σε Ευρώπη, ΗΠΑ, Κίνα, Κορέα, Ιαπωνία, Νοτιοανατολική Ασία και Ωκεανία.

Διαβάστε ακόμη: Τα top models της χρονιάς που ίσως δεν γνωρίζετε

Η πλήρης συλλογή, που περιλαμβάνει σακάκια με τονισμένους ώμους, κομψά παλτό, skinny παντελόνια και εντυπωσιακά μικρά μαύρα φορέματα, αναμένεται να φτάσει στα καταστήματα περίπου στα μέσα Νοεμβρίου. Ο Rider κράτησε τα καλύτερα στοιχεία από την εποχή του Hedi Slimane και της Phoebe Philo, στην οποία υπήρξε βασικό μέλος, και πρόσθεσε στοιχεία από την πρόσφατη εμπειρία του ως creative director της Polo Ralph Lauren.

Η Phoebe Philo είχε εισαγάγει την τσάντα Luggage το 2010, ως μέρος της πρώτης συλλογής της για τη Celine, και έκτοτε κυκλοφορεί σε πολλαπλά μεγέθη και εκδοχές, όπως η Luggage Phantom.

Ο Rider επέκτεινε το σχήμα σε oversize, east-west, διεύρυνε την παλέτα χρωμάτων με αποχρώσεις εσπεριδοειδών και οξειδωμένου μπλε και επέλεξε υψηλής ποιότητας υλικά, όπως λαμπερό δέρμα, σουέντ και δέρμα κροκόδειλου Porosus.

Σύμφωνα με την Celine, διασημότητες όπως οι A$AP Rocky, Julia Roberts και Meryl Streep έχουν εντοπιστεί να κρατούν τις νεότερες εκδοχές της σειράς Luggage. Η πρώτη καμπάνια του Rider έρχεται περίπου μία εβδομάδα μετά τον Hedi Slimane, ο οποίος μέσω Instagram Stories κάλεσε τον οίκο να προχωρήσει πέρα από το οπτικό ύφος που καθιέρωσε κατά τη διάρκεια της εξαετούς θητείας του, βασισμένο σε ατμοσφαιρικές ασπρόμαυρες φωτογραφίες που ο ίδιος είχε τραβήξει. Αυτό που είδαμε και εμείς είναι μια καμπάνια που μοιάζει με copy-paste της «παλιάς Celine» με λίγη extra φαντασία, σα να λέει «δείτε, τη φρεσκάραμε λίγο». Όσο για το Instagram challenge του Slimane, τουλάχιστον εκείνος είχε προσωπικό στίγμα, εδώ απλώς άλλαξαν τα χρώματα και τα μεγέθη, αλλά δεν παρουσιάζει κάτι καινοτόμο.