Η Prada επιφυλάσσει μια απρόσμενη συνεργασία για τη νέα καμπάνια της εμβληματικής τσάντας Galleria, φέρνοντας κοντά δύο δημιουργούς με ξεχωριστή καλλιτεχνική υπογραφή: τη Scarlett Johansson και τον Γιώργο Λάνθιμο.

Διαβάστε ακόμη: Οι καμπάνιες που καθορίζουν τη φετινή σεζόν

Για πρώτη φορά η βραβευμένη ηθοποιός και ο πολυσυζητημένος Έλληνας σκηνοθέτης ενώνουν τις δυνάμεις τους σε ένα project που κινείται στα όρια του κινηματογράφου και της μόδας. Η Johansson επιστρέφει ως πρόσωπο της Galleria bag για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, έχοντας πρωταγωνιστήσει και στις καμπάνιες του 2023 και 2024. Αυτήν τη φορά όμως, το βλέμμα του Λάνθιμου, με τη χαρακτηριστική ατμόσφαιρα σουρεαλισμού και συμβολισμού που διακρίνει το έργο του, δημιουργεί ένα φιλμ μικρού μήκους με τίτλο Ritual Identities. Εκεί θα τη δείτε να ενσαρκώνει τρεις διαφορετικές περσόνες, μέσα σε σκηνικά που αντλούν έμπνευση από την καθημερινή ζωή, αλλά ταυτόχρονα αγγίζουν το ονειρικό.

Διαβάστε ακόμη: Γιώργος Λάνθιμος: H Bugonia αποθεώθηκε με 7λεπτο χειροκρότημα

Η ιστορία περιστρέφεται γύρω από μια «συνταγή-τελετουργία», που περιλαμβάνει απρόσμενα συστατικά όπως την πρωινή αύρα, το νερό της βροχής από μια μη ανθισμένη κερασιά, ψιθύρους ονομάτων αγαπημένων που έχουν φύγει και το φτερό ενός πουλιού.

Η Johansson ερμηνεύει και τον «δότη» αλλά και τον «δέκτη» αυτής της συνταγής, αναζητώντας τα συστατικά μέσα στην πόλη, πιθανότατα τη Νέα Υόρκη, με τη Galleria bag πάντα στο πλευρό της. Το φιλμ κορυφώνεται με μια τρίτη μορφή της ηθοποιού που γεννιέται μέσα από μια μεταλλική σφαίρα, σαν μια νέα εκδοχή του εαυτού της.

Από την καμπάνια 2024.

Η καμπάνια δεν εστιάζει μόνο στη διαχρονικότητα και στις πολλαπλές εκφράσεις της Galleria, αλλά και στην έννοια της ταυτότητας. Όπως εξήγησε η Johansson, «παίζουμε συνεχώς με τις μάσκες που φοράμε, τους διαφορετικούς ρόλους που υιοθετούμε στις σχέσεις και τις στιγμές μας. Αυτό το φιλμ δεν είναι για να υποδυθώ έναν χαρακτήρα, αλλά για να ανακαλύψω διαφορετικές εκφράσεις του ίδιου μου του εαυτού».

Για τον Γιώργο Λάνθιμο, η συνεργασία με την Prada αποτελεί την πρώτη του εμπειρία σε αυτό το πεδίο, αλλά και μια φυσική συνέχεια της πολυδιάστατης πορείας του. Με πέντε υποψηφιότητες για Όσκαρ, μια Χρυσή Σφαίρα, τον Χρυσό Λέοντα στη Βενετία και ταινίες όπως The Lobster, The Favourite, Poor Things και το πρόσφατο Kinds of Kindness, ο σκηνοθέτης έχει καταφέρει να δώσει νέα διάσταση στον παγκόσμιο κινηματογράφο. Το νέο του φιλμ Bugonia παρουσιάστηκε μόλις τον περασμένο μήνα στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.

Από την άλλη, η Johansson συνεχίζει να ισορροπεί ανάμεσα σε διαφορετικούς ρόλους. Από το κινηματογραφικό της ντεμπούτο στο Lost in Translation μέχρι τον ρόλο της Black Widow στο Marvel Cinematic Universe και τις υποψηφιότητες για Όσκαρ στο Marriage Story και το Jojo Rabbit, έχει αποδείξει ότι μπορεί να μεταμορφώνεται συνεχώς. Φέτος, μάλιστα, έκανε και το σκηνοθετικό της ντεμπούτο με την ταινία Eleanor the Great, η οποία έκανε πρεμιέρα στις Κάννες, όπου και εμφανίστηκε με Prada δημιουργίες.

Η Galleria bag, που πρωτοπαρουσιάστηκε το 2007, παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα κομμάτια της Prada. Κατασκευασμένη από το ανθεκτικό δέρμα Saffiano, το οποίο είχε πατεντάρει ο Mario Prada, συμβολίζει την ένωση της παραδοσιακής δεξιοτεχνίας με τη σύγχρονη αισθητική. Από το 2021, η ιταλική φίρμα δημιουργεί ξεχωριστές καμπάνιες γύρω από αυτήν, καθιστώντας τη τσάντα ένα πραγματικό icon της εποχής μας.

Με το Ritual Identities, η Prada δεν ανοίγει μια συζήτηση για το πώς η μόδα και ο κινηματογράφος μπορούν να ενώσουν δυνάμεις για να εξερευνήσουν κάτι πιο βαθύ: τις πολλαπλές ταυτότητες που όλοι κρύβουμε μέσα μας.

Photo credit: Prada