Η κορυφαία εταιρεία αθλητικών ειδών και η δαιμόνια επιχειρηματίας της showbiz συνεργάζονται για να λανσάρουν ένα νέο brand που ισχυρίζονται ότι θα “διαταράξει την παγκόσμια βιομηχανία αθλητικών ρούχων” όπως ανέφεραν σε ανακοίνωση τους. Στο δελτίο Τύπου, η Kardashian δήλωσε ότι “η Nike και η Skims μοιράζονται μια βαθιά δέσμευση για την καινοτομία, τη συμμετοχή και την υπέρβαση των ορίων, με γνώμονα την ακλόνητη πίστη στη δύναμη των γυναικών. Αυτή η συνεργασία είναι το αποκορύφωμα αυτού του κοινού οράματος, παρέχοντας τους ένα προϊόν που έχει σχεδιαστεί σχολαστικά για να σμιλεύει και να αποδίδει για κάθε σώμα. Κάθε λεπτομέρεια έχει μελετηθεί σχολαστικά.”

Διαβάστε επίσης   Shopping | Retro sneakers

Το brand Skims ιδρύθηκε από την Kim Kardashian σε συνεργασία με τον Σουηδό επιχειρηματία Jens Grede –που κατέχει την θέση του προέδρου της εταιρείας- και την σύζυγο του. Ο κεντρικός πυρήνας της Skims είναι τα εσώρουχα και το shapewear – ποια θα μπορούσε να είναι περισσότερο αρμόδια από την Kardashian, που έγινε διάσημη χάρη στις καμπύλες της, για να μας μιλήσει για shapewear; Η επιτυχία του ήταν τόσο μεγάλη που το 2023 η αξία του brand εκτιμήθηκε ότι αγγίζει τα 4 δισεκατομμύρια δολάρια.  “Η ανάπτυξη της Skims ήταν ταχύτατη και είμαστε υπερήφανοι για αυτό” δήλωσε η Kardashian σε συνέντευξη της στους Times.

Το στοίχημα της Nike

Σε μια περίοδο “ισχνών αγελάδων” η Nike προσπαθεί με κάθε τρόπο να προσελκύσει το ενδιαφέρον του κοινού. Στο πρόσφατο Super Bowl, που έλαβε χώρα στις 10 Φεβρουαρίου, η διαφήμιση της Nike ήταν μια παρέλαση αστέρων με στόχο τον εντυπωσιασμό: η ολυμπιακή αθλήτρια Jordan Chiles, η χρυσή Ολυμπιονίκης Sha’Carri Richardson, η αθλήτρια του αμερικανικού ποδοσφαίρου Sophia Smith Wilson και η πρωταθλήτρια του WNBA – γυναικείου NBA- A’jaber Wilson τίμησαν με την συμμετοχή τους το όραμα του brand. Την αφήγηση του σποτ έκανε ο βραβευμένος με Grammy rapper Doechii.

Μέσα σε ένα κλίμα αρνητικών οικονομικών αποτελεσμάτων και εμπορικής ανασφάλειας για το μέλλον, το όνομα της Kardashian και η επιδραστικότητα της ίσως είναι η απάντηση στην περίπλοκη εξίσωση που καλείται να λύσει η διοίκηση της Nike. Η ανακοίνωση της συνεργασίας και μόνο τάραξε ήδη τα νερά και προκάλεσε την περιέργεια του κοινού. Για το εμπορικό στοίχημα της συνεργασίας δεν μπορούμε ακόμα να έχουμε γνώμη. Το στοίχημα της δημοσιότητας όμως έχει σίγουρα κερδηθεί.

Photo credit: Skims

Διαβάστε επίσης  Τι φοράμε όταν κάνει κρύο | 5 βασικές επιλογές