Στο Λονδίνο, ο καιρός είναι πάντα Burberry
Ο οίκος Burberry μας μεταφέρει την καθημερινότητα του Λονδίνου με την πλέον ρεαλιστική καμπάνια του με πρωταγωνίστρια την Olivia Colman.
Η νέα καμπάνια “It’s Always Burberry Weather: Postcards from London” μας έκανε να ταξιδέψουμε στη βρετανική πρωτεύουσα. Έστω και νοητά. Μέσα από τέσσερις ταινίες μικρού μήκους, σκηνοθετημένες από τον βραβευμένο John Madden, γνωστό για την ταινία Shakespeare in Love, με πρωταγωνίστρια τη μοναδική Olivia Colman, η καμπάνια παρουσιάζει μια σειρά από καθημερινούς Λονδρέζικους χαρακτήρες. Την υπάλληλο ενός fish and chips εστιατορίου, την παθιασμένη φίλαθλο του κρίκετ, την γειτόνισσα της διπλανής πόρτας.
Μέσα από τη θεατρικότητα και το χιούμορ της Colman, η Burberry καταφέρνει να αποδώσει τη ζεστασιά, την ποικιλομορφία και τη γοητεία του βρετανικού τρόπου ζωής. Το lifestyle που εκφράζεται και αντικατοπτρίζεται στα ρούχα της. Την καλλιτεχνική επιμέλεια των φωτογραφιών υπογράφει ο Drew Vickers που αναδεικνύει τις υφές, τα υλικά και τις σιλουέτες των εμβληματικών παλτών με τον φακό του. Οι εικόνες έχουν αυθεντικότητα και φινέτσα. Είναι ρεαλιστικές και καλλιτεχικές ταυτόχρονα.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: The Row pre-fall 2026: Η ήσυχη πολυτέλεια που τείνει προς τη σιωπή
Καρτ ποσταλ με την υπογραφή Burberry
Οι ταινίες λειτουργούν σαν καρτ ποστάλ από το Λονδίνο, αποτυπώνοντας σκηνές καθημερινότητας με ένα ρομαντικό, νοσταλγικό φίλτρο. Παράλληλα, παίζουν με την έννοια του καιρού, ενός από τα πιο αγαπημένα βρετανικά θέματα συζήτησης, υπενθυμίζοντας πως όποια κι αν είναι η εποχή, είναι ο καιρός είναι πάντα ιδανικός για Burberry. Μια πολυεπίπεδη δημιουργική αφήγηση που συνδυάζει κινηματογραφική ματιά, πολιτισμική αναφορά και σύγχρονη αισθητική υπογραμμίζοντας τι σημαίνει βρετανική κομψότητα στον 21ο αιώνα.
Στην καμπάνια συμμετέχουν επίσης “ηχηρά” ονόματα του σύγχρονου modelling: Amelia Gray, Liu Wen, Mona Tougaard, Lucky Blue Smith και Tyson Beckford ενσαρκώνουν την φιλοσοφία και τη διεθνή διάσταση της Burberry ενώ ταυτόχρονα ενώ παρεμβάλονται στην έντονη ενέργεια των λονδρέζικων δρόμων. Η σύζευξη αυτή αποκαλύπτει το διπλό πρόσωπο του brand που επιθυμεί να είναι ένα παγκόσμιο σύμβολο πολυτέλειας που δεν ξεχνά ποτέ τις βρετανικές του ρίζες.
Μπορείτε να διαβάσετε επίσης: Valentino ss26: Στροφή στον ρεαλισμό και την αισιοδοξία από τον Alessandro Michelle
Η επιστροφή των εμβληματικών outerwear Burberry
Κεντρικό σημείο της καμπάνιας είναι η παρουσίαση της νέας συλλογής outerwear όπου η Burberry επανεξετάζει τους κλασικούς της κώδικες μέσα από μοντέρνους όγκους, νέα υλικά και χρωματικές αποχρώσεις. Ανάμεσα στα κομμάτια που ξεχωρίζουν είναι η γκαμπαρντίνα Castleford από αδιάβροχο βαμβακερό ύφασμα gabardine που κατασκευάζεται στο Yorkshire — ένας φόρος τιμής στη βιομηχανική κληρονομιά της Βρετανίας.
Το Fitzrovia coat προτείνει μια πιο θηλυκή, Α-line σιλουέτα ενώ το Floriston jacket παρουσιάζει μια μοντέρνα καπιτονέ εκδοχή με τετράγωνο σχήμα. Συμπληρωματικά, η συλλογή περιλαμβάνει το Kensington trench σε τεχνικό κασμίρ, το Belmont cape trench, καθώς και παλτό από μάλλινα υφάσματα, aviator jackets και puffers σε βελούδο ή το κλασικό Burberry καρό. Η χρωματική παλέτα διατηρεί την κομψότητα των ουδέτερων τόνων — camel, navy, black — αλλά εμπλουτίζεται με απροσδόκητες αποχρώσεις του μπλέ και του καφέ. Το αποτέλεσμα είναι μια συλλογή που διατηρεί τον διαχρονικό χαρακτήρα της Burberry, ενώ ταυτόχρονα αποπνέει φρεσκάδα και μοντέρνα αυτοπεποίθηση.
Η επιτυχία του Daniel Lee
Από τότε που ανέλαβε τα ηνία του οίκου Burberry, ο Daniel Lee έχει φέρει μια αισθητική αναγέννηση, με έμφαση στην ταυτότητα και το πνεύμα του βρετανικού design. Η καμπάνια αυτή έρχεται σε συνέχεια προηγούμενων ιδιαίτερα επιτυχημένων ενεργειών και αποτελεί την πιο ώριμη έκφραση αυτής της πορείας: λιγότερο επιτηδευμένη και περισσότερο συναισθηματική. Ο Burberry του Lee δεν επιδιώκει μονάχα να είναιπολυτελής. Επιδιώκει να είναι ουσιαστικός και να αφηγείται ιστορίες ανθρώπων που ζουν στο Λονδίνο και αγαπούν ειλικρινά το στιλ Burberry.
Photo Credits: Burberry