Λιγότερο από τρεις εβδομάδες μετά την παρουσίαση της πρώτης του συλλογής για τον Balenciaga στην Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, ο Pierpaolo Piccioli δημιούργησε την πρώτη του καμπάνια. Ο φωτογράφος David Sims, συχνός συνεργάτης του Piccioli, φωτογράφισε την καμπάνια στο Hôtel de Maisons, το αρχοντικό στην αριστερή όχθη του Σηκουάνα που κάποτε αποκαλούσε σπίτι του ο αείμνηστος Karl Lagerfeld, εστιάζοντας το φακό του στη Mona Tougaard και τη Sandra Murray. Οι εικόνες που δημοσιεύονται στο WWD αποτυπώνουν τη νέα γυναίκα του Balenciaga που ορίζεται από ήσυχη δύναμη, ευαισθησία και αυτοκυριαρχία.

Διαβάστε ακόμη: Χειμερινοί Ολυμπιακοί Αγώνες 2026: Τελετή έναρξης με αφιέρωμα στον Giorgio Armani

Σε μία ηλιόλουστη εικόνα, η ξυπόλητη Tougaard ξαπλώνει σε ένα ακατάστατο κρεβάτι, φορώντας ένα από τα crop tops και τις φαρδιές βερμούδες από τη συλλογή Άνοιξη 2026 που παρουσιάστηκε νωρίτερα αυτόν τον μήνα. Δίπλα της βρίσκεται μια τσάντα Rodeo, ένα σχέδιο από τον προκάτοχο του Piccioli, Demna Gvasalia, η οποία εδώ εμφανίζεται στολισμένη με μια σειρά από charms και το αρχικό του ονόματος του μοντέλου. Η τσάντα Le City, που παρουσιάστηκε το 2001 από τον τότε δημιουργικό διευθυντή του Balenciaga, Nicolas Ghesquière, επίσης εμφανίζεται στην καμπάνια, δίνοντας για ακόμη μία φορά ζωή σε αυτό το διαχρονικό “It” αξεσουάρ.

Ο Piccioli δήλωσε ότι ήθελε να «δημιουργήσει κάτι που να αισθάνεται πραγματικά προσωπικό και να μπορεί να αφηγηθεί μια ιστορία αβίαστης ομορφιάς και εύθραυστης ανθρωπιάς». Είπε πως ο Sims «αποτύπωσε τη Mona και τη Sandra όπως είναι — αυθόρμητες, αληθινές, απαλές αλλά δυνατές — μια αντανάκλαση της νέας γυναίκας του Balenciaga και την αρχή ενός κεφαλαίου που έχει για μένα βαθιά σημασία». «Τοποθετημένες στο φόντο της μεγαλοπρέπειας της αρχιτεκτονικής του Grand Siècle του 18ου αιώνα, αυτές οι στιγμές φυσικής ανάπαυσης επαναπροσδιορίζουν το πώς μοιάζει η δύναμη σήμερα», πρόσθεσε ο οίκος σε δήλωση. «Η καμπάνια αποτυπώνει μια οργανική ένταση ανάμεσα στη νιότη και την αυστηρότητα, τη σοφιστικέ κομψότητα και τον αυθορμητισμό— ένα φωτεινό πορτρέτο της πίστης του Piccioli στην ομορφιά ως συναίσθημα».

Διαβάστε ακόμη: Από τον Ναπολέοντα στο Λούβρο: η ιστορία των κλεμμένων κοσμημάτων 

Ο Piccioli, που πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της καριέρας του στον Valentino, ξεκαθάρισε ότι δεν σκοπεύει να διαγράψει την κληρονομιά των προκατόχων του, και ιδιαίτερα του ιδρυτή Cristóbal Balenciaga, του οποίου τα sack dresses και τις balloon skirts ανανέωσε με φρέσκια ματιά.

«Ωστόσο, το απαράμιλλο ύφος του Piccioli — οι κομψές, γλυπτικές σιλουέτες του, η πλούσια χρήση του χρώματος, ο ρομαντισμός του — έλαμψαν, οδηγώντας τον Balenciaga σε μια συναρπαστική νέα κατεύθυνση», σημειώνει το WWD. Μία στροφή προς τη χαλαρότητα και τη θερμότητα, σε αντίθεση με τη ριζοσπαστική εποχή του Demna Gvasalia.

Photo credits: David Sims/Courtesy of Balenciaga